Kihyun
Nevěřil jsem, že opravdu přijde. Chtěl jsem ho tou fotkou vyprovokovat, ale nic jsem od toho neočekával. Došlo mi, že není typ na párty, ještě když mi psal tak stroze. Ale jakmile se v klubu objevil, věděl jsem, že chci, aby dnešek skončil výjimečně.
Jakmile jsme byly u mě doma, věděl jsem, že chci být jeho. Že je to jediné, co chci, aby si mě vzal a udělal mě svým se vším všudy.
Usnu v jeho náručí naprosto vyčerpaně. A je to pro mě to nejkrásnější vyčerpání. Řekl jsem mu, že je můj první, dokonce jsme se...oba snažili alespoň chvíli o něžný první sex, ale...nešlo to, oba jsme byly pohánění touhou a chtěli víc. Vím, že jsem křičel přes celý byt jeho jméno, vím, že jsem mu musel udělat na zádech několik šrámů svými nehty. Ale nešlo to jinak, ta touha a ta vášeň, co mezi námi byla. Cítil jsem z každého jeho doteku, jak moc mu tyhle doteky chyběly, jak moc byl osamělý. Nevím, kde všude jsme to dělali...nevím kolikrát, nevím, kolik vrcholů jsme společně měli. Ale z nádherného spánku mě vytrhne výkřik. Svraštím obočí a pomalu otevřu oči. Zamrkám rozespale na Changkyuna, který křičel, držel si peřinu na těle a vytřeštěně se na mě díval. Možná proto, že mám určitě celý krk a tělo poseté jeho cucfleky, protože mi je mezi včerejším šepotem, že jsem jeho udělal snad všude. Nebo možná proto, že jsem nahý a jen přes boky mám přehozenou peřinu.
„Dobré ráno?" prohrábnu si s úsměvem vlasy.
„K-Kihyun," vypískne víc. „c-co to...proč jsem tady." Polkne a vytřeštěně na mě kouká. Chvíli na něj koukám, než se zamračím.
„Nechceš mi říct, že si nic z noci nepamatuješ?" posadím se pohladím se po krku, který mě příjemně bolí, jak je posetý jeho značkami.
„M-Moc jsem pil," vypískne. „t-tohle nejde, Kihyun." Šeptne vystrašeně. Vidím, jak vycouvá z postele vím, že chce udělat to, co vždycky když je v koncích. Ale já ho nenechám utéct, nechci, aby to, co se mezi námi včera stalo jen tak vyšumělo. Natáhnu se, chytím ho za ruku a stáhnu ho zpátky do postele.
„Nenechám tě zapomenout a jen tak utéct." Zašeptám, zatímco si na něj obkročmo sednu. Zadívám se na jeho rudé rty, na to, jak lapá po dechu a třeští na mě oči. Včera jsem byl kořist já a teď to vypadá, že jsme si vyměnili role.
„Ki-Kihyun, to...to nesmíme." Pevně si skousne ret, když se zadečkem otřu o jeho rozkrok. Skousnu si ret.
„Nesmíme?" zašeptám, když se k němu víc nakloním. „Tak proč jsi zase vzrušený, když mě nechceš?" zašeptám a rty se otřu o ty jeho. Zalapá po dechu a já ucítím jeho ruce na svých bocích. Celý se zatřesu, když moje boky sevře. „Nechci, abys zapomněl...chci, aby sis vzpomněl." Zašeptám těsně před tím, než se vpiju do jeho rtů. Trvá to jen pár sekund, než se mi poddá a já slastně vzdychnu, když pomalu dosednu na špičku jeho vzrušení. Celý sebou trhne, sevře moje boky a pak mě po nich pohladí, zatímco na něj pomalu začnu dosedat, dokud ve mně není úplně celý. Se vzdechem se na chvíli vytrhnu z polibku a oba zasténáme tím vzrušením, které v nás zase necháme přerůst. Rukama ho pohladím po hrudi, když se zvednu, zapřu se o jeho hruď a s jeho jménem na rtech na něj začnu dosedat.
„K-Kiki." Zasténá a za boky mi pomáhá s tempem, moc dobře si pamatuju, jaké tempo mu vyhovuje. Zakňourám slastí, když se tvrdě hne proti mně a zalapám po dechu. Dosedám na něj, zatímco on mi jde svými tvrdými pohyby naproti a necháme naše zběsilé steny, aby zaplnili celý můj byt. Začnu sténat častěji a hlasitěji, když cítím, jak přichází můj vrchol. Stačí, aby se mého vzrušení jen dotkl, aby párkrát přejel po celé mé délce a já s hlasitým výkřikem jeho jména dojdu k vrcholu ve stejnou chvíli jako on. Chvíli jen oba lapáme po dechu, hladíme se po těle, než se nazvednu, aby se ze mě mohl vysunout. Lokty se opřu u jeho hlavy a nosem do něj dloubnu. Udýchaně se na sebe usmějeme a já si skousnu ret.
ČTEŠ
Misbehave ✓ || Changki
FanfictionChangkyun je učitelem na střední škole. Učitelem, který si není jistý, jestli vztah, ve kterém setrvává, je ten pravý. Kihyun přechází do maturitního ročníku jako nový student. Je láska na první pohled možná? Jak se poprat s předsudkem, že láska a p...