'Kim SeokJin 1'

51 5 0
                                    


Fen bilgisi öğretmeni olan 28 yaşındaki Kim SeokJin'in hayatında her şey normaldi aslında. Güzel bir evi, onunla gurur duyan ailesi ve arkadaşları vardı. Ayrıca bakanları etkileyen yakışıklı bir yüze de sahipti. 

Bir de kız arkadaşı vardı onun. Güzel kız arkadaşının adı Choi Yuju'du. Aynı okulda Kore dili ve edebiyatı öğretmeni olarak çalışıyordu.

Doğum günü 4 Aralık olan Seok Jin, öğretmen arkadaşları o gece ona sürpriz parti hazırladığı için sevgilisiyle buluşmayı birkaç saat erteler.

Partiden sonra sevgilisinin evinin önünde onu bekler SeokJin. Sonra meleğini görür.

'Çok güzel'  - der kendi kendine - 'O tam bir melek'

Aralarındaki tek engel yol iken, SeokJin'in meleği ona el sallar ve yanına koşmak ister. Heyecandan yola bakmadan atlayan genç kız, bir ışık hüzmesi görür yolun tam ortasında. Korkudan donar Yuju. Bir araba ona çarparken metrelerce uzağa fırlar narin bedeni. 

SeokJin'in güzel yüzlü meleğine çarpan arabanın sürücüsü arkasına bakmadan uzaklaşırken SeokJin sevdiği kadına doğru koşar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SeokJin'in güzel yüzlü meleğine çarpan arabanın sürücüsü arkasına bakmadan uzaklaşırken SeokJin sevdiği kadına doğru koşar. Dizlerinin üzerine çöker ve titreyen elleriyle Yuju'nun yüzünü avuçlar.

"Endişelenme sevgilim iyi olacaksın"

Kendisi söylediğine inanmazken sevgilisini buna inandırmak ister. 

Ellerinden biri meleğinin diz altını, diğeri ise sırtını kavrayarak onu kucağına alıp arabaya doğru yürür. Zorla arabanın arka kapısını açar ve sevgilisini oraya yatırır. Hızla sürücü koltuğuna oturur ve arabayı çalıştırır. Son hız arabayı kullanırken gözleri daima aynadan sevgilisinin üzerindedir. Meleğinin gözlerinin kapandığını ve sabit duran göğüsünü gören SeokJin artık gözyaşlarını tutamaz.

''Yuju-ah, lütfen. Lütfen beni terk etme''

Ve bir an için gözlerini yoldan ayıran SeokJin birine çarpar.  Arabadan inecekken SeokJin'in gözü arkadaki kız arkadaşına takılır. Her saniyenin önemli olduğunu anlayan SeokJin, arabayı çalıştırır ve son hızla hastaneye gider.

 Her saniyenin önemli olduğunu anlayan SeokJin, arabayı çalıştırır ve son hızla hastaneye gider

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Milyonlarca kez küfür eder yol boyunca kendine.

'Ama mecburdum' - der.

SeokJin hastaneye ulaşır-ulaşmaz sevdiği kişiyi kurtarmak için yardım ister. Operasyona alınan kız, iki saat sonra yaralı olarak girdiği ameliyathaneden yüzünde beyaz bir örtü ile çıkartılır. Hastane SeokJin'in sesiyle inlerken yolda bıraktığı yaralı beden aklının ucundan bile geçmez.

O gece, farkında olmadan işlediği bu günah nedeniyle sevgili arkadaşlarından birini kaybediyor SeokJin.

Zekası ve cesareti ile tanınan bu arkadaş, kendisine çarpan arabanın SeokJin'in olduğunu anlar. Tek başına saatlerce kanlar içinde yattığı o yolda çarpmanın etkisiyle uzağa fırlayan telefonuna zorlanarak ulaşır.

Aramalarda önüne ilk gelen numarayı tuşlar. Ama telefonunun şarjı bittiğinden bir şey söyleme fırsatı olmaz onun.

O gece karanlık ve soğuk yolda saatlerce tek başına yatan genç adam, son nefesini vermeden önce fısıltıdan farksız sesiyle şöyle der:

" Yardımın için teşekkürler hyung. Şimdi sıra Tanrı'da.

Tanrı'm sana ihtiyacım var. 

Lütfen bana yardım et ve günahlarımı bağışla''

.....

I need U /ot7/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin