*Levi pov*
Stałem na środku klasy, obok nauczyciela. Inni uczniowie usiedli w ławkach. Wychowawca spojrzał na mnie, potem na nastolatków.
- Chciałbym przedstawić wam nowego ucznia, który od dzisiaj będzie z wami w klasie. - Oznajmił, po czym zwrócił się do mnie:
- Powiedz kolegom jak się nazywasz.
- Jestem Levi Ackermann. - Mruknąłem. Nauczyciel kazał mi zająć miejsce, więc wszedłem pomiędzy ławki, szukając jakiejś wolnej.*Eren pov*
Kiedy weszliśmy do klasy, poprosiłem Armina, żeby przesiadł się do Mikasy, bo chciałem, żeby nowy chłopak usiadł obok mnie. Armin oczywiście zgodził się. On zawsze mnie rozumie.
- Życzę powodzenia z przyszłym chłopakiem~ - Szepnął do mnie, z lennym na twarzy.
- Taaaa, dzięki. - Odparłem, a Armin poszedł do Miki.
Czarnowłosy chłopak stanął na środku klasy i się przedstawił. Nazywa się Levi Ackermann. Ładnie. Potem nauczyciel kazał mu usiąść. Jedyne wolne miejsce było obok mnie, więc Levi nie miał innego wyboru. Dosiadł się do mnie, rzucając plecak pod ławkę. Teraz mogłem mu się lepiej przyjrzeć. Jest taki śliczny, serio. Klasa patrzyła na nas z lenny face'm. Oni wszyscy uwielbiają shipować ludzi, stąd mamy tyle par. Pewnie teraz oceniają czy do siebie pasujemy. Po ich minach, mogę stwierdzić, że tak.
Uśmiechnąłem się w duchu.
Tymczasem nauczyciel zaczął lekcje. Ja jednak nie słuchałem go. Moją uwagę przyciągał całkowicie siedzący obok mnie Levi. Muszę do niego jakoś zagadać... Tylko co mam powiedzieć? Wygląda na to, że on skupia się na lekcji...
A tam, walić to, poprostu się przedstawię!
- Hej Levi, jestem Eren. Eren Jeager. - Zacząłem.
Chłopak spojrzał na mnie obojętnie.
- Ta, zajebiście. - Mruknął i odwrócił wzrok. Serio? Ja się staram z nim zaprzyjaźnić, czy coś, a on mnie ignoruje??? Tak nie może być! Czeka mnie dużo pracy, ale uda mi się. A nawet jeśli ja będę miał z tym problem, to klasa nas zestawi.Do końca lekcji próbowałem obmyślić plan działania. W końcu uznałem, że najlepiej będzie, jeśli postaram się z nim jak najwięcej przebywać. Na początek oprowadzę go po szkole. Tak, to musi się udać! Levi, napewno mi się uda. Zdobędę twoje serduszko i będziemy razem.
CZYTASZ
Życie Jest Trudne °Ereri°✓
FanfictionLevi - Chłopak mieszkający z chorym psychicznie wujem, oraz Eren - Zwyczajny licealista otoczony grupką przyjaciół. Co się stanie kiedy ich losy się połączą?