25 yaşındaki Kim Taehyung için hayat doğduğundan beri zordu. Babası onu ve annesini darp ediyordu. Bir gün annesiyle o adamdan kaçtılar, her şeyi geride bıraktılar.
Taehyung'un annesi kendine bir iş buldu. Oğlunu büyüttü ve okumasını sağladı.
Ama sonra arkadaşlarını kaybetti Taehyung.
Bir gün annesini kurtarmak için birinin canını aldı.
Ancak Taehyung hala ayaktaydı.
Ölü arkadaşlarına öfke duydu ve bu acısını hafifletti.
Taehyung, öldürdüğü adam için asla pişmanlık duymadı. Her zaman hak ettiğini söylerdi.
Jimin'in hayatını kurtardı.
Asla çökmeyeceğine inanıyordu. Her zaman ayakta, her zaman güçlü kalabileceğini düşündü. Sonsuza dek yüzebilecek gücü olduğunu düşünüyordu.
Ancak o kadar güçlü olmadığını anlaması uzun sürmedi.
Bir gece Taehyung'un evinin kapısı tıklandı. Yarı uykulu kapıyı açtı Taehyung.
Taehyung bir kızı önünde görünce şaşkına döndü.
''Bana yardım et...''
Kız bayıldı, Taehyung onu kendi odasına taşıdı. Yüzündeki kurumuş kan lekelerini temizledi, bütün gece başında bekledi kızın.
Melekten hiçbir farkı olmayan yüzüne baktı kızın. O günden sonra kalbinin ritminin değiştiğini fark etti.
Taehyung ona sırılsıklam aşık oldu.
Kız gerçekten çok güzeldi, ama ona aşık olmasının tek nedeni bu değildi.
Taehyung kızda kendini buldu, sanki çocukluğu önündeydi.
Kız annesini kaybetmişti ve babası onu darp ediyordu, hiç arkadaşı yoktu.
Taehyung tüm sevgisini kıza verdi. Onu babasından kurtardı. Ama yine de kız yaşadıklarına dayanamadı.
Üzerinde çok fazla baskı vardı. Mahalledeki herkes tiksinti duymuş gibi ona bakıyordu.
Nedeni sadece bir iftiraydı.
Kız, patronunun onu iş yerinde taciz etmesini polise şikayet etti. Ama bu adamın sözüne karşın kendi sözünün hiçbir anlamı yoktu.
Herkes onu ahlaksız olarak gördü.
Kıza inanan tek bir kişi vardı, yakışıklı sevgilisi.
Ama bu yeterli değildi, Taehyung'un gücü onu korumak için yeterli değildi.
Kız bu hayatta sadece mutlu olmak istiyordu ama yapamamıştı.
O'da gitmeye karar verdi. Kendisinden nefret eden insanlarla dolu bu hayatta daha fazla kalmak istemiyordu.
Bir akşam Taehyung ile bir dağ yürüyüşü yaptılar. Zirveye ulaştıklarında Taehyung yorgun bir şekilde yere oturdu.
''Eğlendin mi?''
Sevgilisine sordu Tae.
Kız yavaşça başını salladı.
Sonra başını Taehyung'un göğsüne yasladı ve erkeksi kokusunu içine çekti.
Taehyung çantasından yemeği çıkarırken gözleri dağın en ucunda duran sevgilisine takıldı.
"Manzaraya mı bakıyorsun?"
Kız yine başını salladı.
''Evet, öyle güzel bir manzara var ki kendimi oraya bırakmak istiyorum ''
Taehyung ayağa kalktı ve sevgilisine yaklaştı, paniğe kapılmıştı. Son zamanlarda kızın psikolojisi kötüye gidiyordu.
''Hadi yemek yiyelim sevgilim ''
Taehyung kıza elini uzattı.
Kız Tae'nin eline baktı ve gülümsedi. Gözlerinden yaşlar akarak bir adım geri çekildi.
''Biliyor musun?...
dedi kız kısık bir sesiyle
...Uçmak istiyorum Tae''
Taehyung bunun ne anlama geldiğini biliyordu. Kız bir meleğe dönüşüp onu terk etmek istiyordu.
''Aptal olma ve bana elini ver Sulli ''
(Sulli'yi çok seviyor ve özlüyorum)
Kız güldü ve elinin tersiyle gözyaşlarını sildi.
''Geçirdiğimiz tüm zamanlar benim için özeldi, teşekkür ederim. Ama bunun bizim sonumuz olduğunu biliyorsun Tae ''
''Bana gelmen için yalvarıyorum Sulli ''
Kız boşluğa sırtını döndü ve en uçta durdu.
''Anne olmak en büyük hayalimdi Taehyung ama olmadı. Yine de teşekkürler. Sayende hayallerimin çoğunu gerçekleştirdim. Bana hayatımın sadece mavi ve gri olmadığını gösterdin ''
Taehyung ağzından artık kaçan hıçkırıklarını durduramadı.
''Sen gidersen sana geleceğim biliyorsun Sulli ''
Kız başını salladı.
''Biliyorum ve bunun hakkında söz vermeni istiyorum senden. Ne olursa olsun yaşayacaksın. Ben yapamadım ama sen hayata tutunacaksın ''
Taehyung başını iki yana salladı.
''Hayır, sensiz yaşayamam ''
"Başaracaksın Tae. İntihar edersen seni asla affetmeyeceğim. Lütfen benim için yaşa ve kendine kapanma. Tekrar sev, çocukların olsun. Bir kızın olursa ona Sulli adını ver hatta. Tamam mı sevgilim? ''
Taehyung dizlerinin üzerine çöktü, ayakları artık dayanamıyordu.
''Bana bir söz ver lütfen. Benim yüzümden intihar edersen, ruhum asla huzur bulamaz''
''Tamam''
Taehyung, Sulli'ye baktı.
''Ama sana son kez sarılayım, lütfen... ''
"Gitmeme izin veremeyeceğini biliyorum Tae. Diğer tarafta görüşürüz umarım, ama yıllar sonra ''
Kız kendini boşluğa bırakırken Taehyung ağlaya bildi sadece onu kurtaramadı.
Zayıf sesiyle şunları söyledi:
''Tanrım, sana ihtiyacım var,
...lütfen bana yardım et ''
Taehyung zamanla acısının kesileceğini düşündü ama olmadı.
Kendini öldürmek istedi ama verdiği sözden dolayı yapamadı.
Ve Taehyung, kalbindeki bu acıyla yaşamaya mahkum kaldı.
.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I need U /ot7/
Mystery / ThrillerYedi farklı genç, yedi farklı hayat. Yediside farklı bir şekilde sonlarına sürüklenirken şunu söyledi: 'Tanrım, sana ihtiyacım var. Lütfen bana yardım et...'