W drodze powrotnej trzymaliśmy się za ręce i to było całkiem przyjemne uczucie, ale szybko musieliśmy to przerwać ze względu na trenerów któży pili sobie kawe na korytarzu.
Rozdzieliliśmy się w ciszy
***Moje pytanie zostało szybko rozwiązane "co robili chłopaki i dziewczyny?" robili gigantyczny fort z poduszek, taki który z pewnością pomieści wszystkie osoby w tym pomieszczeniu.
Żeby nie wyjść na hama postanowiłem im pomóc i trochę wzmocnić konstrukcję tajnymi metodami, które nauczył mnie mój tata przed tym jak wyjechał na wojnę, z której do tej pory nie wrócił a pojechał jak miałem 5 lat...
- Chło-opaki i-idźcie wziąść pryszn-n-nic...
... - powiedziała nieśmiało Yachi- Dzięki z przypomnienie nam Yachi - podszedłem do niej - rozluźnij się trochę, a jak się wstydzisz to chodź z Kaiyoko dla otuchy - wyszeptałem z wielkim u śmiechem na twarzy.
- Postaram się
Po wzięciu prysznica postanowiliśmy zagać w butelkę ale nie na całowanie tylko na prawda czy wyzwanie ( zrobiliśmy to żeby dziewczynom było lepiej )
~ Time Skip ~
Grali w tą zasraną grę ponad DWIE GODZINY BYLI NA DWUDZIESTEJ PIĄTEJ RUNDZIE
Ja odpadłem w trzeciej rundzie bo nie chciałem wykonać wyzwania, które brzmiało tak " napisz do crusha o swoich uczuciach"
No i co bym napisał?!?
"Hej Tsukki podkochuje się w tobie od czwartej klasy podstawówki i nie miałem Ci o tym powiedzieć bo jestem zwyczajnym tchurzem"?!?!
( To zajście z tym pocałunkiem, bluzą i brzozą to była wyobraźnia Tadashiego. Tak na prawdę tam nie było Tsukishimy. Przepraszam że tą piękną chwilę popsułam. Nie pasowało mi do fabuły trochę sorka / Autorka)
Wraz z menadżerką i z resztą chłopaków, którzy odpadli wpadliśmy na pomysł żeby sobie zrobić taki ala "babski wieczór"
Chodziło o to że : zrobimy maseczki, weźmiemy jakieś rzarełko, będziemy plotkować o facetach i innych rzeczach, itp
Nasz team składał się z : Ja, Yachi, Kaiyoko, Enoshita, Kenma, Oikawa,Yaku Tanaka?, Jego sis, Reszta menadżerek i Atsusmu (¬'°'¬ sam nwm czemu on tu jest ale oke)
Całą gromadką wyruszyliśmy do ✨damskiej łazienki✨
Muszę przyznać że łazienki dla dziewczyn są lepiej zrobione w porównaniu do męskich.
Like BITCH, kogo normalnego pochodzi jak wygląda łazienka dla dziewczyn?
Akurat ja normalny nie jestem więc mnie może
Wracając do pobytu w ubikacji
- Młody, pomóc ci z włosami? - spytałam się mnie Saeko widząc że mam problem z ich związaniem
- Jak chcesz
( Tak mniej więcej wyglądał Yama)
CZYTASZ
°Mroźne Dni ° [1]Tsukkiyama°
RomanceTa książka jest stara jak świat, pisałam ją niechlujnie i nie zwracałam szczególną uwagę na jakieś błędy (w tamtym okresie stwierdzono mi dysleksję). Kiedyś może przysiądę i poprawię tą książkę, żeby aż tak nie skręcało podczas czytania :) Tadashi Y...