*تقدیم به شیوی دوست داشتنیم!
همیشه کیوت بمون*- سلبریتی کراشتون کیه؟
مجری دورگه ژاپنی-آمریکایی با لبخندی ملیح و ابروهایی که به بالا حرکت میکردند، رو به جین پرسید.
جین همیشه انتظار این لحظه رو داشت، لحظه ای که این سوال ازش پرسیده بشه و مردم بفهمند که روی کی کراش زده.
و البته اون شخص احمق هم بفهمه.
جین دستاشو بین زانوهاش، قفل کرد. آب دهنشو قورت داد و با صدای آروم گفت:
- رپ مانستر؟
رو کرد به نامجون و با چهره ای سوالی نگاهش کرد.
نامجون در حقیقت، از تعجب درحال شاخ درآوردن بود، ولی این خیلی خجالت آور بود که جلوی میلیون های آدم و دوربین زنده، از تعجب و البته خوشحالی پس بیوفته.
سعی کرد خودشو کنترل کنه پس با صدایی سرد و معمولی، دستای جین رو بین دستاش گرفت و لب زد:
-عالیه، عالیه
جیمین و جیهوپ دستاشونو بالای سر نامجین تکون میدادن و آهنگی رو باهم میخوندن.
______________
جیمین، اون نامجین شیپر کوچولو، با موهای خاکستریش، درحالی که یه لبخند شیطانی روی لبهای صورتی حجیمش نقش بسته بود، ویدیویی رو دانلود میکرد.
با تموم شدن دانلود، بازش کرد.
صدای بلند مجری توی اتاق پخش شد و باعث تشدید لبخند جیمین:
"سلبریتی کراش تون کیه؟"
سریع فیلم رو بست و اون قسمت رو برش داد.
-هاها... بلاخره که مچ تون رو میگیرم.
لبش رو لیسید و فیلم برش زده رو توی گالریش، وارد پوشه Namjin Hyung❤🌟 کرد.
نگاه کوتاهی به عکسا و فیلمایی که یهویی از نامجین گرفته بود کرد.
مطمئن بود که اونا همو دوست دارند و روی هم کراش زدن، اما یه چیزی خیلی عجیب بود؛ شاید اون دوتا احمق از حس هم باخبر نبودن؟-خودم باید دست به کار شم؟
"جیمینی هیونگ! شام حاضره."
با صدای جونگکوک، گوشی رو توی جیب هودیش گذاشت و اتاق رو به مقصد آشپزخونه ترک کرد.
جو خونه یه جورایی خیلی عجیب و سنگین بود.
مثله همیشه صدای غر زدنای جین هیونگ، نسبت به دونسنگاش که غذا رو ناخنک میزدن و یا یونگیی که دیر به آشپزخونه میومد و یا حتی صدای خنده و شوخی بقیه نمیومد.و جیمین خیلی خوب میدونست دلیلش چیه.
شاید اعتراف جین هیونگ و شوکه بودن بقیه بود.
أنت تقرأ
𝑁𝑎𝑚𝑗𝑖𝑛 𝑂𝑛𝑒𝑠ℎ𝑜𝑡 𝐶𝑜𝑙𝑙𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛. وانشات های نامجین
عشوائياولین کالکشن وانشات های نامجین فارسی زبان، در واتپد. کاپل نامجین یا جینجون 🩸 بهمراه داشتن شلوار اضافی و دستمال، اجباریه 😏👖🧻 اگه میخونی ووت هم بده 🙂🔪 دیلیم تو تلگرام: @LordMONcomeFromHell Mission: کمدی، رمنس، اسمات Your Soul: رمنس، انگست Forced...