MEDOVÉ TÝŽDNE

3K 120 3
                                    

Alex

Po svadbe väčšinou ako býva zvykom nasledujú medové týždne. O to viac keď ste súčasťou bohatej rodiny tak ich rozhodne nechcete prepásť. Samozrejme ako všetko, tak aj tieto pekné chvíle nám plánovala svokra, už mi to liezlo naozaj na nervy, aspoň o niečom som chcela rozhodnúť ja.

Na jej zozname boli miesta ako Dubai či Paríž. Mne sa vôbec nechcelo chodiť po pamiatkach a romantických reštauráciách a Denis to velmi dobre vedel. Nakoniec vyhralo Miláno. No ani za svet. Obchody plné predraženého a ani nie tak pekného oblečenia nie je nič pre mňa! No ako so všetkým, tak aj s týmto som musela súhlasiť.

Všetko už bolo vybavené... Letenky, ubytovanie, dokonca nám už aj pobalila kufre.

...

Ruka v ruke sme prišli na letisko. Neuveríte, ale Denis sa tak presvedčivo usmieval, že som mala na chvíľu pocit že sme skutoční manželia.

Pozrela som sa na tabuľku odletov, ale akokoľvek som sa snažila let do Milána som nenašla...

"Ani sa nenamáhaj, lietadlo odletelo pred vyše hodinou." povedal Denis akoby nič.

Pozrela som sa na neho s krivým úsmevom.

"Čo? Hádam si si nemyslela, že by som ťa zobral na také príšerne miesto, to nie je môj štýl."

Ani si neviete predstaviť ako mi v duchu odľahlo.

" A kam teda má... "nestihla som ani dopovedať a ťahal ma za ruku neviem akým smerom so slovami nech si pohnem lebo zameškame let.

Tak toto už áno... Hawaii

Toto je dovolenka podľa môjho gusta, len pláž a more a ticho... Nič viac.

Vystúpili sme z lietadla a ovial nás teplý vietor ba dokonca mi bolo až dusno.

...

Hotel bol nádherný. Ubytovali sme sa hneď pri mori, len pár metrov od pláže... Aby som bola konkrétnejšia.. V Denisovom hoteli kúsok od Denisovej súkromnej pláže.

Vybalila som si všetky veci a hneď sa prezliekla do plaviek. Bol už večer a more bolo už na môj vkus trochu studené. No čo by to bol za hotel bez súkromného bazénu? 

Uterák, mobil a kľúče od izby som položila na ležadlo a sadla som si na okraj vysvieteneho bazéna aby som mala ponorené len nohy po kolená.

Snažila som sa aspoň trochu zrelaxovať po náročnom týždni. Oprela som sa o lakte a zavrela oči. Nebolo počuť nič, len ako voda naráža do mojej pokožky. Toto bolo to čo som už tak dlho potrebovala.

"Debil!" vykríkla som na celú miestnosť. Denis ma zo zadu šmaril celú do vody. Myslela som, že ho zabijem.

"No čo manželka moja, ako sa ti páči dovolenka?" spýtal sa ma pričom sa uchechtol. Vyzul si žabky čo mal na nohách a skočil do vody tesne vedľa mňa.

"A však mohlo byť aj horšie." provokovala som ho.

"Áno, ale nepovedz." usmial sa, pričom mi dal letmu pusu na pery.

"Denis, mali by sme sa porozprávať..." nechcela som kaziť túto nádhernú chvíľku, ale toto bolo naozaj dôležité.

"Ja viem, tiež som to chcel s tebou prebrať, ale chcem to spraviť až ked sa vrátime domov." vydýchol si.

"Ale ja..." opäť som sa snažila.

"Vravím, že teraz nie!" značne zvýšil hlas.

Zľakla som sa, väčšinou je on ten kľudný, ale teraz som mala z neho strach.

Mafia v krviWhere stories live. Discover now