hhyunjin, engelinizi kaldırdı
hhyunjin
evinin önündeyim
kapıyı aç
yuimochi
sAAT GECENİN 12Sİ MANYAK HERİF
ANNEMLER SENİ GÖRÜRSE CAMDAN AŞAĞI ATARLAR
hhyunjin
camına tırmanayım mı
yuimochi
nE
bir yerini kırarsın manyak
hhyunjin
ya tırmanırım
sen sadece camını aç
yuimochi
bekle dur
hayatımda gördüğüm en manyak insansın hwang hyunjin
hhyunjin
ama sana manyağım :d
(görüldü, 00.13)
Yuina odasının kapısını ses çıkmamasına özen göstererek kapattıktan sonra, anahtarıyla kapısını yine ses çıkarmayacak şekilde kilitlemişti. Hızlıca camına doğru ilerlerken bir yandan da gerizekalı, manyak, dengesiz ama bir o kadar da tatlı olduğunu düşündüğü Hwang Hyunjin'e sövüyordu.
Camını hızlıca açtıktan sonra ona aşağıda bakan Hwang Hyunjin'e baktı. Yuina'yı görünce Hyunjin'in yanağındaki gamzeler ortaya çıkmıştı, gamzeleriyle çok tatlı görünüyordu Hyunjin. Yuina da istemsizce gülümsemişti.
"Sen içeri gir, ben tırmanıp gireceğim odana."
Yuina kafasını salladıktan sonra içeri geçmişti. Bir yandan da kalbi deli gibi atıyordu ne söyleyecekti, ne yapacaktı bilmiyordu. Ayrıca her ne kadar yumuşamış gibi olsa da Hyunjin'e hala sinirliydi, durup dururken engellemişti onu dengesiz manyak. İçinden ona bir şey olmaması için tanrıya dua ederken Hwang Hyunjin kızın camından içeriye girmişti bile.
Yuina gülerek Hyunjin'e ilerledi ve camını kapattı. "Saat gecenin on iki buçuğu farkındasındır umarım ve babamlar evde."
Yuina fısıldarcasına konuşurken Hyunjin omuz silkmişti, "Umrumda değil," dedi aynı sessiz tonda. "Seni görmek isteyemez miyim?"
"Gece yarısında mı?"
"Yüz yüze konuşmamız daha iyi olmaz mı sence de?"
Hyunjin kendisini Yuina'nın yatağına attığında, Yuina da yanına kıvrılmıştı. "Doğru söylüyorsun her neyse olan oldu."
Kafasını Hyunjin'in göğüsüne koydu yavaşça, sanki aralarında hiçbir şey olmamış gibiydi ikisi de. Hyunjin kızın koyu kahverengi saçlarını okşarken çenesini kızın kafasının üstüne koymuştu. İkisi de şu an çok mutlulardı, aynı zamanda huzurluydular.
"Konuşmamız lazım biliyorsun değil mi?"
Yuina kafasını kaldırıp Hyunjin'in koyu kahverengi gözlerinin içine baktı, Hyunjin ise çenesini kızın başından çekti. "Doğru," dedi ve daha sonrasında kollarıyla kıza sıkıca sarıldı. "Fakat şu an yumuşadım, sadece sarılsak olmaz mı?"
"Ben yumuşamadım, o engellemenin hesabını vereceksin dengesiz manyak."
Hyunjin kızın dediğiyle kıkırdadı, "O an kötü bir andaydım, ayrıca her gün özür mesajı attığın için vicdan azabı çekiyordum." dedi ve kızın kafasını tekrar göğüsüne yatırdı. Yuina endişeyle Hyunjin'e baktı, "Ne oldu?" dedi. Ailevi problemleri vardı Hyunjin'in, babasıyla annesi sürekli kavga ettiği için ikisi de sinirlerini Hyunjin'den çıkartırlardı. Hyunjin ise çok duygusal olduğu için kırılır ve üzülürdü, onun üzülmesini istemiyordu.
"Boşanacaklar sanırım, annem evi terk etti."
Yuina Hyunjin'in göğüsünden endişeyle doğruldu, "Ne diyeceğimi bilemiyorum." dedi. Hyunjin ise omuz silkti, onun için çok önemli değildi. Hatta ikisinin boşanması daha iyi olacaktı çünkü artık kavgalarından bıkmıştı. "Üzülmüyorum, aksine sevindim. Artık birbirlerini değil beni de kırıyorlardı."
"Anladım," dedi Yuina, daha sonra ise "Yapabileceğim bir şey var mı?" dedi. Hyunjin güldü, çok iyi kalpliydi Yuina. Her ne kadar dışarıdan asi ve deli gibi görünse de içi pamuk gibiydi, özellikle de Hyunjin'e karşı. "Sarılsan iyi olabilir aslında." dedi Hyunjin ve kollarını iki yana açtı. Yuina ise sessizce kıkırdadı sarı saçlı çocuğa ve sarıldı sıkıca.
Hyunjin normalde temasları sevmezdi fakat Yuina'nın ona sarılmasıyla huzurla doluyordu. Çünkü ona kıyasla daha kısaydı ve küçüktü, sarılınca direkt çocuğun boynuna kafasını gömerdi. Bu hissi seviyordu Hyunjin.
Aradan birkaç saniye geçtikten sonra Yuina kafasını çocuğun omzundan kaldırdı ve "Jin," dedi çocuğun gözlerine bakarak. "Kısa bir zaman oldu ama seni gerçekten çok seviyorum."
Hyunjin rahatlamış bir şekilde nefes verirken "Şükürler olsun." dedi ve güldü. Kız canını yakmayacak şekilde Hyunjin'in omzuna yumruk attı fakat bir yandan o da gülüyordu. Daha sonra ise çocuk kızı kendisine çekti ve "Ben de seni seviyorum güzelim." deyip kızın dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu.
simdi
bundan sonraki bolum final olabilir
yani ben bunu daha uzatirim ama bir kaos daha yasarlar
diyorsaniz ki nora ne gerek var bu kadar dramaya kaosa boku cikmasin bitireyim ama hayir devam etsin diyorsaniz 25-30 gibi bitiririm kaosla birlikte
size gore hareket edicem, yorum birakirsaniz sevinirim
sizi seviyorummm💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
in love with a jerk • h. hyunjin
FanfictionTakanashi Yuina, sevgilisi ve sevgilisinin düşmanın girdiği bir iddianın kurbanı olur. 一 hwang hyunjin & girl, texting + fluff © meiyoshi [completed] start: 09 agust, 20 finish: 25 nov, 20 [completed] book cover by @_moonnlightt_