Jungkook kafeye girdiğinde başını sağa sola çevirip gözü ile Jejoon'u aradı, arka masalardan birinde sırtı dönük şekilde oturuyordu. Yavaş adımlara masaya doğru ilerleyip omzuna dokunduğunda Jejoon ani dokunuşuyla arkasına döndü."Gelmişsin Kookie."
"Nasılsın Joon?"
"İyiyim, sen nasılsın? Otursana."
Jungkook Jejoon'un eli ile gösterdiği yere oturduğunda artık karşılıklı bir şekilde oturuyorlardı.
"Bende iyiyim."
"Ne alırsın bir şeyler mi içelim tatlı falan mı yersin?"
Jungkook bebeğini bırakamadığı için geç kalmıştı mahçup bir şekilde gülümsedi.
"Öncelikle özür dilerim geç kaldım"
Jejoon sorun olmadığını belli edercesine başını salladı.
"Hiç sorun degil ama saçlarını iyi kurutamamışsın hasta olacaksın"
Jungkook elini hala nemli olan saçlarına götürüp karıştırdı.
"Acele ile çıktım kurumamışlar."
"Ne alırsın?"
"Canım tatlı çekmiyor değil bir pasta alacağım bir de portakal suyu sen?"
"Ben sadece mocha alacağım."
Garson geldiğinde ikisi de siparişlerini vermişti bir süre sonra kahve ile limonata geldiğinde Jejoon konuşmaya başladı.
"Jungkook aslında bunu sana söylemem saçma mı bilmiyorum"
"Konu tam olarak ne?"
"Namjoon."
"Anlamdım?"
"Yani şöyle ki aslında konu abin"
"Konunun abim ile ne ilgisi var anlamdım?"
"Şey biz Namjoon ile uzun süredir birlikteyiz."
Jungkook küçük bir şaşkınlık yaşadı.
"Ney abim ve sen mi?"
Jejoon utanmıştı. "Evet sana söylemedik abime ağızından bir şey kaçırırsın diye öğrenirse kıskançlıkla ne tepki vereceğini bilemedim. Ben de sana sormak istedim Namjoon seninle konuştuğumu bilmiyor."
"Anladım."
"Biliyorsun abim yanıma pek birini yaklaştırmadı hiç."
"Bilmem mi." Aklına dolan anılarla gülmüşlerdi.
"Namjoon da abime sessiz kalabilecek biri değil. Abim ters bir şey söyler ve o da altta kalmazsa kavga çıkar, arada kalan ben olurum."
"Evet haklısın. Namjoon hyung pek alttan alabilecek biri değil."
"İşte ben de bu yüzden sana danışmak istedim ikisini de çok iyi tanıyorsun. Abim artık bilsin istiyorum ama kavga çıksın da istemiyorum."
"Siz abimle ne ara sevgili oldunuz vay be"
"Birkaç ay oldu abini ilk gördüğümde vurulmuştum zaten ama abimin korkusuna sustum. Tabi sonra Namjoon benim cazibeme dayanamayınca sevgili olduk."
Jungkook söylediklerine ufak bir kahkaha atarken Jejoon'da ona katılmıştı.
"Ne yalan söyleyeyim yakışıyorsunuz. Tebrik ederim."
"Teşekkür ederim yengesinin bir tanesi."
Yüzünü buruşturarak karşılık verdiğinde gülüşmüşlerdi.
"Neyse şimdi benim ne yapmam gerekiyor? Abimle ilişkinizi senin söylemen daha iyi olur ben sadece onu sakinleştirebilirim hem bence Jin hyung artık büyüdüğünü kabullendi fazla tepki gösterceğini düşünmüyorum."
"Evet ama hala ondan çekiniyorum umarım çok büyük bir tepki vermez"
"Sen en kısa sürede konuş konuşmadan önce bana haber ver tabiki "
"Tamam düşüneceğim teşekkür ederim."
( Kıza sövmeyin pılicı )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Own It | Au
Fanfiction- Tamamlandı - Park Jimin kuzeni Kim Taehyung ile işlettiği spor salonununda çalışırken Jeon Jungkook'a aşık olur ve tüm hayatı o olmaya başlar. Jikook, Taejin, Sope, Namje NOT : KURGU BİR DİZİYE AİTTİR.