26 yaşındaki Kim Namjoon'un zekası ve cesareti nedeniyle arkadaşları onunla gurur duyuyordu. Başta herkesin hayatı gibi, onun için de normaldi bu hayat.
Taki Hwang Hyunjin'le tanışana kadar. Namjoon'u her geçen gün daha da dibe çekmek isteyen Hyunjin, sonunda onu yanına çekmeyi başardı.
Bağımlı olan Hwang Hyunjin, onu yeni yılı kutlamak için önce bir bara davet etti.
Jungkook ile birlikte gittiği barda ilk kez kullandığı uyuşturucu tüm hayatını mahvetti ama bunu çok geç fark etmişti Namjoon.
Bu zehirden kurtulan Jungkook, hyung'unu da bundan kurtarmak istedi. Hatta diğer üyelere bahsetmekle tehdit etti Namjoon'u.
Jungkook bunu söylediğinde Namjoon uyuşturucunun etkisi altındaydı. Jungkook'u susturmak için onu ölesiye döven ve kendine geldikten sonra hastaneye götüren Namjoon, bu olaydan sonra bu zehrin hayatını ne kadar boktan hale getirdiğini fark etmeğe başladı.
Bazen bundan kurtulmak istedi ama yapamadı.
"Artık uyuşturucu içmeyeceğim" diyerek başladığı her günün sonunda kendisini Hyunjin'in barında bulan Namjoon için hala umut vardı aslında.
Bu umut arkadaşlarıydı.
En genci bir hafta hastaneye kaldırılan arkadaş grubu, ne olduğunun farkında değildi.
Bunlar olurken Namjoon'un yanından hiç ayrılmayan kız arkadaşı Oh Hanseol, bir gün Namjoon'un isteği üzerine onunla birlikte kaldı. Ve o gece ilk defa kaldığı bu ev onun için cehennemden farksızdı.
Kim Namjoon, aklını alan uyuşturucu yüzünden sevgili kız arkadaşına tecavüz etti.
Sabah uyandığında, yatağın diğer tarafında çıplak Hanseol'u dizlerini kendine çekerken gören Namjoon ilk başta hiçbir şey anlamadı. Sonra bakışları yataktaki kan izini buldu.
Namjoon, yaptığı şeyleri yavaşça hatırladı ve sevdiği kadına elini uzattı. Irkilerek kendine gelen Hanseol, hıçkırıklara boğularak ağlamaya başladı.
O günden sonra Hanseol'ü bir daha bulamadı Namjoon. Aslında onu bulmakta istemedi.
Bu kadar çok şey yaptıktan sonra Hanseol'un yüzüne bakmaya nasıl cüret ederdi ki?
Namjoon için artık her şey bitmişti. Bağımlı olmaya dayanamıyordu. Artık bu zehirden kurtulmanın tek bir yolu vardı.
Birçok kez kendini öldürmek istedi ama yapamadı.
Nihayetinde 4 Aralık'ta kasıtlı olarak aldığı yüksek dozda uyuşturucuyla sersemleşen Namjoon yoldan geçerken, Kim SeokJin ona çarptığı için çok daha erken öldü.
Diğerlerinden farklı olarak Kim Namjoon, kendisi yüzünden bu hayattan ayrıldı.
O gece karanlık ve soğuk yolda saatlerce tek başına yatan genç adam, son nefesini vermeden önce fısıltıdan farksız sesiyle şöyle dedi:
" Yardımın için teşekkürler hyung. Şimdi sıra Tanrı'da.
Tanrı'm sana ihtiyacım var.
Lütfen bana yardım et ve günahlarımı bağışla''
Denizin soğuk sularında boğulmadan önce bile Namjoon'un yüzünde hafif bir gülümseme vardı.
Çünkü artık yaşamak zorunda değildi, bu boktan hayattan kurtulmuştu.
.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I need U /ot7/
Mistero / ThrillerYedi farklı genç, yedi farklı hayat. Yediside farklı bir şekilde sonlarına sürüklenirken şunu söyledi: 'Tanrım, sana ihtiyacım var. Lütfen bana yardım et...'