Bé... us hem de dir que de tot això que us hem explicat durant tots aquests capítols... ja n'han passat sis anys. I uf... quins sis anys! Han passat tantes coses...
Per on comencem?
En Zayn i en Liam encara viuen a Barcelona. Quan van acabar d'estudiar, tots dos van tenir la sort de trobar feina justament a l'empresa on van fer les pràctiques a la carrera. I tot i que ja no viuen plegats, es veuen cada setmana mínim un cop. S'han fet socis del Barça, i tenen descomptes per anar a veure els partits, així que a cada partit de Lliga que se celebra al Camp Nou, hi van.
En Niall viu a Barcelona també, però amb la Liv! Flipant, no? Estan contentíssims plegats. Van trobar un pis a molt bon preu a Gràcia, i van decidir instal·lar-s'hi. Tot i que no va cada setmana com en Zayn i en Liam al Camp, molts cops s'uneix al pla. En Niall no va tenir tanta sort amb això de trobar treball a la primera, però després d'haver tirat molts currículums i d'haver fet moltes hores a un bar, va aconseguir que el truquessin d'una productora audiovisual i ara n'és el director artístic en fotografia. La Liv és professora adjunta a una Escola de Barcelona.
Sabem com voleu que continuï això... i que voleu saber com els va anar als nostres protagonistes: en Harry i en Louis. Ja sabeu que tot el que comença... acaba. I com totes les històries, alguns cops s'hi ha de posar un punt. Tot i que no sempre ha de ser punt i final.
En Harry i en Louis van ser molt feliços plegats durant tot l'any següent d'haver acabat en Louis la carrera, i mentre en Harry feia segon. Ell, ja fa quatre anys, a tercer de carrera, va marxar tot el curs d'Erasmus a Londres, i allà va descobrir com volia encaminar la seva vida.
Va fer moltíssimes amistats i es va prometre a ell mateix que quan acabés quart, hi aniria a provar-hi sort, i a veure si podia construir allà la seva vida.
En Louis des que va acabar d'estudiar, va tornar a viure a Tortosa. Treballava com a càmera a la Televisió comarcal, i anava fent produccions a diferents llocs on el llogaven. Els dos van veure que no podien portar la relació a distància. Un a Tortosa i l'altre a Londres... se'ls feia costa amunt.
Quan en Harry va tornar de l'Erasmus, van quedar per parlar les coses, perquè el que no volien era acabar la seva història per Whatsapp. En Harry, el dia següent d'haver arribat de Londres, va anar amb el seu cotxe a Tortosa, on l'esperava més nerviós que mai en Louis.
...
Quan li faltaven escassos kilòmetres per arribar, sentia que li suaven les mans i el cor li anava a mil per hora. D'igual manera estava en Louis a casa seva, mirant el mòbil esperant rebre un "Ja sóc aquí" d'en Harry. Tots dos sabien què anava a passar, i no volien, però sentien que havia de ser així.
Els primers mesos d'en Harry a Anglaterra, van parlar bastant, fins que tot va començar a ser estrany per ambdós. En Harry va començar a descobrir llocs i persones que sentia que a Catalunya no havia trobat. I en Louis se n'adonava que les seves vides estaven distants de ser compatibles, ja que ell, amb una vida tranquil·la era feliç, i en Harry volia viure al rovell de l'ou. Estaven en moments diferents de la vida, i cap dels dos volia que l'altre es veiés condicionat a renunciar al que somiava per culpa seva.
L'últim mes d'Erasmus, van parlar quatre cops contats. Els dos veien el què, i sabien, encara que no s'ho havien dit, el que pensaven.
...
Finalment, va arribar el missatge, va sortir de casa i va veure en Harry plantat davant del cotxe. En Louis va córrer a abraçar-lo, i va ser, probablement, l'abraçada més llarga i forta que s'havien fet mai.
Es van preguntar com estaven, i van caminar sobre-portant un silenci estrany al que no estaven acostumats; mai en dos anys un silenci entre ells dos els havia incomodat... Van anar fins a un camí que hi havia prop de casa en Louis, on van seure.
YOU ARE READING
CAMP DE GIRA-SOLS
FanfictionLa vida dóna moltes voltes, però qui està predestinat, sempre torna al seu origen; sempre torna a casa.