DRACO
Şu dünya da Draco'yu en çok mutlu eden şeylerden biri sıcak çikolataydı. Günün hangi saatinde olduğunun bir önemi yoktu, eğer ortada sıcak çikolata varsa geriye kalan herşey ama herşey gereksizdi. Ve Hermione ona günaydın derken kızın gözlerinin sıcak çikolata renginde Draco erimişti ve işte onun kahkahalarını kesen de buydu.
Draco eşyalarını toplayarak büyük salona ilerledi. İçinde gezinen duyguların açık olduğunu düşünüyordu. Hatta çok açlık olmasını umuyordu. Aslında draco haklıydı bu açlıktı ama düşündüğü gibi yemeğe değil. Sevgiye, ilgiye, samimiyete olan açlıktı.
Masaya yaklaşırken onu ilk gören Blaise ve Pansy'di.
- Kolun mu yine?
Diye sordu Pansy
Onlara kendi isteğimle söylememiştim. Ama aileleri ölüm yiyendi, tabiki haberleri vardı. Sorduğu soruya kafamı salladım usulca.
- Peki, neden sırıtıyorsun dedi Blaise
- Kütüphane de Gran..... bulanığı gördüm ondan
Karşı masada oturan Hermione ye baktı süzer gibi
- Bir bulanık ama mükemmel vücut. Onu altıma almak için deliriyorum. Nasıl inceleyeceğini duymak için Gringotsdaki tüm altınlarımı feda edebilirim.
Bu cümle benim için önemli olmamalıydı. Blaise neredeyse okuldaki tüm güzel kızlar için bunu söylerdi. Hatta kardeşim gibi olan Pansy için bile. Ama bu defa sinirden yerimde duramıyordum. Onu Hogwarts'ta ki her duvara tek tek vurmak ve acı dolu inlemelerini duymak için bende tüm altınımı vermeye razıydım şu an.
Ellerimi sinirle yumruk yaptım. Şimdi ona vurursam bu Hermione'nin daha fazla üstüne gitmesini sağlardı. Ben derin derin nefesler alıp sakinleşmeye çalışırken Pansy ikimizi izliyordu, Blaise ise hiç durmadan devam ediyordu.
- Bakire olduğuna eminim, hatta hiç öpüşmediğine bile... Bir safkanı tatması bence onu memnun eder. Hatta istersen paylaşabiliriz Draco, Slytherin ortak salonuna onu hediye edebiliriz ne dersin?
Az önce mutlu ve huzurlu olduğuma inanamıyordum. Asayla bile içimi soğutamazdım, ona lanet göndermek şu an çok basit geliyordu. Kanının aktığını görmek istiyordum. Onu resmen parçalara bölmek ve ortak salonumuzda her parçasını bir köşeye dikmek istiyordum. Ben, Draco Malfoy bir cinayet işlemek istiyordum. Hem de en yakın arkadaşımın cinayetini.... O sıcak çikolata gözlü kız için bunu yapmak istiyordum. Onun hakkında söyledikleri bu pisliği öldürmek için yeterdi bence. Yerimden kalkıp yakalarından tuttum ve kafamı burnuna gömdüm. Çıkan çatırtı tatmin ediciydi ve kan yüzünü yıkarken gördüğüm manzaradan hoşnut bir şekilde ortak salondan çıktım.
okuyanlar lütfen bir yorum yazar mısınız? en azından eleştirin bişeyler yazdığınızı gerçekten görüp mutlu olmak istiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAKİ IŞIK
FantasyGenç cadı hayatının en önemli gününde masum kalbini bir yatakta taşa çevirdi. Kimse görmedi, kimse bilmedi, kimse hissetmedi...