Saat neredeyse 7 olmuştu Jimin EatJin restoranının önünde içeriye giren müşterilere bakıyordu içeri girmeli miydi yoksa kapanış saatini mi beklemeliydi karar veremedi fazlasıyla utanıyordu. Jungkook onunla konuşmak istemezse ne yapmalıydı bilmiyordu ama onunla konuşmak istiyordu.
Kapanış saatine kadar beklemeye karar verdi restoranı izliyor ara sıra Jungkook'un camdan az görünen silüetine bakıyordu. Sanırım bugün restorana Jungkook bakıyordu çünkü geldiğinden beri Jin'i görememişti.
Saat 11'e geldiği zaman restoranda kimse kalmamıştı Jimin tam içeriye girmek için hareketlenmişti ki bir araç restoranın önünde durdu içinden daha önce hiç görmediği uzun boylu bir adam indi o sırada Jungkook restoranı kitleyip adama doğru yürüdü Jimin sinirlenmişti bu adam da kimdi tam onunla konuşacakken nereden çıkmıştı böyle. Koşarak yanlarına gitti Jungkook'la konuşmalı o adamla gitmesine engel olmalıydı.
"Jungkook dur!"
Jungkook başını Jimin'e çevirip baktı göz göze gelmişlerdi.
"Seninle konuşmak istiyorum"
"Önemli değilse daha sonra konuşalım" diyip araca doğru yürüdü araca binmek için kapıyı açtı.
Jimin sinirlenmişti Jungkook aracın kapısını kapatmadan kapıyı tuttu.
"Jungkook lütfen konuşmamız gerekiyor" Jimin'in ses tonu üzgün ve çaresiz çıkıyordu.
"İzin verirsen gideceğiz ne konuşmak istiyorsan daha sonra konuş" Tanıdık olmayan sesi duyduğunda ona dönmüştü. Bu adam kim oluyordu da Jungkook'a karışıyordu ki.
"Siz karışmayın"
"Karışıp karışmayacağıma sen mi karar veriyorsun?"
Adamın sert sesi sinirli olan Jimin'i kışkırtıyordu. Jungkook Jimin'in tuttuğu kapıyı bir kere daha çekti
"Bırak şu kapıyı Jimin!"
Jimin kalbinin acıdığını hissetmişti Jungkook'un gözlerindeki duygular kalbine ok gibi saplanıyordu nefes alması zorlaşırken kapıyı yavaşça bıraktı kapılar bir kez daha kapandı araba çalıştı ve hareket etmeye başladı Jimin son kez şansını deneyip araba hızlanmadan peşinden koştu ve gür sesi ile bağırdı.
"Jungkook seni seviyorum. Dur lütfen konuşmamız gerekiyor."
Artık tutamadığı göz yaşları gözlerinden yuvarlanıyor nefes nefese kalmış şekilde arabanın peşinden koşuyordu. Bacaklarındaki güç azaldığında yavaşlayıp yere çöktü göz yaşlarıyla birlikte dökülen hıçkırıkları boş caddede yankılanmıştı.
"Bana inan Jungkook seni gerçekten çok seviyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Own It | Au
Fanfiction- Tamamlandı - Park Jimin kuzeni Kim Taehyung ile işlettiği spor salonununda çalışırken Jeon Jungkook'a aşık olur ve tüm hayatı o olmaya başlar. Jikook, Taejin, Sope, Namje NOT : KURGU BİR DİZİYE AİTTİR.