Jungkook ani bir kararla aracı
durdurmasını söylemiş ve araçtan
inmişti cebindeki telefonu çıkardı ve rehberine girdi spor salonuna kayıt olurken aldığı Tae'nin numarasına mesaj attı ve Jimin'in numarası istedi Tae zorluk bile çıkarmadan numarasını vermişti numarayı alır almaz Jimin'i aradı telefon bir kere çaldı iki kere çaldı üçüncü çalışta açıldığında sinirli ve ağlamaklı sesi ile
konuşan Jimin'i duydu."Ne var ne"
"Ben Jungkook numaranı Tae'den aldım hala aynı yerde misin?"
Jimin çok şaşırmıştı telefondakinin
Jungkook olduğuna inanmıyordu."Anlamadım Jungkook gerçekten sen
misin ?""Evet benim konuşalım dedin ya
konuşmak istiyorum yanına
geleceğim nerdesin?""Aynı yerdeyim."
Jungkook telefonu kapatıp hemen bir
taksiye bindi.°°°°°
Jungkook geleli dakikalar olmuştu ama hala durakta oturuyorlardı Jimin söze girmek için bir iki kere boğazını temizledi göz teması kurmaktan çekiniyordu zaten gözleri de kızarmıştı gerçi karanlıkta gözlerinin kızardığını kimse göremezdi.
"Jungkook"
"Evet seni dinliyorum"
Jimin, Jungkook'un bu ciddi tavrından rahatsız oluyordu ama hak ettiği için sesini çıkarmıyordu.
"Neden beni zorla öptün amacın ne?"
"Öncelikle özür dilerim ne dersem diyeyim yaptığım şeyin bahanesi olamaz biliyorum sadece senden çok hoşlanıyorum ve o an gözüm döndü hepsi bu"
Jimin gözlerini Jungkook'a çevirdi yüzünde mimik arıyordu ama Jungkook ciddi bir şekilde ona bakmaya devam ediyordu.
"Hepsi bu mu? Benden hoşlandığını mı söylüyorsun? Benimle dalga geçme!"
Jimin refleks olarak ellerini kaldırıp olumsuz anlamda salladı.
"Hayır hayır seninle dalga geçmiyorum çok ciddiyim senden çok hoşlanıyorum."
"İleri de değişecektir geçici bir heves için yaptığın saçmalıktı"
"Ne?!"
"Hep bir erkeğe aşık kalacağını mı düşüyorsun ileride güzel bir kız gördüğünde beni unutacaksın"
Jimin sinirle gözlerini Jungkook'a dikti yerinde duramıyor, rahatça durakta oturan Jungkook'un önünde dönüp duruyordu.
"Cidden bana bunları söylemiş olamazsın. Benim ileride neyi ve kimi seveceğime nasıl bu kadar emin olabilirsin aklım almıyor"
Jungkook ayağa kalktı "Bana sesini yükseltme!"
"İleride de şimdi de seni seveceğim ben kendimi biliyorum içimdeki sevgi o kadar basit değil"
"Bana bunun için söz veremezsin!"
"Sana bunun için her şeyimi verebilirim!"
Jungkook şaşkınlıkla Jimin'e bakmaya devam etti.
"Bana sadece bir şans ver, seninle olmak istiyorum yanında olmak istiyorum"
"Üzgünüm, sana güvenmiyorum Jimin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Own It | Au
Fanfiction- Tamamlandı - Park Jimin kuzeni Kim Taehyung ile işlettiği spor salonununda çalışırken Jeon Jungkook'a aşık olur ve tüm hayatı o olmaya başlar. Jikook, Taejin, Sope, Namje NOT : KURGU BİR DİZİYE AİTTİR.