20

4K 242 30
                                    

Akşam olduğunda Jimin ve Jungkook, Jungkook'un evine gelmişleridi. Yorgun oldukları için kendilerini koltuğa bırakıp bir süre dinlendiler. Jungkook yorgun çıkan sesi ile konuştu ; "Bir duş alsam iyi olacak."

Jimin başını salladı "Sen duş alırken bende mısır patlatırım"

Jungkook duşa girmeden Jimin'e mısırın yerini göstermiş ve duşa girmişti. Jimin etrafına bakındı mutfak, amerikan mutfağı tarzında yapılmış, salonu olduğundan daha geniş göstermişti. Jimin mutfaktaki işini bitirip elindekileri orta sehpaya bıraktıktan sonra filmi açmak için kumandayı arasa da bulamamış televizyonu kurcalamaya başlamıştı.

"Sevgilim napıyorsun?" Jungkook'un güzel sesini duyan Jimin, televizyon ile ilgilenmeyi bırakıp başını ona çevirdiğinde kapının önünde beline sarılı havlu ile duran Jungkook'u görmeyi beklemiyordu.

Jimin istemsizce heyecanlanmış bunu belli etmemek için kendi ile büyük bir mücadele veriyordu.

"Şey, ben filmi açayım dedim ama kumandayı bulamayınca"

Jungkook eli ile önüne gelen ıslak saçlarını geriye attı. Jimin Jungkook'un kaslı omuzlarına kısaca bakıp göğusünden hızla inen su damlacıklarının izlediği yolu takip etmisti o kadar hızlı iniyorlardı ki Jimin hipnoz olmuş gibi gözlerini Jungkook'un karın kaslarından çekemiyordu.

Jungkook yerinden hareket edip Jimin'e doğru yürüdü. Jimin daha fazla heyecanlanmış kalbinin atışını kulakların da duyuyordu, Jungkook eğilip arkasındaki sehpanın üstündeki kumandayı aldığında içinden kendine küfür etti onu nasıl görememişti.

"Ee kumanda burada ya nasıl bulamadın"

Jimin elini anlına vurup gözlerini devirdi "Ah bilmiyorum hiç fark etmedim"

Jungkook elindeki kumandayı Jimin'in eline bırakmıştı.

"Sen bak ben üstümü giyinip geliyorum"

Jimin'in aklından ahlaksız şeyler geçsede onu durdurmamış içeri gitmesini izlemişti.

°°°°

İlerleyen saatlerde film bittiğinde saat epey geç olmuştu "Jimin bugün burada kalsan sorun olmaz demi ?"

Jungkook göğüsündeki Jimin'in saçlarını okşayıp sorduğunda Jimin kafasını iki yana sallayarak onu onaylamıştı.

"Filmi beğendin mi ? Ben çok seviyorum seninle birlikte üçüncü izleyişim oldu"

Jungkook kumandayı alıp televizyonu kapatmış yatak odasına doğru yürümeye başlamıştı Jimin peşinden giderken gülümseyerek beğendiğiyle ilgili bir şeyler mırıldanmıştı.

Odaya geldiklerin de Jungkook ışığı açtı odanın ortasında iki kişilik siyah çarşaflı büyük bir yatak vardı hemen yatağın karşısında da duvarı boydan boya kaplayan büyük siyah bir dolap. Jungkook dolabın önünde durup Jimin için pijama ve tişörtleriden birini çıkarttıktan sonra arkasını dönüp Jimin'e uzatmıştı.

"Umarım çok büyük gelmez."

Jimin gülümseyip hiç utanmadan üzerindeki kazağı çıkarmış tişörtü giymişti pantolonunu çıkaracağı sırada gözleri onu izleyen Jungkook'a takıldı.

"Beni soyunurken izlemek hoşuna mı gitti " Jimin cilveyle konuşurken Jungkook kıkırdamıştı.

"Evet ama soymak daha fazla hoşuma giderdi"

Jimin kısa bir şaşkınlık yaşamış altındakini çıkarıp pijamayı giydikten sonra yatakta boylu boyunca uzanıp hala onu izleyen Jungkook'a bakmıştı. Çok güzel izliyordu gülümsemeden edememişti sevgilisine.

Own It | AuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin