Babaannesi torunu Tokyo'ya geldi diye seviniyor .Ve onu parka götürüyor .Parlta salıncakta oynarken düşüyor ve ağlamaya başlıyor ,babaannesi torununun ağlamasına dayanamayıp onu pamuk şekerciye götürüyor .Pamuk şekeri bitince Lara'yı yeni okuluna kayıt ettirmeye götürüyor . Okula geldiğinde herkes Lara'yı güler yüz ile karşılıyor .Tabi okulda onu sevenler olduğu gibi sevmeyenlerde var .Sonrada okul için kıyafet almaya gidiyor ,okula serbest kıyafetler ile gidebiliyor ama tokyoyu bilmediği için yardıma ihtiyacı olduğunu düşünüyor ve yoldan geçen bir kıza
- Merhaba , ben buralarda yeniyim .Okula başlayacağım ama mağazaların ne tarafta olduğunu bilmiyorum bana yardımcı olabilirmisiniz ? Diyor
- Evet ,tabikide yardımcı olurum .Ben Kate .
- Teşekkür ederim bende Lara .İki kızda birbirini çok seviyor ve mağazaya doğru yola koyuluyorlar .Yolda giderkende sohbet ederek gidiyorlar .Kate ona Tokyo'yu buradaki yaşayış biçimini anlatırken Lara ' da ona Belçika'daki hayatından bahsediyordu .İkiside çok iyi arkadaş olmuşlardı . Mağazaya geldiklerinde elbiselerini seçtiler ,fakat sonradan farkettiler ki elbiseyi almaya paraları yetmiyor , kasadaki adam ile pazarlık yaparak elbseyi alıyorlar .
Lara bugün çok yorucu bir gün geçirmişti .Artık eve gitmesi ve evi yeniden dekore etmesi gerekiyordu .Eve geldiğinde evi yeniden dekore ettiler . Ve ev daha renkli bir hâl almıştı .Kate 'de Lara ve babaannesine yardım etmişti . Babaannesi ,Lara ve Kate için yemek hazırlamaya mutfağa gidince kapı çaldı ve içeriye Kate'nin ikizi Eva geldi .Kate ile hiç birbirlerine benzemiyorlardı ama ikizlerdi . Lara ,Eva ile de tanışmış ve onunlada arkadaş olmuştu .Kate ve Eva 'yı karşılaştırdığında Kkate'nin daha eğlenceli ama Eva'nın daha agresif ve sıkıcı olduğu izlenimine varmıştı . Ama ikisinide sevmişti bile .Yemekten sonra herkes evlerine dağılmıştı . Lara'nında uykusu gelmişti ,babaannesinin yanağına bir öpücük kondurup yatağına gitmişti ve hayaller kurmaya başlamıştı yarın için ...................... Sabah ( 07:00)
Babaanne ;
- Lara ,hadi kızım kalk saat 7'di oldu
Lara;- Tm babaanne geliyorum ... Lara elini yüzünü yıkayıp üstünü giydikten sonra babaannesinin yanına kahvaltıya indi . Kahvaltıdan sonra telefonuna mesaj gelmişti Kate'den
- Lara birazdan yanına gelmiş oluruz ,Okula gitmek için seni alıcağız
Diyordu mesajda Kate .
Lara kahvaltısından sonra son hazırlıklarını yapıp aşşağı inmişti .Tam o sırada da kapı zili çaldı .Gelen Kate ve Eva idi . Üçü birlikte çıktıktan sonra okula doğru yola koyuldular . Okula geldiklerinde Lara biraz korkmuştu .Neden bilmiyordu kayıt yaptırmaya gelince de aynı korku vardı içinde şimdi de aynı korku .. Sanırım bunun nedeni daha önce Tokyo'ya gelmiş olmaması ve buradaki eğitim anlayışını tam bilmediği içindi herhalde . Sonra okulun giriş kapısından içeri giryorlar ve öğretmenler ile tanışıyor .....Öğretmenler ;Sakura = Resim öğrt.( kadın)
Hiroshi = Kimya öğrt .( erkek)
Makato = Tarih öğrt.( erkek)
Keiko = Türkçe öğrt .( kadın )Lara en çok Hiroshi ve Sakura öğretmenini sevdi . Çünkü Hiroshi öğretmen ona sıcakkanlı davranmış ve ona yeni geldiği için okulun eğitim düzeyini anlatmış .Sakura öğretmende çok renkli bir kişiliğe sahipmiş . Sonra Hiroshi hoca onu diğer öğretmenler ile de tanıştırıyor .Ama Lara Makato hocayı pek sevmiyor .Çünkü hoca çok sert birine benziyormuş .Ve Kate'nin anlattığına göre de herkes ondan korkarmış .Ama Lara umursamamış bile . Sonra öğretmenler ile tanışma süreleri dolmuş ve Lara sınıfları gezmeye başlamış.Lara kendi sınıfını bulmuş ve sınıfa girdiğinde çok güzel bir koku gelmiş burnuna .bu koku Japonya'da meşhur olan kiraz çiçeği'nin kokusuymuş .
Lara bu güzel kokan bitkiden almak istemiş ama onun hakkında daha hiçbirşey bilmiyordu .Resim öğretmeni ;- Lara'cım bu bir çiçektir .Kiraz çiçeği Japonya'da meşhurdur .Bilmemen doğal bir durum . demiş
Sonra sınıfa havalı bir kız girmiş ,ve o kız çiçek hakkında bilgi vermiş .Adı resim öğretmeninden de duyduğu kadarıyla "Sandra"'ymış .
Lara , Sandra'ya bilgi verdiği için teşekkür etmiş ve o anda telefonu çalmış .
Arayan Kate ve Eva'ymış
Eva ;
- Lara nerdesin ,babaannen eve yemeğe çağırıyor
Lara ;- Tamam okuldayım geliyorum demiş .
Lara öğretmeninden rica ederek kiraz çiçeğinden almış ve eve yemeğe gitmiş .Artık akşam olmuştu Lara odasına çıkıp aldığı çiçeği en sevdiği kitabın arasına " lolita" isimli kitabın arasına koymuş ve hayaller kurarak uykuya dalmış .........
......Oy ve yorumlarınızı bekliyoruz .......
💙💙 ......
( ilerleyen zamanlarda japonca yazılarda eklemeyi düşünüyoruz .. Umarım beğenirsiniz .....💙💙)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT BİR EKŞİ , BİR TATLI
Short StoryGeçmişteki acıları yüzünden geleceğe umutsuzluk ile bakan bir kızın Belçika'dan Tokyo'ya babaannesinin yanına gelmesiyle hayatında değişenler ............. 🤔