4 Глава. У літаку

73 8 0
                                    

Підійшовши до свого місця, я побачила дуже гарного хлопця, який клав на верхню поличку свої особисті речі. Він сидів переді мною. Коли я підійшла наші очі зустрілись. Мені стало не зручно і я швидко відвела погляд, але він так і розглядав мене деякий час.
Коли всі сіли і літак вже злетів, до нас  звернувся Чонгук (я також колись трохи захоплювалась їх творчістю, але знаю лише імена деяких учасників). Він сидів попереду Тані, але з нами  йому  було зручно розмовляти.

Так як ми не знали корейської мови, то розмовляли ми англійською
Ч: я перепрошую. Привіт мене звати Чонгук.
Я: так привіт. Я т/і.
Т: привіт мене звати Таня.
Ч: мені стало цікаво, якою мовою ви розмовляли коли зайшли до літака?
Я: ми розмовляли українською мовою.
Ч: оо ви з України. Летите до Кореї?   
Я: так маємо деякі робочі справи.
Ч: надовго до Кореї?
Т: ну не зовсім, хотілося б і довше затриматись там.
Я: на 5 місяців.
Ч: ну тоді можливо побачимось в Кореї ще, було приємно познайомитись.
Я: так дуже приємно.
Т: (говорить до мене українською) Ага це він ще не знає що побачимось ми і не один раз.
Я: хай для нього це буде сюрпризом.

Закінчивши розмову я сіла дивитись фільм, Таня також вирішила подивитись.

Я побачила як в Тані впав навушник і вона одночасно з Чіміном нахились за ним.

Автор
Коли впав навушник, Таня потягнулась діставати його і Чімін також. Їхні руки торкнулись одна одної, вони зустрілись поглядами. Від несподіванки Таня забрала свою руку.
Т: я перепрошую.
Чімін: ось тримайте (підняв її навушник)
Т: дуже дякую.

Між ними повисло мовчання, хоча було видно що він нею зацікавився, що вона сподобалась йому.

Чімін: доречі мене звати Чімін.
Т: дуже приємно, я Таня.
Чімін: ви дуже гарна.

На її обличчі з'явився рум'янець.

Т: дякую, мені дуже приємно.
Чімін: ви летите в Корею?
Т: так, маємо з подругою (показує на т/і) деякі робочі справи.
Чімін: хто ви за професією?
Т: я працюю стилістом відомого бренду н/б
Чімін: о так я чув про цей бренд. Ви чули про групу BTS?
Т: так звичайно, я є фанаткою вашої групи.
Чімін: справді? Це дуже круто. Якщо довше затримаєтеся в Кореї обов'язково приходьте на наш концерт.
Т: це було в моїх планах, давно хотіла побувати на вашому концерті. Дуже подобається ваша творчість.
Чімін: можливо є хтось з нашої групи, хто подобається вам найбільше?
Т: так, можливо хтось і є.

Літак вже йшов на посадку

Чімін: якщо ми зустрінемося в Кореї ще, то тоді ви мені розповісте хто це,  домовились?
Т: ну добре, домовились.

Літак вже приземлився і всі почали виходити Бтс також виходили.
Чімін обернувся і сказав:

Чімін: звичайно якщо ми ще зустрінемось я буду вважати це долею.

Я розмовляю з Танею
Я: ого, я щось пропустила?
Т: та нічого особливого.
Я: нічого особливого? Ти серйозно? Судячи з останньої фрази я так не думаю.
Т: ходімо, по дорозі все розповім.

Вийшовши з аеропорту, ми побачили машину з компанії яка чекала нас. Так як ми і наша команда летіли з різних країн, то зустрітись нам не вдалось так як вони були вже в компанії.
Машина мала завести нас в будинок який нам дала компанія, на час проживання в Кореї.
І ми вирушили до будинку.



Автор
Продовження сьогодні 06.11.20

Дизайнер для BTSWhere stories live. Discover now