En Harry està caminant sol cap a la uni. Està absort en la cançó que està escoltant: "The Story" de Conan Gray Per darrere, ve corrents en Louis, qui intenta captar l'atenció d'en Harry sense aconseguir-ho.
Just quan comença a sonar la frase: "I knew a boy and a boy...", en Louis li dóna uns copets a l'espatlla i en Harry es treu els auriculars ràpidament. No pot evitar sentir una gran felicitat en veure el somriure d'en Louis.
L: Hola? M'escoltes? Què et passa?
H: Ah... res, res.
L: Deu ser el cop de l'altre dia que t'ha deixat tonto.
H: Ei!Ambdòs riuen i en Harry li dóna un copet a en Louis, qui fa veure que el cop gairebé el tira al terra. Els dos entren a la uni i es dirigeixen a classe mentre en Louis explica a Harry com Niall s'ha tornat a quedar adormit.
En Louis acompanya en Harry fins la porta de la seva classe, però es queden parlant una estona al passadís. En Harry es preocupa per en Louis, pero una veu femenina l'interromp abans que pugui acabar la seva frase.
H: Lou, no arribaràs tard tu?
Q: PERÒ ES POT SABER QUE T'HA PASSAT AMOR?Els dos es giren per veure com Queralt es llença sobre en Harry i li agafa el rostre, inspeccionant la cella del noi.
H: Ah... això...
Q: HAS ESTAT TU, OI? TU EL VAS PORTAR A AQUELLA MANI I MIRA'L ARA. ÉS TOT CULPA TEVA, NO TE'L MEREIXES. PUEBLERINO DE MERDA.Louis està a punt de contestar però en Harry l'atura.
H: Prou, Queralt, vaig caure sense voler. I si realment m'estimessis no tractaries així als meus amics.
Q: Amor... només estava preocupada per tu...
H: El mínim que podries fer és disculpar-te.La Queralt mira a en Louis però no es disculpa, es limita a posar els ulls en blanc i a entrar enfadada a la classe. En Harry es despedeix d'en Louis i aquest es queda parat sol al passadís. Mira el seu rellotge."Genial, ara arribaré igual de tard que en Niall", pensa.
En Niall, en Harry, en Liam i en Zayn estan bevent unes cerveses al bar de la universitat. En Niall bromeja sobre com ha arribat a classe a la vegada que en Louis quan ell s'havia quedat adormit. En Harry, llavors, explica als tres tot el que ha passat i com ha aconseguit imposar-se a Queralt.
Mentre ho diu, un petit somriure orgullós apareix al seu rostre. En Niall li dóna copets a l'esquena en forma de reconeixement i Zayn li xoca el puny.
Li: Vamos, que t'agrada el Louis.
H: Però què dius?
Z: Home... vau passar gairebé tota la nit sols als bunkers...
H: Com amics... I parleu més fluixet tios.
Li: Si, si... SI OS GUSTAIS PUES LIAROS.En Harry els fa callar, cada vegada està més vermell. De sobte, arriben la Leonor i en Louis, qui té el seu braç per sobre l'espatlla de la noia. Tots els giren somrients cap a la parella, menys en Harry qui no desvia la mirada de la taula.
L: Què es lii qui amb qui?
H: EN LIAM I EN ZAYNEn Harry diu el nom dels seus amics sense pensar-ho, encara vermell. en Liam i en Zayn es miren i neguen l'afirmació d'en Harry. Es genera un silenci incòmode i la Leonor decideix despedir-se dels nois i marxar amb les seves amigues.
En Louis s'asseu al costat d'en Harry i en Niall fa una broma per destensar l'ambient.
L: Tu, a que no sabeu qui pira a Amsterdam amb Leonor aquest cap de setmana?
Z: Quina enveja tio, porta'm a mi també.
N: Puc anar dins la maleta?
L: Ja voldries, ja...En Louis mira de reüll en Harry, qui encara no ha dit res.
H: Així que marxes demà?
L: Si! Ha sigut una sorpresa de la Leo. Però que si vols me quedo per cuidar-te la ferida, eh.En Louis riu i en Harry el mira. Les seves mirades es troben, però aquestes son molt diferents. La mirada d'en Louis és feliç i plena d'il·lusió. La d'en Harry, d'altra banda, està confosa i trista.
H: No gràcies, estic bé. Marxo que tinc classe.
En Harry s'aixeca i marxa, deixant als altres 4 nois sense saber que dir.
L: He fet alguna cosa malament?
N: Tio... escolta...Harry està assegut a una cafeteria de Gràcia. Una figura femenina apareix i la Queralt entra a la cafeteria somrient. S'apropa a en Harry, li fa un petó i s'asseu. Els dos demanen cafè amb llet i comencen a parlar.
Q: Ai amor, la meva mare ja ha comprat els bitllets per Nova York.
H: Què?
Q: No m'escoltes mai! -suspira- Al pont de la constitució anem tu, els meus pares i jo a Nova York. Convida el papa.Harry no sap que dir. Té altres plans i realment té moltes ganes d'anar.
H: Ups, doncs tinc altres plans ja...
Q: No te n'aniràs al pueblucho dels teus amics progres, no?
H: No, anem de roadtrip amb els nois a Bilbao...
Q: Prefereixes Bilbao a Nova York? Amb aquests matats?
H: Donsc sí.Queralt comença a renyar a Harry sobre que mai pensa en el futur dels dos i que sempre està pensant en altres coses. En Harry es queda mirant a un punt fix de la paret, ja no escolta a la Queralt i es queda absort en els seus pensaments. Se n'adona que realment no encaixa amb la Queralt, que no l'estima i que prefereix inclús fer ganxet abans que quedar amb ella. Quan la Queralt deixa de parlar, en Harry la mira.
H: No puc més.
...
En Harry va corrents a casa en Niall perquè no té ànims de tornar a casa i haver d'explicar tot, només vol passar l'estona i riure. Quan arriba al pis, en Niall li obri la porta en calçotets.
N: Bro, què fas aquí?
H: No vull tornar a casa...
N: Buah, passa, passa que acaba de marxar la meva nova xurri, la Liv.
H: Qui?
N: Tio, te la vaig presentar però anaves molt pet. Fa marketing a Esade.En Harry i en Niall s'asseuen al sofà i aquest últim agafa el comandament i encén la tele. En Harry el mira, agafa el comandament i l'apaga.
H: Tu, què t'he d'explicar una cosa!
N: Bro es que tinc el cap encara amb el que hem fet amb Liv... -li pica l'ull-.
H: He trencat amb Queralt.
N: POR FIN! NO HAURÉ D'AGUANTAR MÉS A LA BRUIXA ESTA.En Niall s'aixeca i es posa a fer un ball de Tik Tok per celebrar-ho. De sobte, surt en Louis de la seva habitació i va al menjador. en Niall ni se n'adona de la seva presència, però en Harry sí.
L: Què passa amb tant xivarri?
H: Està celebrant que he deixat a la Queralt.Louis arronsa les espatlles i s'asseu a l'altre sofà. Harry no deixa de fer contacte visual amb en Louis. Niall els mira i marxa a la cuina.
N: Vaig a agafar aigua que aquí comença a fer calor.
H: No dius res Louis?
L: Es que no entenc perquè heu trencat...
H: Bueno... me n'he adonat que la Queralt no era la meva persona
L: Però si estaveu fets l'un per l'altre, la niña de papá y el niño de mamá.
H: I tu amb la Leonor què?
L: La Leonor i jo què?
H: Que sou els dos igual de superficials
L: Jo a Leonor me l'estimo
H: Pues als bunkers no ho semblava
L: Per lo menys jo no estic tancat amb clau a l'armariEn Harry retira la mirada i no sap que dir. En Niall surt de la cuina i es troba als dos callats.
N: Ei! Demano pizza pels tres?
L: No, jo agafo la maleta i piro al pis de Leonor que demà marxem d'hora.En Louis s'aixeca sense despedir-se d'en Harry, agafa la maleta i deixa el pis tancant la porta amb força. En Harry mira el terra amb els ulls plorosos. En Niall s'asseu al seu costat i l'abraça, ho ha escoltat tot.
N: Bro, no te ralles. Quedat a dormir i fem Tik Toks, que t'animaran.
Harry el mira i fa que sí amb el cap.
ESTÁS LEYENDO
CAMP DE GIRA-SOLS
FanficLa vida dóna moltes voltes, però qui està predestinat, sempre torna al seu origen; sempre torna a casa.