ჩანთაში მხოლოდ ჟაკეტი,პირველადი დახმარების ნივთები,ჩემი უკაბელო დამტენი,თბილიქუდი და თბილი პლედი ჩავდე. დილით საუზმეზე გადაწყვიტეს,რომ 1 ღამით წავსულიყავით კარვებით,ამიტომაც ძალიან მიხაროდა,კარავში ძილს არაფერი ჯობია. ღიღინით ჩავედი პირველ სართულზე,სადაც საჭმელს ფოლგაში ახვევდნენ.ჩანთა დივანზე დავაგდე და დედას გვერდით მივუხტი
-აბა,რაში მოგეხმაროთ?
-არაფერში,ჩემო პატარა.
-და ჩვენი მარშრუტი როგორია?-დამაინტერესდა.
-როგორი და,აქ ერთი ძალიან ლამააზი ტბაა,ნუუ რადგანაც მთაში ვართ ძალიან ცივა და წყალში ვერ ჩავალთ,მაგრამ ხედი ნამდვილად გასაოცარია-მიპასუხა ღიმილით ენიმ.
-ვაუ,საინტერესოა.-ამ დროს ჰეილიც ჩამოვიდა,უმოკლესი შორტი და ტოპი ეცვა.
-ჰეილიი!!საყვარელო,იცი ?მთებზე უნდა ვიაროთ,ხოდა ასეთ მოკლე შორტებში...ან ასეთ ტოპში..-დედა წინადადებას ვერ ასრულებდა.
-უუფფ..დაიკიდეთ რაა!!-თმა უკან გადაიყარა და ჩვენს წინ ერთ-ერთ სკამზე ჩამოჯდა. მამა და არტურიც გარეთ რაღაცას საქმიანობდნენ და სულ მალე ჰარიც ჩამოვიდა.როცა დამინახა ტუჩის ცალი კუთხე აეწია, ლამის ჩავიკეცე,მაგრამ თავი შევიკავე და მეც იგივეთი ვუპასუხე. ჰეილი კი გაკვირვებული იყურებოდა,რაზეც ღიმილი მოვიშორე და დედას გავხედე.
-აბა,ინდიანა.-დაიწყო ენიმ-რას აპირებ?
-მუშაობის მხრივ ამბობ?-ვკითხე
-კიკი.
-ჯერჯერობით არ მომიფიქრებია.ცოტა ხანი მგონია,რომ ისევ აქ ვიქნები,მმამას დავეხმარები,მერე სიტუაციას დავაკვირდები და რამე თუ ისე არ წავიდა როგორც მე მინდა,ალბათ ისევ უკან დავბრუნდები.თან იქ ჯერჯერობით ჩემი ასისტენტი აგვარებს ყველაფერს,ამის გამო ცოტას ვნერვიულობ..ცუდად არ გამიგოთ,მთელი გულით ვენდობი,ასე რომ არ იყოს,იქიდან არც წამოვიდოდი,მაგრამ ჩემი გული მაინც იქაა.
YOU ARE READING
Deal
Romanceინდიანა გერმანიიდან 5 წლის უნახავ ოჯახთან ბრუნდება.,უკვე ჩამოყალიბებული ქალი,რომელსაც საქმის მეტი არაფერი ადარდებს,განსაკუთრებით კი პირადი ურთერთობები.თუმცა ეს იქამდე,სანამ ჰარი სტაილს არ გაიცნობს,რომელმაც საშინელი გარიგება დადო...