Worst decision of all time!

534 25 9
                                    

 გამოიცნობთ რა გავაკეთე?მრცხვენია!!!მაგრამ კარგით,ისტორიას ვერ შევაჩერებ,ამიტომ გეტყვით.

-სხვა გზა არ მაქვს..-ჩავილაპარაკე.

-რაზე ამბობ?-უცნობს მხრებზე ხელები დავალაგე,ოდნავ ვუბიძგე რათა დახრილიყო,თითის წვერებზე ავიწიე და ტუჩჩებზე ნაზად შევეხე.ჩემმა ამ მოქმედებამ საოცრად დააბნოა,მაგრამ სულ მალე ბაგეები ოდნავ შეხსნა და ჩემი ქედა ტუჩი მის  ტუჩებს შორის მოიქცია და ოდნავ მოუჭირა.სახეზე ხელებით შემეხო,ოღონდ იმდენად ნაზი იყო ეს შეხება,რომ ამაზე ნაზად ცხოვრებაში ალბათ არავინ შემხებია.

 რა ვიგრძენი?არ ვიცი და ალბათ არც არასდროს მეცოდინება,იმდენად ამოუხსნელი და ამაღელვებელი გრძნობა დამეუფლა.სისხლის მიმოქცევა შემიწყდა,როდესაც ახლოს მიმიზიდა და ერთი ხელით თმაზე მომეფერა.გული ამიძგერდა.ვგრძნობდი,რომ მისი პულსიც აჩქარადა.

-ინდიანა-ჩაილაპარაკა ოლივერმა.უცნობს მოვშორდი ,რომელსაც ეს არ ესიამოვნა.

-ოლივეერრ!!-ვცადე გახარებული ხმა მქონოდა-როგორ ხარრ??

-კარგად შენ? ისადა...ეს..შენ..-წინადადებას ვერ ასრულებდა.

-მისი შეყვვარებული ვარ,ჰარი სტაილსი-ჰარიმ ხელი გადამხვია ,მასთან ახლოს დამაყენა და ოლივერს ხელი გაუწოდა.ნაძალადევად გავიღიიმე და ჰარის წელზე ვუჩმიტე,რაზეც დაიმანჭა.

-დიდი ხხანია ერთად ხართ?

-საკმაოდ-ჰარიმ დამასწრო,მგონი როლში ძაან შეიჭრა.

-ოლივერ შეგიძლია მარტო დაგვტოვო?-ზრდილობიანად ვკითხე.

-ეჰჰ..კი-ამოიოხრა და მოგვშორდა.

-შენ საერთოდ კარგად ხარ??

-კიდე მე?წეღან ვინ მაკოცა?მოიც გავიხსენო.უი ხოო,ეს შენ იყავი.

-ნუუ..მაგას მნიშნელობა არ აქვს,სხვა არჩევანი არ მქონდა.

-ზუსტადაც რომ აქვს.ჯერ ფეხზე დამაბიჯე,მერე მაკოცე და მერე მიჩმიტე და ცნობისთვის,ფეხიც და წელიც მტკივა.

DealWhere stories live. Discover now