2

650 39 10
                                    

*Eren pov*

- Eren wstawaj! Zaraz się spóźnisz do szkoły! - Wrzasnęła Mikasa wbiegając do mojego pokoju. Czy ona nigdy nie da mi się wyspać?! Leniwie otworzyłem jedno oko i spojrzałem na siostrę.
- Jeszcze 10 minut. - Mruknąłem.
- Jest 7.30.
- Cooooooooo Mikaaa czemu dopiero teraz mnie budzisz?! - Zerwałem się z łóżka, wziąłem z szafy pierwsze lepsze ciuchy i pobiegłem do łazienki, potykając się po drodze o jakieś graty leżące na środku pokoju. Dziewczyna tylko patrzyła na mnie niewinnie.
- Przygotowałam już śniadanie! Jak się ubierzesz to zjemy. - Oznajmiła spokojnie. Ogarnąłem się najszybciej jak tylko potrafiłem, po czym zjedliśmy. Do szkoły prawie biegliśmy, żeby tylko się nie spóźnić. Na szczęście udało nam się zdążyć, chociaż byliśmy na ostatnią chwilę.
- Co tak późno? Już myślałem, że was dzisiaj nie będzie! - Podszedł do nas nasz przyjaciel Armin. Trzymamy się razem chyba od zawsze.
- Mika obudziła mnie jak była już 7.30! - Poskarżyłem się.
- Oj Eren, ale tak słodko spałeś... - Tłumaczyła Mikasa.
Armin wybuchnął śmiechem. Wszyscy wiedzą, że siostra ma jakąś obsesję na moim punkcie. Czasem się nawet zastanawiam, czy ona się we mnie przypadkiem nie zakochała. Ale przecież jesteśmy rodzeństwem... Przyszywanym, ale rodzeństwem, więc to chyba niemozliwe. Poza tym, każdy kto mnie chociaż trochę zna wie, że jestem gejem. Nawet moi rodzice. Tak, Mikasa nigdy by się nie zakochała we własnym bracie.
Po chwili przyszedł nauczyciel. Zauważyłem, że jest z nim jakiś niski chłopak... Mój Boże, jaki uroczy! Czy on będzie chodził do naszej klasy?! Ma takie piękne kobaltowe oczy... I śliczne czarne, trochę przydługie włosy, jasną cerę...
- Ereeen~ - Odwróciłem się, żeby zobaczyć stojącego za mną Jeana. - Co tak się gapisz na tego gościa? Zakochałeś się~?
- A żebyś wiedział Jean, że chyba tak, heh.
- No proszę, będziemy mieli kolejną klasową parę!
- Postaram się, żeby tak było. - Pokazałem zęby w uśmiechu. Jean to mój kolega z klasy. I ma chłopaka, czyli Marco. Tak, on też jest z nami w klasie. Mamy u nas trochę par. Na przykład Hange jest z Erwinem, Petra z Oluo, Connie z Sashą, Franz z Hanną i Ymir z Historią. Mam nadzieję, że już niedługo dołączy kolejną para, czyli ja i ten nowy chłopak. Ciekawe ja ma na imię...

Życie Jest Trudne °Ereri°✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz