1 Глава

101 9 0
                                    


Я прокинулась вранці від звуку будильника, і пішла у ванну кімнату.
Прийнявши душ, почистивши зуби, також доглянувши обличчя, пішла одягатись.
В одязі я завжди притримувалась власного стилю, і сучасної моди. Я завжди слідкувала за модою і сучасним стилем.

Мій образ на сьогодні

Сьогодні вранці я прийшла на роботу, і перевіривши свою електронну пошту, побачила лист з проханням співпрацювати

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Сьогодні вранці я прийшла на роботу, і перевіривши свою електронну пошту, побачила лист з проханням співпрацювати.

Відкривши його я прочитала текст який був написаний англійською (англійською я володіла дуже добре). Лист був із Корейської компанії Big Hit. З цією компанією я була знайома так як моя подруга є любителем корейської K-pop культури.

В листі було сказано що мій бренд одягу ( твоя н/б) їм дуже сподобався, і вони хочуть підписати зі мною контракт і стилістом. І якщо я згідна то моїй команді забронюють квитки на літак до Кореї.

В моєму кабінеті -

Я: (телефоную до подруги)
- Таня, маю для тебе бомбезну новину, приходь швидше.

Почувши це вона швидко примчалась.

Таня: ну що, що там за новина розповідай.
Я: нам прийшло запрошення з Big Hit на співпрацю.
Таня: Нічого собі, та це супер. Коли вилітаємо?
Я: та зачекай вилітати, спочатку треба все обговорити, і з'ясувати деталі.
Таня: добре, я цим займусь.
Я: так ти ж стиліст, до чого тут це? Я з командою все вирішимо, а ти займись своїми справами в тебе буде їх чимало.
Т: добре, тоді я побігла готуватися до вильоту. Корея чекай мене.
Я: ха-ха біжи вже.

Обговоривши всі деталі з Корейською компанією через два тижні ми маємо вилетіти до Кореї

Я:  (звертаюсь до команди)
Привіт всім, сьогодні я хочу повідомити вам новину.
Ми з вами летимо до Кореї підписувати договір про співпрацю. Команда пробуде в Кореї 5 місяців, наша ціль підготувати одяг для нового альбому, виступів і інших заходів.
Тому у вас є два тижні на підготовку до вильоту. Всім гарного дня.

За ці два тижні ми підготували все необхідне.

Дизайнер для BTSWhere stories live. Discover now