Sempre tu (17)

46 4 0
                                    


Quan surten del metro es dirigeixen cap a les Glòries, on hi ha el Pai Mei. Parlen del que es demanaran, es veuen molt contents, tot els fa gràcia i no paren de xerrar i xerrar.

Quan tenen els plats, en Harry agafa corrent el mòbil repetint "foto foto foto". En Louis riu, i li diu que és un posturetis, ja que ell rarament penja històries i encara menys publicacions, a Instagram. A en Harry li agrada tenir ben cuidat el seu feed. "A part, també envio foto pel grup de la family, que els agradarà. A la mama li encanta descobrir restaurants." En Louis escolta atent tot el que en Harry li explica sobre ell i la gent que s'estima, li fascina veure la il·lusió amb la que parla de la seva família, sobretot de la seva germana i la seva mare.

H: Lou petaré

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

H: Lou petaré... ajuda'm sispli.

L: Au, porta cap aquí, que menges com un pardalet. - en Louis ja s'ha acabat el seu plat, però encara té lloc per acabar-se el d'en H.

H: Hahahahaha, com t'hi cap tot aquest menjar en aquest cos tan petitet.

L: Perdona!!!??? Sóc gran... - diu fent-se l'enfadat, encara que riu per sota el nas.

H: Sí, sí, el que tu diguis, jejejeje. - li agafa la mà per sobre la taula.

Quan acaben de dinar estan tipíssims, i volen anar a passejar per a baixar el dinar. En Louis necessita canviar-se les sabates perquè li han fet mal les que porta, i ja que han d'estar tot el dia voltant, prefereix portar-ne unes altres. I així ho fan.

Quan arriben a casa troben en Niall al sofà, que estava fent la migdiada però en sentir la porta ha obert els ulls.

N: Ei tortolitos, què tal el dia? - pregunta en Niall mentre en Louis és a l'habitació canviant-se.

H: Super bé! Hem anat al skating, i a dinar al Pai Mei!

N: Uau!!! He vist foto al teu insta i feia pintaza el plat. I què feu ara aquí?

H: En Lou, que li han fet mal les sabates, i se les canvia. - explica en Harry.

N: Ah, guai. Us espero per sopar?

H: Sí, avui cuina en Louis, així que prepara la gana!

N: Visc per menjar, no em cal preparació. - riu en Niall.

Quan en Louis acaba, li pregunta a en Niall si els deixa la guitarra, que van al Parc de la Ciutadella i molaria portar-la. "Oi tant, això no cal ni que m'ho preguntis company, agafeu, agafeu. Sereu els propers Mia i Sebastian, ja us imagino cantant per sobre els bancs.". En Harry riu, i seguidament marxen del pis.

A l'ascensor:

L: No he entès pas què ha dit en N'ialler d'un tal Sebastian i una Nia...

H: Mia! Hahahaha, són els protes de 'La La Land'... no em diguis que no l'has vist.

CAMP DE GIRA-SOLSWhere stories live. Discover now