En Louis acaba de portar els plats del sopar a la cuina. Els seus amics, entre ells en Niall, ja comencen a preparar-se els cubates. Quan en Louis torna a la sala, veu en Harry sol sense cap beguda. S'apropa a en Harry i el porta fins la taula.
L: Vaig a preparar-te el meu cubata especial.
H: Ui, no sé si fiar-me'n
L: Ara qui és qui no confia, eh? Te'l faré dolç que ja sé que no t'agrada sinó.En Louis acaba de preparar el cubata i li dona a Harry, qui fa veure que no s'atreveix. Finalment el prova i somriu, li ha encantat. En Louis també somriu orgullós i continuen parlant tots dos sols, mentre els altres s'acaben de preparar o fan tik toks.
Des de l'altra punta de la sala, una noia no deixa de mirar en Harry. Ella s'està pintant les ungles i acabant d'arreglar-se. Louis ho veu.
L: Hi ha algú a la festa a qui li agrades.
H: A-ah si? - diu tímidamentEn Louis senyala a la noia, qui els mira i els saluda. A en Harry li canvia la cara, però després, quan la noia s'apropa, somriu. "És molt guapa", pensa.
L: Es francesa, s'ha mudat a Tortosa fa poc.
C: Bonsouir, em dic Camila.
H: Jo sóc en Harry, encantat.Els tres parlen durant una bona estona quan en Niall els crida perquè s'afegeixin al tik tok que faran després. Louis el critica i diu que li dóna "verguenza ajena" ballant així. Però en Harry mira a la Camila i en Louis, i agafant pel canell a en Louis, es disposa a anar amb en Niall.
En Louis intenta resistir-se, però en Harry té més força i en Louis, amb un somriure, es deixa emportar. Però en Niall, qui encara no ha aconseguit fer bé el ball de renegade, els diu que encara no. La Camila, llavors, es posa davant d'en Harry i se l'emporta per parlar. En Harry no sap com reaccionar i la segueix, arronsant les espatlles mirant a Louis. Aquest mira l'escena divertit, sense fer cas als crits d'en Niall, que li vol ensenyar com ha quedat el seu tik tok.
La Camila, intenta picar una mica a en Harry i decideix pintar-li les ungles. Harry no vol i riu incòmodament. La noia segueix intentant tirar-li la canya. Llavors, en Louis s'apropa i agafa les mans de Harry, obligant-lo a cedir davant les peticions de la noia. En Harry mira a Louis i aquest, mirant a la Camila li diu:
L: Jo crec que les ungles pintades farien que el Harry es veiés molt bonic, no creus, Camila?
La noia diu que sí i en Harry somriu. De cop i volta, la Leonor entra a la sala. Louis deixa les mans d'en Harry i Leonor corre a fer-li un petó. En Louis li torna i li pregunta què fa allà. Ella diu que el volia sorprendre. En Harry decideix deixar de mirar-los i es centra en Camila.
La nit avança i cada vegada queda menys alcohol a la taula. Tot el grup d'amics estan asseguts als sofàs formant una mitja lluna amb els gots a les mans. En Louis està al costat de la Leonor i en Harry està assegut amb la Camila, qui té una cama sobre les seves.
En Niall, ben animat amb l'alcohol, alça la beguda acompanyat d'un: "Venga, ara un salseante va: jo mai mai m'he volgut liar amb algú d'aquí". En Louis beu decidit i tothom riu, sobretot la Leonor, qui l'imita i li dona un copet lleuger a la cama. Altra gent del grup també beu i fa bromes, però en Harry no pot deixar de treure els ulls de sobre a la parella. De sobte, i trencant aquesta bombolla, la Camila acarícia suaument la mà del Harry i fa un glop mirant-lo als ulls amb timidesa, posant-se a riure nerviosa. Harry somriu i beu del got a poc a poc retornant-li la mirada per uns instants.
En Louis no pot evitar no sentir un nus a l'estómac i es queda embadalit mirant com Harry beu amb la pregunta. En Harry, després de mirar a Camila uns instants, dirigeix la mirada a Louis i els dos mantenen un joc de contacte visual fins que s'acaba el cubata.
En Louis aparta la vista tens i col·loca la mà sobre la cama de Leonor, que li respon amb un petó a la galta. En Harry, agafa la mà de la Camila amb tacte i es posen a riure els dos.
Decideixen acabar la pre i marxar a buscar a la resta de gent. Tots agafen les coses i es posen en marxa. En Niall i en Harry van els primers i estan parlant i rient tota l'estona. En Niall, de cop i volta, li pregunta a Harry sobre Camila.
N: I tu què tal amb la Camila bro?
H: Bff... em sembla guapa i tal però estic amb la Queralt. I ja sé que realment no som res però tot i així no vull cagar-la...En Louis, qui s'estava apropant als dos, escolta la resposta d'en Harry i, tot i que ell també estigui intentant-ho amb la Leonor, sent una petita pressió al pit quan pensa que en Harry vol fer les coses bé i estar amb la Queralt.
En Harry i en Niall no s'adonen que en Louis estava darrere d'ells, i aquest acaba parant-se per esperar la Leonor i fondre's en un petó apassionat. Petó que, casualment, si veuen en Harry i en Niall en girar-se per esperar a la resta.
Es dilluns i en Harry, en Niall i en Louis es troben a la cafeteria mirant les fotos del cap de setmana. En Harry, que encara té ressaca, està mig dormint sobre en Niall. "Haaaarrry!" s'escolta des de l'altra punta, fent-lo despertar.
En Harry s'aixeca i s'apropa a la Queralt, qui ja havia arribat a la taula, des d'on en Louis i en Niall miren la Queralt amb desgana.
Q: Què amor? Què tal pel pueblucho aquest on has anat?
H: Doncs molt bé, em va agradar molt
Q: Va home! Però si es veu que allà s'han quedat al segle XV jajajajaLouis s'enfada i està a punt de posar-se de peu quan Niall l'atura.
L: De què vas? Tortosa és preciosa en tots los sentits, hi ha molta cultura, i tradició i...
Q: Estava parlant amb tu? No, oi? Doncs això. -diu mirant a Louis per després centrar-se en Harry- I la tal Camila aquesta... qui és, Harry?Louis apreta les mans i Harry i Niall es miren.
H: Una amiga d'en Louis, és molt maja
Q: Vaja, una guarra que es volia liar amb tu, no? Segur que allà són totes iguals, de poble i sense saber respectar la propietat de les altres...
N: En Harry no és propiet...Aquest cop Louis s'aixeca i s'encara amb Queralt.
L: Però a tu que collons te passe? Te sents guai tractant de guarres a totes les ties? La Camila és una noia maquíssima i això només te converteix a tu en una imbècil.
Q: Creus que m'importa el que pensis? Si es veu d'una hora lluny que et vols tirar al Harry. Però, oh! Ho sento, és hetero. Podràs aguantar-ho carinyo?En Louis mira en Harry esperant que aquest el defensi, però en Harry es queda callat. En Louis i en Niall s'aixequen i decideixen marxar.
L: Fots fàstic.
Un cop han marxat, en Harry comença també a recollir les seves coses.
Q: Ah, Harry! I lo de les ungles... ja en parlarem un altre dia.
VOUS LISEZ
CAMP DE GIRA-SOLS
FanfictionLa vida dóna moltes voltes, però qui està predestinat, sempre torna al seu origen; sempre torna a casa.