Rozdział 1

874 31 8
                                    

         

          Ostatnie dni wakacji y/n spędziła w domu z rodzicami. Była to dziewczyna o ciemniejszej karnacji zielonych oczach I długich czarnych jak noc kręconych włosach.
Leżała czytając historię hogwartu. Zamknęła  książkę I podeszła do okna rozmyślając jak będzie w nowej szkole. Po zakończeniu wakacji miała rozpocząć 5 rok nauki. Bała się czy się odnajdzie, czy znajdzie przyjaciół oraz do jakiego domu przydzieli ją tiara przydziału.
Z rozmyśleń wyrwał ją głos wołania mamy. Gdy zbiegła na dół po schodach rodzicielka oznajmiła jej że za kwadrans wybierają się na ulicę Pokątną, aby kupić książki oraz inne rzeczy z listy.

***

Gdy skończyli zakupy wrócili do domu. Y/n zmęczona położyła się na łóżko i otworzyła książkę aby dokończyć czytać. Czytanie ją odprężało lecz w tym wypadku chciała sie dowiedzieć czegoś o szkole, aby nie ośmieszyć się pierwszego dnia.
Nie minęło zbyt dużo czasu gdy skończyła czytać, było już dość późno więc poszła się umyć i przebrać w piżamę. Gdy poczuła się głodna, przypomniała sobie że nie jadła dzisiaj nic oprócz śniadanie i obiadu. Wybrała  się więc do kuchni aby przyrządzić kilka kanapkę oraz ciepłą herbatę. Mimo że było lato uwielbiała pić ten napój. Spożyła posiłek przy biurku cały czas zaglądając na  książki oraz inne przedmioty, które kupiła na Pokątnej.

***

Wstała około godziny 9. Był to ostatni dzień wakacji. Wykonała poranną toaletę, przebrała się w dresy i bluzkę na krótki rękaw. Następnie zeszła na śniadanie, przywitała się z rodzicami.
Zobaczyła no stole gazetę po, którą sięgnęła, gdyż zaciekwił ją nagłówek ,,Dolores Umbridge nowa nauczycielka w Hogwarcie".
Kobieta ze zdjęcia wzbudziła w niej mieszne uczucia, z jednej strony wyglądała na bardzo miłą kobietę powyżej 50. Nie mogła się oprzeć faktu, że mogą być z nią jakieś problemy, zapytała się więc rodziców którzy pracowali w ministerstwie czy znają tą kobietę. Mężczyzna  opowiedział o niej kilka słów lecz nie mógł opisać kobiety bardziej, gdyż nie znał jej zbyt dobrze, ponadto pracował w ministerstwie od 3 miesięcy. Dowiedziała się jedynie że Dolores jest na bardzo wysokim stanowisku ministerstwa.

***

Zaczęła się pakować aby zająć czymś nerwy. Była również osobą która nie lubiła zostawiać niczego do zrobienia na ostatnią chwilę. Pakowanie zajęło jej 30minut, lecz cały czas miała wrażenie że czegoś zapomniała. Spojrzała na listę I dopiero teraz zauwazyła że nie ma swojej sowy którą mieli kupić. Zbiegła szybko aby powiedzieć o tym rodzicom. W odpowiedzi usłyszała aby się niczym nie martwiła, że pomyśleli o tym I mieli wysłać jej sowę razem z pierwszym listem.
Chciała wykorzystać ostatni dzień wakacji, więc udała się na długi spacer do pobliskiego parku oraz na kawę do najbliższej kawiarni. Gdy wybiła kawę i stwierdziła że jest zbyt zmęczona na dłuższe przechodzadzanie się udała się w stronę domu. Rodzice prawdopodobnie znajdowali się w gabinecie więc, aby im nie przeszkadzać udała się do kuchni i zobaczyła przygotowaną kolację były to naleśniki, które uwielbiała zaparzyła herbatę i udała się do swoje pokoju aby zjeść posiłek. Poszła wziąść długą kąpiel i wzięła książkę, którą zaczęła czytać. Nie minął kwadrans I zasnęła ze zmęczenia jak i z nerwów.

***

Za nami 1 rozdział. Jeżeli macie jakieś uwagi co mogła bym poprawić piszcie. Pod koniec każdego rozdziału będę pisać liczbę słów oraz datę wrzucenia rozdziału

520 słów         07.11.2020

Devil in Love - Blaise ZabiniOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz