26 yaşındaki Jung Hoseok arkadaşları için umut olmuştu. Onları güldürmek için her zaman elinden geleni yapardı. En büyük hayali, bir gün insanlar tarafından sevilen bir dansçı olmaktı. Hoseok bunun için çok çalıştı. Fakat bir gün merdivenlerden inerken aşağı yuvarlandı. Hoseok'un bacağı kırıldı.
Tabii ki hayalleri de bu olay nedeniyle parçalandı.
Hoseok içine kapandı. Bazen bu dünyada bir fazlalık olduğunu düşündü.
Arkadaşları onu hayata döndürdü. Ona yardım ettiler. Kendileri için hep umut olan Hoseok'a bu sefer onlar umut oldu.
Ama aynı arkadaşlar onu yine dibe sürükledi.
Önce Namjoon, sonra SeokJin ve ardından da Yoongi.
Hoseok kendinde dayanacak gücü bulmakta zorlandı. Yoongi'den sonra arkadaş gruplarından kalan dört melek tamamen dağıldı. Jungkook kız kardeşini kaybettikten sonra ailesi onu bir süre yurt dışına gönderdi. Hoseok, zaten paramparça olmuştu. Artık yaşamak için bir bahane bulamıyordu.
Bir gün tüm cesaretini topladı Hoseok ve Namjoon'un evine gitmeye karar verdi. Evin anahtarı ondaydı ve ne yaparsa yapsın, Namjoon onun arkadaşıydı. Onu koruyamamıştı ama en azından evine bakabilirdi.
Eve geldi ve yavaşça içeri girdi Hoseok. Evin her yerinde bir hıçkırık sesi yankılandı. Bu hıçkırık yavaş-yavaş büyüdü. Küçük oturma odasında birlikte uyudukları, bu evdeki tüm anılar zihnini doldu Hoseok'un.
Hoseok yavaşça sandalyeye oturdu. Yanındaki masada Namjoon'un bir resmi vardı. O fotoğrafı eline aldı.
"Bunu bize neden yaptın?! Hepsi senin yüzünden. Bize söyleseydin, seni o zehirden kurtarırdık!''
Hoseok boğazına oturan yumruyla beraber yutkundu. Şu anda kendinde değildi.
"Bana bak, bize bak! Bir resimle konuşuyorum. Buna değer miydi?! ''
Yine yutkundu Hoseok.
''SeokJin 17-ci kattan kendini attı, Yoongi kendini ateşe verdi. Jungkook dağıldı. Jimin ve Taehyung'un nerede olduğunu bile bilmiyorum. Bunu bize yapmaya hakkın var mı hyung?''
Hoseok, sonlara doğru sesi alçalırken daha yüksek sesle ağladı.
''Yaşamak istemiyorum hyung, ölmek istiyorum!''
Hoseok banyoya gitti. Namjoon'un ilaçlarını dolapta buldu. Ağzına bir avuç ilaç attı.
''Evinde ölüp onu kirletemem hyung''
Kapıyı arkasından kilitledi ve evi terk etti Hoseok.
Yürürken dengesini kaybetti ve yere düştü Hoseok.
"Tanrım, sana ihtiyacım var.
Lütfen bana yardım et...''
Gözleri kapanmadan önce, yakındaki bir ambulansın sesini duydu ve ardından gözleri kapandı.
.....
Hoseok kendine geldiğinde bir hastane odasında. Tanrı ona yardım etmiş ve onu hayatta tutmuştu. Hoseok, elini tutan annesine baktı.
''Oğlum, sonunda kendine geldin. Teşekkür ederim Tanrı'm. Sana bir şey olacağından çok korktum Hoseok''
Annesi onu kucaklayınca gözyaşları bir kez daha akmaya başladı.
''Üzgünüm anne. Bir an kendimi kaybettim ve...''
Daha fazla konuşamadı Hoseok.
2018 yılında, yaralandığı için bıraktığı dansa geri döndü Hoseok.
Tanrı, ona ikinci bir şans, hayata kalmak için bir neden verdi.
Hoseok, bu denizde yüzmeye devam etmeyi başaran ilk üye oldu...
.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I need U /ot7/
Mystery / ThrillerYedi farklı genç, yedi farklı hayat. Yediside farklı bir şekilde sonlarına sürüklenirken şunu söyledi: 'Tanrım, sana ihtiyacım var. Lütfen bana yardım et...'