Таня і Чімін вийшли з колеса огляду, і пішли шукати т/і і Техьона.
*Т/і і Техьон*
Вийшли з американських гірок.
Я: вав це було круто. Мені сподобалося.
Техьон: (перелякано) тобі сподобалось? Я починаю тебе боятись.
Я: чого? Це ж було так круто.
Техьон: ну я це зрозумів по твоїй усмішці, в той момент коли всі кричали.
Я: ну буває. Ходімо на вихід може вони нас вже чекають.На виході й справді стояли Таня і Чімін, які тримались за руки і усміхались один одному.
Т/і і Техьона вони не помітили, ті підійшли до них.Техьон: а що відбувається? Ми щось пропустили?
Вони швидко пустили руки один одного. Адже перед тим домовились що пізніше всім про них розкажуть.
Таня: нічого. А що таке?
Я: ви ж щойно тримались за руки.
Таня: ні вам здалось. Як погуляли?
Я: ми ходили на американські гірки.
*Чімін шепоче Техьону*
Чімін: американські гірки? Ти серйозно? Чи це така тактика, вона злякається і пригорнеться до мене.
Техьон: ага, коли всі кричали вона уміхалась і раділа. Це мабуть скоріше я б до її пригорнувся від страху.
Чімін: (сміється) серйозно? А з виду така хрупка дівчина, не скажеш.
Таня: ви чого там?
Чімін: так нічого просто говоримо. Ну що ходімо перекусимо?
Таня: я за. Куди підемо?
Чімін: я знаю одне чудове місце.Вони пішли в кафе перекусили і вирішили піди в кіно.
В кінотеатрі.
Таня: я хочу на фільм жахів.
Чімін: ти любиш фільми жахів?
Таня: дужеее.
Техьон: одна фільми жахів друга американські гірки, супер.
Чімін: та не кажи.
Ми з Танею здивовано глянули на них і пішли вибирати фільм.Тож ми всі вирішили що все-таки будемо дивитися фільм жахів.
Ми зайшли в кінозал.
Першим сидів Чімін біля нього Таня, біля неї я, а біля мене Техьон.
В залі вимкнули світло і почався фільм.
Ми як завжди з Танею зробили з фільму жахів комедію. Хлопці просто мовчки переглядались між собою.Коли ми вийшли з кінотеатру то надворі вже стемніло, і ми вирішили просто прогулятися до дому нічним містом.
Гуляючи містом ми з Танею ішли попереду.
Таня: то що ви знайшли спільну мову з Техьоном?
Я: ми її ще в перший день знайшли.
Таня: то розкажи мені що сталось того вечора?
Я: що тут розповідати, я просто для себе зрозуміла що більше не хочу ніяких стосунків, не хочу наступати на ті ж граблі. Не хочу відкривати своє серце комусь.
Таня: т/і зрозумій, що не всі хлопці такі як він. Це просто був урок життя. Не треба бачити в кожному хлопці зрадника.
Я: ну не знаю, поживемо побачимо. Може як ти казала колись і зустріну того єдиного на все життя.Хлопці ідучи ззаду розмовляли між собою, але краєм вуха почувши їх розмову прислухались
*Чімін шепоче*
Чімін: значить вона не вважає поки що тебе своїм єдиним.
Техьон: досить про це.Хлопці провели нас додому.
Таня: ну що ж бувайте.
Чімін: навіть в гості не запросите?
Таня: кажу БУВАЙТЕ
Я: Таня чого ти так грубо нехай заходять.
Таня: ну ні сьогодні ж моя черга готувати. Ааааа це все через тебе (подивилась на Чіміна)
Чімін: так ось в чому справа, не хвилюйся я тобі допоможу.Ми зайшли до будинку.
Таня переодягнулась в більш домашній одяг. І вони з Чіміном пішли готувати їжу.
Ми ж з Техьоном сіли у вітальні дивитись телевізор.*Через деякий час*
Таня: ну що все готово
Чімін: ми з тобою молодці.
Таня: а хто сумнівався. Т/і, Техьон ходіть їсти
*Ми зайшли до кухні*
Я: круто, та ви молодці.
Техьон: пахне чудово.Після вечері ми пішли до вітальні і грали настільні ігри. Нам було весело разом.
Потім ми сіли дивитись телевізор.
По телевізору якраз показували виступ Stray Kids ми з Танею були їх прихильниками. Це була чи не єдина група якою я так захоплювалась.
Ми з Танею співали і танцювали під їх виступ.
Чімін: ти ж казала що я твій біас.
Таня: я ж не тільки вашою групою захоплююсь
Чімін:( на його обличчі була капля ревнощів) ну добре. А ти ж казала т/і не сильно захоплюється k-pop групами.
Таня: ну Stray Kids одні з небагатьох які їй дуже подобаються.
Ми з Танею дуже захопливо дивились їх виступ, хоча на обличчях хлопців було видно їх не задоволення.*Через деякий час*
Чімін: ну ми напевно вже підемо вже пізно.
Техьон: так напевно, вже пора іти.
Ми пішли їх провести до дверей.
Таня: ну бувайте.
Чімін: до завтра.Вони сіли до машини яку привіз до будинку водій Чіміна.
Ми ж ще трохи посиділи і пішли спати.
Продовження чекайте....
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дизайнер для BTS
RomantizmНевже це справді можливо? Дівчина яка стала відомою в Голівуді завдяки своєму таланту, і умінню в дизайнерській справі. Її бренд одягу відомий по всьому світу, і її запрошують до Кореї. Вона підписує контракт з Big Hit. Це сон, чи все ж реальність?