14

2.6K 230 128
                                    

bolumu yazarken arctic monkeys- why'd you only call me when you're high (lutfen su sarkiyi sadece alex bebegim soylesin) ve the nbhd- you get me so high dinleyerek yazdim o yuzden siz de onlari dinleyin :d

"Evet bugün yüce Lee Yujin'in doğum günü."

Yujin eline aldığı plastik kırmızı bardağı, havaya kaldırdı heyecanla. Merdivenin korkuluklarına yaslanmış yavaş yavaş aşağıya inerken Chris "Ayakta duramadığının farkındasındır umarım." dedi ve ayağa kalktı. Kız doğru düzgün yürüyemiyordu bile fakat hala içmeye devam ediyordu. Lee Yujin manyağın tekiydi çünkü.

"Ya bırak beni, ben özgür bir kızım!"

Chris ayakta duramayan kızın ilk elindeki bardağı alıp masaya koydu. Daha sonra Yujin'i kucağına aldı, o sırada Hyunjin'e baktı "Ben şunu yatırayım yoksa duracağı yok manyağın." dedi gülerek. Yujin de Chris'in dediğine güldü, "Evet manyağım ama sana manyağım." deyip başını erkek arkadaşının göğüsüne yasladı kız. Hyunjin ise yüzünü buruşturdu "Noona üzgünüm ama bu iğrençti. dediğinde Yujin orta parmağını gösterdikten sonra gözlerini kapattı.

Chris salondaki Hyunjin ve Yuina'ya iyi geceler dedikten sonra yukarıya çıktı. Yuina da Yujin kadar sarhoştu. Hatta Yujin'e göre alkole daha dayanıksız olduğu için daha çabuk sarhoş olmuştu.

Hyunjin'in göğüsünün üzerinde uyuya kalmıştı Yuina, böyle o kadar tatlı görünüyordu ki Hyunjin kızı sıkıştırmamak için kendisini zor duruyordu. Gülümsedi Hyunjin, kucağında uyuyan kızın koyu kahverengi saçlarını okşadı. Yuina'nın hoşuna gitmişti bu, saçıyla oynanmasını severdi. Hyunjin'in oynaması, daha da hoşuna gitmişti ve hafifçe kıkırdadı.

"Hoşuna gitti galiba?"

Hyunjin de kızla birlikte gülümserken, kız kafasını salladı. "Saçımla oynanmasını severim." dedi ve kedi gibi kısık gözlerini açıp, Hyunjin'e baktı.

İkisi de şu an çok huzurlu hissediyorlardı. Yuina bir buçuk ay boyunca sadece Hyunjin'in yanında mutlu ve huzurlu hissediyordu. Okulda, yalnız kaldıklarında, kısacası her yerde sürekli sarmaş dolaşlardı. Görenler onları sevgili sansalar bile, Yuina'ya göre hala "arkadaş"lardı. Hyunjin şu anlık ses etmese de, ağırına gitmiyor değildi. Fakat Yuina'ya baskı uygulamak istemiyordu, sonuçta Jaemin'den yeni ayrılmıştı ve bir ilişkiye hazır olmadığı için kaçıyordu ondan.

"Jin," dedi Yuina, kafasını kaldırıp sarı saçlı çocuğa baktı. Hyunjin hala kızın kahverengi saçlarıyla oynamaya devam ediyordu, "Hm," diye mırıldandı.

"Kokun hoşuma gidiyor."

Hyunjin'in kalbi hızlanmaya başladı o an, ne diyeceğini bilememişti. Yuina ise çocuğun üstüne giydiği tişörtün üstüne daireler çiziyordu, fakat tam kalbinin üzerinde yattığı için kalbinin hızlandığını hissetmişti. Kıkırdadı tekrar Yuina, "Benden bu kadar etkileniyor muydun sen?" dedi keyifle. Hyunjin ise göz devirdi, "Kırk yıl dalga geçersin artık." dedi.

İkili uzun süre birbirleriyle konuştular, her zamanki gibi ufak tefek flörtleştiler, gülüştüler, kahkaha attılar. Tabi bu sesler sayesinde Yujin uyanmıştı ve "Bu saatte ne gülüşüyorsunuz manyaklar!" diyip Hyunjin'in kafasına terlik atmıştı. Chris uykusundan uyanıp ekrar Yujin'i kucaklayıp yatağına yatırmıştı ve onun adına özür dilemişti. Fakat Yujin "Benim dilim yok mu, ben özür dilerim!" diye bağırmıştı.

Lee Yujin her zamanki gibiydi işte.

"Çok canın acıdı mı?" dedi Yuina acıyla Hyunjin'e bakarken. Hyunjin ise kafasını evet anlamında salladı, "Öpersen geçer belki." dedi.

"Çok istiyorsun herhalde seni öpmemi."

"Dediğim gibi, senden gelecek her şeye razıyım."

Dudaklarını ıslattı Yuina, kafası iyi olduğundan mıdır bilinmez şu an Hwang Hyunjin'in dudakları çok güzel görünüyordu. Hyunjin Yuina'nın dudaklarına baktığını fark edince, istemsizce yutkunmuştu. Şu an sarhoştu, saçma sapan bir şey yapıp pişman olmasını istemiyordu.

Fakat bu şu anlık Yuina'nın umrunda bile değildi, Hyunjin'in ona bakan yüzüne kendi yüzünü yaklaştırdı yavaşça. İkisi de gözlerini kapattı, her şey çok yavaş ilerliyordu.

Yuina biraz daha yaklaştığında, kızın alkol kokan nefesini yüzünde hissetti Hyunjin. "Yui, sarhoşsun." dedi, kızın hala pişman olmasından korkuyordu. Kız ise "Umrumda değil." dedi ve biraz daha yaklaştı Hyunjin'e. "Pişman olacağım şeyleri sarhoşken değil, ayıkken yapıyorum."

Ve dudaklarını Hyunjin'in dolgun dudaklarıyla buluşturdu.

oPUSTULER OLUM OPUSTULER

YUINAYA KANSER OLUYODUM ARTIK OPUSUN AQ DEDIM YANI

neyse bakalim diger bolum nolcak, cok mutlulardi su aralar 🙂🙂

🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

sey bu arada,

hic ficim yokmus gibi chan fici salcam..

:'D

neyse by

in love with a jerk • h. hyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin