"Kiminle mesajlaşıyorsun Kookie"
Jungkook telefonunu mutfak masasının üzerine bırakıp Jimin'e döndü.
"Hiç Jejoon mesaj atmış benimle konuşmak istiyormuş da." diyip hazırladığı salatalık ve domatesleri kaldığı yerden doğramaya devam etmişti. Jimin, o bir şeyler ile meşgulken onunla uğraşmayı çok seviyordu Jungkook'un beline sarılıp konuşmaya devam etti.
"Ne konuşmak istiyormuş ki ?" Jungkook duraksadı kısa bir süre düşündü "Aklıma hiçbir şey gelmiyor ben de merak ettim."
Jimin kafasını sallayıp sırtına minik minik öpücükler kondurmuştu.
Jungkook sebzeleri doğramayı bitirdikten sonra Jimin'e döndü koltuk altlarından tutup masanın üzerine oturttu "Sen fazla alıştın arkadan sarılmaya " Jimin güzel kıkırtısını bahşederken Jungkook gülümsüyordu.
"Hoşuma gidiyor ne yapayım." Jungkook, Jimin'in bacaklarının arasına girdiğinde Jimin, ayaklarını Jungkook'un kalçasına değdirip daha fazla kendine yaklaşmasını sağladı.
"Hmm demek hoşuna gidiyor."
Jungkook muzipçe gülüseyip Jimin'e biraz daha yaklaşarak fısıldadı.
"Başka ne hoşuna gidiyor?"
Jimin kıkırdayarak kollarını Jungkook'un boynuna dolamıştı.
"Senin hakkındaki her şey hoşuma gidiyor"
Jungkook dudaklarını Jimin'in dudaklarına bastırdı hızlı bir öpücük bırakıp geri çekilmişti.
"Sen de benim hoşuma gidiyorsun ne yapmalıyım ?"
Jimin gülerek konuştu; "Benimle sürekli öpüşmeye ne dersin?"
Dudaklarını hızla Jungkook'un dudaklarına kapattı. Jimin, Jungkook'un ince üst dudağını kavrarken Jungkook, Jimin'in dolgun alt dudağını emiyordu. Nefesleri yetmediği zaman mecburen sesli bir şekilde ayrıldılar, çıkan yüksek şapırtı ikisininde gülmesine sebep olmuştu. Kafa kafaya gülüşürken konuşan Jungkook oldu.
"Seninle saatlerce sevişebilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Own It | Au
Fanfiction- Tamamlandı - Park Jimin kuzeni Kim Taehyung ile işlettiği spor salonununda çalışırken Jeon Jungkook'a aşık olur ve tüm hayatı o olmaya başlar. Jikook, Taejin, Sope, Namje NOT : KURGU BİR DİZİYE AİTTİR.