8 Глава. Що ж буде далі?

63 6 0
                                    

Ми пішли до гримерки в якій був наш одяг щоб переодягтися.

Таня: треба швидше переодягтися, нас все-таки чекають.
Я: знаю. (Похмуро сказала)
Таня: що таке? Сталося що?
Я: та ні. Просто задумалась.
Т: про що? Думаєш про Техьона?
Я: з чого ти взяла що я про нього думаю?
Т: напевно тільки дурень не помітить як ви з ним цілий день воркуєте. Усміхаєтесь один одному. Це напевно вже всі помітили.
Я: ого, справді?
Т: ага. Так про що думаєш?
Я: думаю про дивне відчуття спокою і якогось тепла, коли з ним спілкуюсь. Таких відчуттів я ще ні з ким не відчувала.
Т: так ти закохалась, я тобі кажу.
Я: та ні, не те відчуття. (З каплею смутку у голосі) Відчуття кохання, я б впізнала...
Т: я тобі кажу що з ним в тебе було не справжнє кохання!

(річ іде про колишнього хлопця т/і який зрадив)

Т: Справжнє кохання не минає, і тим більше так швидко. Якщо людина справді покохає то це на віки, розумієш?
Я: простіше кажучи "Кохання не існує"! І я не хочу ще раз наступати на ті ж самі граблі.
Т: воно існує, от побачиш ти ще зустрінеш того хто тобі допоможе пізнати його.
Я: Добре, досить про це. Ходімо вже.

Мій образ на цей вечір

Мій образ на цей вечір

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Образ Тані на вечір

Образ Тані на вечір

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.


Ми пішли до інших.
Хлопці чекали нас на диванах в холі компанії.

Чонгук: ооо ви як завжди неповторні.
Таня: дякую, нам дуже приємно це чути. Правда т/і?
Я: ....(задумалась)
Таня: Т/і! Т/і.
Я: ааа що?
Таня: ти де літаєш?

Техьон помітив що мені було сумно, але я всеодно почала усміхатись.

Ми пішли до ресторану.
В ресторані ми розмовляли за вечерею, всі сміялися і раділи, але мені було не до того хоча я старалась усміхатись.
Пізніше всі помітили що зі мною щось не так.
Я ледве не розплакалася.

Чімін: (легенько штовхає Таню і шепоче) Як на мене з нею щось не те. Ви як повернулись вона така весь час. У вас що щось сталось?
Таня: та ні ми просто розмовляли... (Згадує що відбувалось) ми ж...

Не встигла договорити як т/і швидко пішла до туалету

Техьон який сидів з іншої сторони столу підійшов до Тані
V: Таня щось сталось? Чому вона така?
Таня: Ми розмовляли, і розмова зайшла не в найкращу сторону...
V: ну не мовчи, про що ви говорили?
Таня: це дуже неприємна для неї тема, зараз розповім...
Два роки назад вона зустрічалась з хлопцем. Вони були молоді та дуже закохані. Він приходив в її бутик, забирав її звідти на побачення. Навіть почали планувати весілля, готувались до нього. Але одного разу вона застала його на зраді з іншою. Це- була її колега по роботі, давня знайома. Вона була тою хто почав працювати з нею від початку її кар'єри. Для Т/і це був величезний удар. Декілька днів вона навіть не їла нічого, страждала. Потім через деякий час вона повернулась до звичного для неї життя, взяла себе в руки, забила на всіх, стала холоднокровною. Я ледве її впізнавала. Хоча для мене вона залишилась такою як і була, тому що я завжди була поруч і підтримувала її. З тих пір вона і не вірить в кохання. В кожному хто хотів завоювати її вона бачила зрадників і брехунів. Близько до себе не підпускала нікого.

Таня так зворушливо це розповідала що навіть деякі люди, які сиділи поблизу слухали цю історію. Повисла недовга тиша.
Всі задумались над цим.

Чонгук: ого, після такої історії в мене навіть слів нема.
Т/і: після якої історії?

Ніхто з них не помітив як прийшла т/і, вона підійшла ззаду них.

Таня: (перелякано) мати рідна. Ти чого так тихо підкрадаєся?
Я: я йшла доволі не тихо, це ви просто мене не помітили.

Вона прийшла вже не такою похмурою і сумною як пішла, вона мала доволі гарний настрій.
Всі дивились на неї і думали про ту історію яку декілька хвилин назад розповідала Таня.

Я: ви чого всі разом на мене дивитесь?
Таня: тебе просто довго не було.
Я: я просто вирішила трохи прогулятись на свіжому повітрі.
(В думках) прогулятись, згадати всі образи, і більше не повторювати помилок, і не довіряти нікому.
V: (звертається до т/і) давай вийдемо на хвилинку?
Я: (холоднокровно) вибач, але нам вже пора. Правда Таня?
Таня: (не розуміючи що відбувається з т/і) тттак... Напевно...
Я: ну то чого ми чекаємо, пішли. Всім допобачення, побачимось завтра.
Чімін: до завтра. ( До Тані) я потім напишу.

Таня просто мовчки кивнула
Тані було дуже не зручно з цією ситуацією.

***Думки Техьона***
Що з нею? Вона весь цей час поводилась зі мною нормально.
Невже щось сталось, саме в цей вечір....




Продовження чекайте...

Дизайнер для BTSWhere stories live. Discover now