"Ice Americano alayım, teşekkür ederim."
Takanashi Yuina gülümseyerek elindeki menüyü garsona uzatırken Hwang Hyunjin alayla gülümsedi ve "Çok sıkıcısın." demişti. Daha sonra garsonun kulağına eğilip birkaç bir şey söyledikten sonra, garson "Peki efendim." deyip menüyü Hyunjin'in önünden almıştı.
Plan tıkırında ilerlemeye devam ediyordu.
"Hey, ne söyledin garsona?"
Yuina kaşlarını çatarak Hyunjin'e baktığında, Hyunjin kızın tatlılığına dayanmak için kendini zorluyordu. O kadar tatlı, masum ve saf görünüyordu ki... İçinden bir kez daha Jaemin'e sövmüştü Yuina'ya yaptıkları için, fakat birazdan paşalar gibi cezasını çekeceği için içindeki sinirli tarafını da bastırdı. Çevresindeki tüm kızların hayran olduğu gülümsemesini karşısında ona anlamayan gözlerle bakan Takanashi Yuina'ya sundu, "Biraz eğlenelim istedim." dedi ve gülümsemesini yüzünden silmeyerek gözünü kırpmıştı. O sırada göz ucuyla Jaemin ve Seolhyun çiftine baktığında gülümseyerek menüden bir şey baktıklarını fark etmişti. "Siz gülmeye devam edin." dedi içinden sinsice.
"Ne demek istiyorsun Hwang Hyunjin?"
Hyunjin gözlerini tekrar kahverengi saçlı kıza çevirdiğinde arkasına yaslanıp "Sevgilin içmene kızmıyordur değil mi?" demişti. Yuina anlamayan bakışlarla Hyunjin'e bakmaya devam etti, "Ne alaka? Ayrıca reşit değiliz, bize içki vermezler." dedi. Kendisi de gayet rahat içki vereceklerini biliyordu, çoğu liselinin burada toplanmasının bir sebebi de yirmi yaş altına içki verdikleri içindi.
Kızın korktuğu şey içmek değildi, zaten içmeyi seviyordu. Sorun şu ki çok çabuk sarhoş olan bir yapısı vardı ve Hyunjin'in bundan yararlanmasından korkuyordu. Onu tanımıyordu, fakat erkek arkadaşı ondan sürekli uzak durmasını söylediği için doğal olarak ona karşı bir ön yargısı vardı.
Hyunjin ise, tam da kızın düşündüğü şeyi yapacaktı. Ondan yararlanacaktı fakat başka türlü, her ne kadar onu kullanmak istemese de içindeki Na Jaemin'e karşı olan öfke ve aşırı hırslı olması yüzünden bunu yapmazsa rahat uyuyamazdı. Bu yüzden Takanashi Yuina'yı kaybetme uğuruna, Na Jaemin'den güzel bir intikam alacaktı.
"Beni yeme Takanashi Yuina," dedi Hyunjin ve gözlerini devirerek, alayla güldü. "Senden yararlanmayacağım merak etme, eğer bunu yapacak olsam ben seni iddia malzemesi yapardım. Ama biliyorsun ki bunu sevgilin yaptı."
"Şu konuyu açma artık."
Yuina sinirle Hyunjin'e bakarken sarışın çocuk derin nefes verdi, "Tamam haklısın özür dilerim." dediğinde Yuina HYunjin'in yüzüne bile bakmamıştı. Huzursuzca parmaklarıyla oynarken, Hyunjin ortamdaki huzursuzluğu dağıtmak için "Her neyse, umarım tekila seviyorsundur." dediğinde Yuina her ne kadar attığı üçüncü shotta sarhoş olacağını bilse de kafasını salladı, "Severim." dedi ve burukça gülümsedi. Hyunjin sıcak bir gülümsemeyle, "İyi o zaman, çok eğleneceğiz." dedi. Eline telefonunu aldı Hyunjin, mutlulukla son mesajlarına girdi ve arkadaşlarıyla olan gruba "Başlıyoruz." diye mesaj attıktan sonra telefonunu bıraktı. O sırada sipariş ettiği shotlar da gelmişti.
Yuina biraz tereddütle en yakınındaki shotlardan bir tanesine uzanmıştı. Hyunjin Yuina'nın tereddütünü fark etmişti, "Yuina," dedi yumuşak bir şekilde ve kızın gözlerinin içine baktı. "Emin ol sana bir şey yapmak istemiyorum, sana kötü niyetli yaklaşsaydım şu ana kadar yapardım." dedi Hyunjin ve o da shotlardan bir tanesine uzandı. "Ve yemin ederim ki kötü bir niyetim yok sana karşı, inan bana."
Hyunjin o kadar içten konuşmuştu ki Yuina biraz ikna olmuş gibiydi. Fakat içinde kötü bir his vardı, bir şeyler olacakmış gibi hissediyordu. Bu yüzden Hyunjin'e güvenmek istese de güvenemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
in love with a jerk • h. hyunjin
FanficTakanashi Yuina, sevgilisi ve sevgilisinin düşmanın girdiği bir iddianın kurbanı olur. 一 hwang hyunjin & girl, texting + fluff © meiyoshi [completed] start: 09 agust, 20 finish: 25 nov, 20 [completed] book cover by @_moonnlightt_