Dylan

506 24 7
                                    

Indianas Pov

-ჩემი პეპელა!-მამამ ლოყაზე მაკოცა-სად იყავი?

-ოთახში,ცოტა დავიღალე. ეს პირფერი ხალხი ცოტა ძაან მაღიზიანებს!უი ხო,ხვალ რაღაცაზე უნდა დაგელაპარაკო.

-ბერლინში რამე მოხდა?

-მანჰეიმების აქციის ნაწილი ვიყიდე და მათი კომპანიის 50%ჩვენს განკარგულებაშია.

-საოცარი მმართველი იქნები.-თვალები აუცრემლიანდა.

-მაგრამ მა..მინდა მოგების დაახლოებით ნახევარი,რომელიღაც უსახლკაროთა ფონდში ჩავრიცხოთ.

-ერთი შვილი ხომ მაინც ავღზარდე.მეამაყები!-ხელი მომხვია და თავზე მაკოცა. 

    ირგვლივ მიმოვიხედე და დავინახე ოლივერი,რომელიც ჩვენთან მოვიდა,მამაჩემს ხელი ჩამოართვა და უთხრა

-გილოცავთ!

-კი მაგრამ,რას?-გაუკვირდა მამას.

-სიძ..

-ოლიი!!-პირზე ხელი ავაფარე და ნერვიულად გავიცინე-შეგიძლია წამომყვე?-ხელი მაგრად მოვუჭირე  და მოშორებით გავიყვანე.

-სრულ ჭკუაზე ხარ?რას აკეთებბ??-გაღიზიანებულმა ვკითხე

-არაფერს.

-იდიოტი გგონივარ?რის მიღწევას ცდილობ??

-შენ თვითონვე იცი,რომ პატარაობიდან მიყვარხარ.

-მერე??რამდენჯერ აგიხსენი,რომ როგორც ძას ,ისე გიყურებ!და ხო,როგორც უკვე გაიგე,შეყვარებული მყავს.

-შეყვარებული,რომელზედაც მამაშენმა არაფერი იცის.

-არაა აუცილებელი ჩემი ცხოვრების ყველა დეტალი იცოდნენ!

-რაც წახვედი იმის მერე შევიცვალე.

-ოჰოო!!მართლა?

-უკვე იმას ვიღებ რაც მინდა,არც შენ იქნები გამონაკლისი.

-აჰაა..ესეიგი იმას იღებ რა გინდა? დიდი ხანია რაც ჩმორს არ გეძახიან??დიდი ხანია რაც ჩხუბებში მე არ გიცავ?უფფ,შეიცვალა ბიჭი და იმას იღებს რაც უნდა.მაგ შენმა ,,სიმკაცრემ" სხვასთან შეიძლება გაჭრას და საწოლში ჩაგიგორდეს,აი ჩემთან კი შეგიძლია არც სცადო.-გვერდი ავუარე,როდესაც ჰარი დავინახე. ღმერთო ჩემო!ტანზე მიყურებდა.ისედაც ხო საშნლად დაკომპლექსებული ვარ და ახლა მეგონა გონებაში დამცინოდა. გული ამიჩქარდა,მუცელზე ხელები მივიფარე და ეზოდან გავედი.

DealWhere stories live. Discover now