NO VEĎ TEBA TO EŠTE BUDE MRZIEŤ

5K 166 21
                                    

Alex

Ubehlo pár týždňov od môjho triedenia myšlienok. Nasťahovala som sa k Denisovi do izby a do mojej išla bývať jeho sesternica. Mia. Vraj je tu o niečo skôr. Vraj chce pomôcť so svadbou. O, ozaj. O 5 dní sa vydávam. Super však.?

S Denisom v jednej izbe to zo začiatku nebolo vôbec ľahké. Ikeď tie spoločné sprchy neboli vôbec zlé. Teraz spolu už ako-tak vychádzame. No vždy je tu spor o paplón, či kto má nárok ísť prvý ráno do kúpeľne. No čo vám poviem..môj život nikdy nebol jednoduchý.

Mia u nás býva pár dní a ja som si ju celkom obľúbila. Prišla mi ako správna baba. Konečne. Molly asi mala dosť mojich kecov a teraz konečne mi na ne aj niekto odpovie.

Ráno som sa zobudila sama. Denis bol už ako vždy v práci. Nemala som rada takéto rána. Radšej som bola keď ostal so mnou. Cítila som sa hlúpo.

Na raňajky som už teraz chodila o trochu radšej, keďže mi robila spoločnosť Mia. Vypili sme spolu kávu  a ona sa rozhodla, že pôjdeme na nákupy. Úprimne som sa aj tešila. Aspoň na chvíľu som potrebovala vypadnúť z tohoto domu.

...

Behali sme z obchodu do obchodu. Mia mala asi milión tašiek, nebol obchod, z ktorého by niečo nekúpila.
Za to mne sa nič napáčilo. Jedinú vec čo som si kúpila bol obed. No Mia to so mnou nechcela vzdať.

Nakoniec sme skončili v obchode so svadobnými šatami. Vyzeralo to tu úžasne. Skúsila som si ich viac no ani jedny neboli to práve orechové. Nakoniec mi Mia podala posledné, ktoré som si bola ochotná vyskúšať.

"No ako? Sedia ti?" spýtala sa Mia cez dvere kabínky.

Nepovedala som nič. Stratila som slová. Boli úžasné. Až som na chvíľu zabudla, že tá svadba je len obchod. Cítila som sa ako nevesta, ktorá sa chce vydávať. Cítila som sa úžasne.

Mia otvorila dvere a tiež nemala slov.

"Tie berieme!!!!!!" Kričala na predavačku, tešila sa z nich viac ako ja.

"Ešte musíme zajednať kvety."

"Červené ruže!" Povedala som pohotovo. Boli to najobľúbenejšie kvety mojej mamy.

Mia len prikývla a odškrtla ďalšiu položku našeho dlhého zoznamu.

"Dobre, prstene necháme na Denisa, a čo torta?"

Nevnímala som čo sa pýta. V hlave som mala predstavu ako mama vidí tie kvety. Bola by neskutočne šťastná.

"Halooo, Alex? Vnímaš ma?" Zamávala mi pred nosom.

"Myslím, že na dnes stačilo, už som unavená." Veď sme tu boli od rána. Divila som sa odkiaľ berie Mia toľko energie.

Nahádzali sme veci do auta a naštartovala som. Bolo už celkom teplo tak som otvorila okienko a dupla na to. Išli sme 180 a ručička sa stále posúvala ďalej. Cítila som sa úžasne čo sa o mojej spolusediacej nedalo povedať. Zaborila do sedačky celé svoje telo.

"Nechceš nás zabiť však?" Spýtala sa trochu rozklepaným hlasom.

200

210

220

230

To bol strop pokiaľ som niekoho viezla. Keď som išla sama nemala som problém vyskúšať čo to auto dokáže. Ale je iné keď máte niekoho na zodpovednosť.

Domov sme sa vrátili po tme. Tašky sme nechali v aute. Veď aj zajtra je deň. A ja už nevládzem.

Denis

Nemal som rád rána. Najradšej by som sa s ňou zahrabal do postele a už nikdy z nej nevyšiel. No vždy som sa tešil domov ako ju uvidím.

No dnes som sa tešil úplne zbytočne. Išla s Miou nakupovať. Tešilo ma, že si sadli a Alex mala nejakú spoločnosť keď som tu nebol.

Sedel som v kuchyni keď som zrazu počul krik.

"V živote už s tebou nejdem do auta, si rovnaká ako Denis.!!" Kričala Mia cestou do obývačky.

"Čo sa deje?"

"Alex nás chcela zabiť.!!" Hystericky kričala, načo sa Alex kráčajúca za ňou len uchechtla.

"Išla ako blázon, myslela som, že tam zomriem."

To je moje dievča.! Povedal som si pre seba a usmial som sa.

"Vy sa k sebe naozaj hodíte. Šlahnutí ste obaja rovnako." Povedala už celkom pokojne a ja som sa pozrel na Alex. Uhla mi pohľadom.

...

"Takže ako blázon?" Spýtal som sa jej keď si ľahla do postele.

"Preháňa." Usmiala sa na mňa. Milujem jej úsmev.

Otočila sa mi chrbtom a ja som mal neskutočnú chuť ju objať. Bolo to niečo iné. Doteraz sme mali len sex a potom každý spal na svojej strane postele. No teraz mi nedalo a objal som ju zozadu.

Cítil som ako sa uvoľnila a bol som si istý, že sa usmiala.

...

Alex

Ráno som sa zobudila s pocitom, že som pochovaná. Nebola som ďaleko od pravdy. Ten idiot na mne ležal celou svojou váhou. Myslela som, že ho zabijem no potom mi došlo, že tu ostal. Nešiel do práce. Možno zaspal.

Odstrčila som ho. Hovado ťažké svalnaté.

"Ešte nieeeee.!¡" Povedal detským hlasom a stiahol ma za lem nohavičiek naspäť do postele.

"To bolelo." Myslela som, že mi ich zarezal až niekde do maternice.

"Noa?" Uškrnul sa

"Noato, že auu."

"Ja ti dám také au." Pleskol mi po zadku. No toto už naozaj bolelo.

"Zajtra tam budem mať modrinu." Už som videla ako sa tam črtal jeho odtlačok ruky.

"Moja riťka, moja modrina!" Dal mi pusu na to otlačené miesto.

Ach jaj. Keby som nebola dáma, tak mu tam tak prdnem. Pri tej predstave som sa usmiala.

"Pokiaľ viem je to moja riťka.!"

"Nie, nie. Som si ju už označil. Nevidíš? Ak sa ti niečo napáči môžeš schytať ešte jednu." nie vďaka Denis.

Bez slova som sa postavila a odišla do kúpeľne. Cítila som jeho pohľad na mojom zadku. Isto sa uškŕňal aký pekný fľak mi tam spravil.

...

S Miou sme chystali tu najlepšiu rozlúčku so slobodou. Keď už sa mám vydávať tak už so všetkým všudy.

Mala som v pláne pozvať Nell a tiež Rebeku so Sárou a samozrejme Miu. A tiež striptérov. Veľa veľa striptérov.

"Zabudni!!" Povedal Denis naštvane keď nás počul plánovať to.

"Ty zabudni.!" Štekla som po ňom.

"Nikam nepôjdeš!"

"Lebo...?" Zaujímal ma dôvod.

"Lebo dnes ideme spolu večer do klubu na pracovné stretnutie.!" Povedal pevným hlasom. Vedela som, že si to teraz vymyslel len aby mi prekazil plány.

Ale veď dobre. Keď chce ísť do klubu, tak pôjdeme. Ja si rozlúčku spravím kde chcem.

Mafia v krviOnde histórias criam vida. Descubra agora