'The End'

18 4 0
                                    


5 yıl sonra herkes hayatına kaldığı yerden devam etti.

Hoseok katıldığı onlarca dans yarışmasında birincilik kazandı ve sonunda dans öğretmeni olarak çalışmaya başladı.

Jimin hayatında çok acılar yaşadı. Çok acı vericiydi olanlar.

Olanlardan sonra Jimin ailesiyle Busan'a döndü ve orada yeniden hayata başladı. Jimin'in dileği yeni hayatında sadece mutlu bir yaşamdı. 

Busanda'daki ikinci yılının sonunda Jimin'in isteği kabul edildi. Jimin bir kızla tanıştı ve onunla mutlu oldu.

 Jimin bir kızla tanıştı ve onunla mutlu oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Dreamcatcher'den JiU)

Taehyung Sulli'nin ölümünden sonra uzun süre iyileşemedi. Kendini öldürmek istediği her seferinde sevdiğine verdiği söz yüzünden bunu yapamadı.

Taehyung, Sulli'yi uzun süre affedemedi. Sulli'ye onu yalnız bıraktığı için kızdı. Ama sonra sevgilisini affetti. 

Ne kadar acı çektiğini, artık hayatta kalamadığı için onu terk ettiğini fark etti. Taehyung'u en çok inciten şey kız arkadaşından geriye birşey kalmamasıydı. 

Yine de Taehyung yaşıyordu. Sonuçta sevgilisi bunu ondan istemişti. 

3 yıl yalnız kaldıktan sonra biriyle tanışan Taehyung tekrar aşık oldu.

3 yıl yalnız kaldıktan sonra biriyle tanışan Taehyung tekrar aşık oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Dreamcatcher'den Lee Ga-hyeon)

Taehyung evlendi, çok güzel bir kızı oldu. Kızına Sulli adını veren Taehyung, kızı sayesinde ilk aşkını asla unutmadı.

Jungkook, hayatını kurtaran kızla Kore'ye döndü. Döndükten sonra birkaç şirkete başvurdu. Sonunda solo çıkış yapan Jungkook, arkadaşlarını ve ablasını asla unutmadı. Hatta onlar için bir şarkı bile yazdı. Jungkook, şarkıyı ilk kez kız arkadaşına söylemişti.

''Özledim seni

Böyle söyleyince daha da çok özlüyorum

Fotoğraflarına baksam bile özlüyorum seni

Zaman çok acımasız

Bizden nefret ediyorum

Birbirimizi yalnızca bir kez görmek bile çok zor artık...

Gittin fakat bir gün bile unutamadım seni

Seni sileceğimi söylemek kolay

Gerçekte ben henüz seni bırakmaya hazır değilim 

Kar taneleri düşüyor

Yavaş, yavaş uzaklaşıyorum yeniden

Özledim seni, özledim seni

Daha ne kadar beklemem gerek

Daha kaç gece uyanık kalmam gerek

Seni görebilmek için

Sana kavuşabilmek için

Soğuk kış günleri geçip

Bahar günleri yeniden gelene kadar

Çiçekler açana kadar

Orada biraz daha kal lütfen

Biraz daha kal...''

''Beni duyuyorsanız, sizi çok özledim ''

O gün sevgilisi ağlayan Jungkook'u pek sakinleştirmemişti.

Arkadaşlarını deli gibi özleyen Jungkook, ilk Hoseok'u buldu. Aslında kaderin onları karşılaştırdığını söylemek daha doğru olur. Hoseok bilmeden eski arkadaşının dans öğretmeni olmuştu.

Yavaş yavaş bir araya gelen arkadaşlar bir daha asla birbirlerinden kopmadı.

Aralarından ayrılan sevdikleri yerine birbirlerine sarılan dört kişi, hayatın acımasız dalgalarına direnmeyi başardı ve yüzmeye devam etti.

 Intiharın çözüm olmadığını anlayan arkadaşlar hayatlarının sonuna kadar sevdikleriyle birlikte mutlu yaşadılar.

Ama aralarından ayrılanları da asla unutmadılar

.....

I need U /ot7/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin