Quan en Harry li fa el petó a en Louis, aquest es sorprèn. No s'ho esperava. Però li torna amb molta més intensitat. I quan tot es comença a escalfar, en Louis es separa, tot i que en Harry vodria seguir fent-li.
L: Crec que hauríem de parlar abans, H'arry...
Quan s'asseuen, es miren al ulls i cap sap per on començar.
L: Tu... estàs segur d'això? Perquè sé que mai has estat amb un noi...
H: Mai he estat tan segur d'alguna cosa.
En Louis suspira alleugerit..
En Niall entra a casa i els saluda, però es tanca a la seva habitació per donar-los intimitat.
L: I què vols fer?
H: Vull que tu i jo siguem una cosa nova.
L: Eh?
H: Vull que comencem de nou i veure fins on arribem.
En Louis no diu res, es limita a riure i a mirar en Harry amb tendresa.
H: Now kiss me you fool.
En Louis li fa un petó i és en aquest moment que en Niall surt de la seva habitació.
N: Bros, tinc gana. Demano cinc pizzes, que en Liam i en Zayn venen.
...
Aquests dos últims arriben a la vegada que les pizzes, i els cinc sopen entre rialles mentre veuen el telenotícies de TV3. Comencen a parlar del temps i surt en Tomàs Molina dient que plourà tota la nit i que hi ha riscos d'inundacions a Barcelona.
L: Uf... m'encanta el Tomás Molina.
N: Ala què fort lo de la tempesta, quin cague, quedeu-vos a dormir al pis.
Z: Buah bro, se viene pijamada.
N: Qui dorm amb qui?
En Louis i en Harry es miren amb pànic; no esperaven trobar-se en aquesta situació tot just avui.
Z: Jo em demano dormir amb en Niall, que els altres ronqueu tots.
L: ¡Yo me pido el sofá!
Tornen a mirar-se. En Louis sent com si s'estés marejant, dels nervis. Tot i el pànic, cap dels dos s'oposa a passar la nit plegats.
YOU ARE READING
CAMP DE GIRA-SOLS
FanfictionLa vida dóna moltes voltes, però qui està predestinat, sempre torna al seu origen; sempre torna a casa.