22.

117 11 0
                                    

Čas bylo to, co hrálo proti Dannymu. Anita sice k němu byla o něco milejší, ale nebylo to ono. Za dva dny bude po všem. Jeho trest bude u konce, a on nevěděl, co má dělat. Anitu miloval, a bylo to opravdu trýznivé, když člověk netušil, jak se má zachovat, co udělat, aby nezklamal Anitu ani sebe. Stále nevěděl, jestli tu zvládne žít, a přesvědčit Anitu, že zvládne být pro ni silným, věrným a milujícím přítelem. Vždy si myslel, že láska, tedy když někoho miluje, že to stačí, jenže v tomto případě to bylo jinak. Tady musel počítat s tím, že jeho život bude obrovský stereotyp, stálá práce na farmě bez možnosti odjet na týden na dovolenou někam do tropů. Dnes měl přijet jeho otec, tak se na to zkusí zeptat. Anita byla celá nesvá. Na Dannyho si docela zvykla, a netušila jak rychle celé čtyři měsíce utečou. Měla pocit, že to bylo rychlostí lusknutí prstu. Stále přemýšlela o tom, jak se Danny rozhodne. A spíš počítala, že se vrátí do města a ona společně s otcem budou bojovat za záchranu svého domova. Kdo ví, jestli opět nebudou prosit Paula o pomoc. Sedla si na lavičku na dvoře a schovala obličej do dlaní. Bylo to tak těžké. Cítila jako by ji snad život protékal mezi prsty, a ona ho nebyla schopná nějak přibrzdit.

"Ahoj," pozdravila Paula Anita. "Jak dlouho zde zůstaneš?" otázala se. "Do pátku, Dannymu vyprší trest," řekl Paul a pozdravil se jak s Anitou tak i s Williamem. "Jdu ti připravit pokoj," řekla Anita. "Je nějaká smutná, co se stalo?" vyzvídal Paul. "Pohádala se s Tylerem, před časem," řekl pan Saffron a vypadalo to, že dál se o tom nechce bavit. "Ahoj tati!" pozdravil svého otce jeho syn. "Ahoj Danny," odpověděl pan Derver a přátelsky se svým synem objal. "Tak jak se těšíš, ještě dva dny, a budeš volný," ozval se Paul. Danny malinko posmutněl, a Paul si toho všiml. "Potřeboval bych s tebou mluvit," řekl Danny. "Jistě, jen si dám tašku do pokoje," odpověděl Paul. Danny přikývl, a šel vyhřebelcovat koně. Paul za ním vzápětí přišel. "Koukám, že ti to zde prospělo," podotkl Paul a pohladil Richarda po lysině. "Ano, něco to do sebe mělo," řekl Danny. "I přesto cítím, že není vše, tak jak by sis přál," nadhodil Paul. "Přesně, mezi mnou a Anitou to zajiskřilo, zažívali jsme spolu spoustu krásných chvilek, a já se do ní zamiloval," hovořil Danny a koukal do očí svého otce. "To je hezké," "Bylo, dokud nepřijel Tyler, a neviděl nás při tom, kdy jsem ji držel za ruce, hladil ji po tváři a málem ji políbil," mluvil Danny a jeho otec ho pozorně poslouchal. "Dokonce jsem se s ním porval, rozbil jsem mu nos a ret," řekl Danny. "Proboha Danny, uvědomuješ si, že kdyby chtěl, tak ti může zavařit?" vydechl Paul. "Ano, ale on si začal, já se pouze bránil," šeptl. "Anita nakonec mezi nás vstoupila, a ukončila celou tuto situaci," hovořil. "Tehdy mu v kuchyni řekla celou pravdu o nás dvou, i že mu byla nevěrná, se mnou," vyprávěl otci celý příběh, aby si o tom všem dokázal udělat obrázek. Paul si povzdechl. "Tyler ji opustil, se slovy, že ji nechce nikdy vidět, tedy podle toho, co mi Anita řekla," hovořil. "Od té doby se neviděli, pochop znali se od malička, spoustu spolu zažili, vždy ji pomohl, miloval ji," "Chápu," řekl krátce Paul. "Anitu to zničilo, Tyler pro ni je důležitý, a od té doby už není taková, jako dříve, řekl jsem ji pravdu o tom, co k ní cítím, a že to s ní myslím vážně, ale nezlepšilo se to tak, jak bych si přál," řekl a na chvíli se odmlčel. "Nevím, co mám dělat, nevím jestli bych zde dokázal žít celý život, jenže když odejdu, Anita zůstane na všechno sama, a přijdou o domov," řekl jsem.

Paul byl zamyšlený, musel uznat, že jeho syn nyní řešil docela dost velké dilema. A hráli v tom roli jeho city k Anitě, ale zase strach ze stereotypu, z věčné práce a žádné dovolené, která by ten stereotyp na chvíli zastavila. Mohli Saffronovým opět finančně pomoci, ale opět jim pomohou jen na chvíli, a sama Anita na statek nestačí. "Musíš si dobře rozmyslet, jestli zde chceš zůstat nebo ne, a jestli dokážeš být pro Anitu mužem, kterého vedle sebe potřebuje," hovořil k Dannymu Paul. "Nad tím přemýšlím už hezky dlouhou dobu tati," řekl zmučeně. "A jak to cítíš?" otázal se Paul. "Dospěl si k rozhodnutí?" "Miluji ji, a strašně bych si tím mužem přál být, ale já jsem se narodil ve městě, žil jsem tam," řekl Danny. "Tyto čtyři měsíce měli v sobě nějaký ten stereotyp, ale objevoval jsem zde s Anitou spoustu hezkých míst, jenomže už zde žádné další nejsou," řekl. "Chápu, je vidět, že si mé krve, já bych zde také nedokázal žít nastálo, možná v důchodě, ale bez toho, abych musel obstarávat zdejší zvířectvo," hovořil Paul. "Co mám dělat, jenom pomyslím na odchod, srdce se mi svírá a bolí, týrá mě to každým dnem," hovořil Danny. "To je láska Danny, přesně takto jsem se cítil, když od nás tvoje mamka odešla, každý si tímto musí projít, aby se stal silnějším a zkušenějším," mluvil Paul. "Nejspíš máš pravdu," podotkl Danny, když nad tím popřemýšlel. "Myslím si, že Anita moc dobře ví, jak to s tebou je, je to chytrá holka," dodal Paul a Danny to věděl.

"Co mám teda udělat, po tom všem nemůžu odejít s vědomím, že za chvíli přijde o domov, a na Tylera se spolehnout nemůže," řekl Danny a rozpřáhl rukama. "Možná to bude trošku bláznivý nápad, ale zkusit by se mohl," ozval se po chvíli Paul. "Mluv tati, mě nic nenapadá," vyzval svého otce. "Co si promluvit s Tylerem?" ozval se. "Proboha, zadupe mě do země," řekl Danny. "Nevěřím, že bych ho dokázal přesvědčit, kdybys viděl, jak byl chladný, když jsme ho potkali ve vesnici, Anita se málem zhroutila," šeptl Danny. "Za pokus to stojí," řekl Paul a stál si za svém.

Anita celý den obstarávala zvířata, tedy kromě koní, jelikož ty si vzal na starosti Danny. Viděla Paula, že šel s Dannym a tak je nechala o samotě. Jistě měli spoustu témat, o kterých si chtěli promluvit. Uvažovala o celých těch čtyřech měsících, a naznala, že se její pohled na Dennyho změnil. Již ho neviděla, jako toho největšího mizeru. Ukázal jí, že přece jenom není takový prevít jak se ji zdál na začátku. Ze ztráty Tylera se však nevzpamatovala, a každým dnem ji to trápilo. A k tomu věděla, že Danny je měšťák a navždy jím zůstane. Musí se pokusit udržet farmu, za každou cenu. Zde byl její domov, a jinde nedokáže žít.

FarmaKde žijí příběhy. Začni objevovat