Sjedim za veliki sto i citam neku knjigu na Francuskom... Ljubav prema knjigama presla je sa mame na mene samo izbjegavam Ruske i to tatu ljuti. Lupanje na vratima prekine moje citanje te u kucu udju Filip i tata.
Za njima udje i momak koji sa dve kape na glavi jednu klasicnu drugu od dukserice. Privukao je moju paznju priznajem, ja njegovu nijesam i to priznajem.-"Dje si malena"
Filip me potapse po ledjima.
-"Stice ostario si. Staris svakog dana sve vise"
Prsnem u smijeh kad vidim njegov namrsten izraz lica.
-"U cvijeti sam mladosti... nemoj da te prebijem"
Nackiljio je oci da mu slucajno ne nastavim temu o starenju. Filip i tata su definitivno dva coveka koja ne stare da nemaju po koju sijedu i boru ne bih im dala vise od 40. Pokusavam da se skoncentrisem na njih dvojicu dok ispred sebe imam primjerak poprilicno zgodnog lika.
-"Tvoja nova pratnja koju neces moci da podkupis"
Rasirim oci dok on polako skida kapu i namjesta svoju svijetlu braon kosu.
-"Moj sin"
Okej,okej... Znala sam da Filip ima sina 4-5 godina statijeg od mene, ali nikad ga nijesam upoznala jer je njegov sin pripao sudski njegovoj zeni, a kako se bavio istim poslom kao moj otac nije mogao da ga vidja toliko cesto putovao je svake nedelje na drugi kraj Rusije da ga obidje. A posle 18. je krenuo da studira medicinu i manje ga je gledao.
-" da, Filiipov sin"
Tata potvrdi dok ja pogled skrenem sa tate ka njemu.
-"Zgodan primjerak jednog Koveleva"
Kao i uvijek bez stida kazem sta imam, znajuci da moj jezik bez dlake uvijek postidi momke kojim zensko da kompliment medjutim on nije ni kut usne razvio u smijesak, a kamoli sta drugo. Znaci tako cemo!?
-" Katja Smirnov"
Ustala sam i pruzila ruku, dok on pogleda u knjigu koju sam citala potom u moje oci,zatim u ruku i na kraju se seti da pruzi svoju.
-"Nikolaj Kovelov"
Jebem mu sve kakav glas ovaj lik ima!? Glascinu opasnu musku uff.
-"Stigli ste"
Mama silazi niz stepenice, ja sklanjam ruku iz njegove i okrecem se jer ona veselo pridje.
-"Stigao si Nikolaj"
Blago je klimnuo glavom, dok ga ona pribija u svoj zagrljaj.
-"porastao si"
-" Nikolaj sada je ona tvoja briga"
Tata doda.
-" molim?"
Okrenem se ka tati koji podize ruke u vazduh,a deda koji je od bakine smrti clan nase porodice i zivi sa nama se smjeska. Znao je za ovaj plan?kako ne bi tata i on suruju sve jedan sa drugim. I mama je doprinijela ovome jer sam tatina mezimica.
-" Digao sam ruke, trazio sam ti obezbjedjenje koje ne pada na tvoj sarm i nasao sam taman kad sam odustao... Nikolaj se preselio kod oca i predlozio je da preuzme sve."
-"Ma salite se, on ce da me prati u stopu?"
Pokusavam da urazumim svog oca dok Nikolaj ne mrda sa mjesta,ne progovara i ledeno me posmatra. Shvatam imas savrsene plave oci ali zar moras bas tako da me posmatras.
-"Ne treba mi doktor narode"
-" Sta god ti treba, gde god krenes sve prepustamo Nikolaju. Nikolaj ce krenuti takodje na fakultet kao i ti ove godine. "
Svi su se pokupili i krenuli prema salonu za goste gde je serviran rucak dok on stoji i posmatra i dalje u mene.
-" Pocnimo sa tim da ces mi davati svako vece plan za naredni dan kako bih uskladio nase obaveze jer cemo provoditi vecinu dana zajedno"
Rekao je totalno nezaintresovan za mene. Ljudi pretezno prvo skeniraju moje tamne oci,potom frckavu kosu ali on nista...
-" Ja ne planiram"
Kratko kazem. E neces ti naredjivati meni Kovelov. Sjela sam nazad da citam knjigu, a on postavi ruku na nju i nagne se preko stola.
-" Pocni da planiras"
Rekao je smireno, ali vrlo ostro.
-" Vidi..."
Zapocnem...
-" Meni pratnja ne treba, sklopicemo dogovor i niko ne mora da zna"
-" Gospodjice Smirnov izgledam li vam ja kao neko ko voli da sklapa dogovore?"
Nakrivio je glavu u stranu razara me tim ocima! Kraj gubim se kad ga god pogledam u oci.
-" Gospodine Kovelov bice vam mnogo lakse ako odmah u startu resimo problem sa pracenjem mene. Imaces koristi veruj mi, neces gubiti dragoceno vreme da me trazis kad pobjegnem iz kuce..."
-"hahh"
Izsutio je i nasmijao se ostavljajuci mi oci zalepljene na njegove rupice u obrazima i savrsenim zubima,usnama. Ma daj Filip nije mogao da ima ovako zgodnog sina!
-" Smirnova ako se ikad desi da mi pobjegnes bice to na par minuta. Bio sam jasan, zelim da mi do kraja ljeta svako vece dostavis spisak obaveza koje imas"
Uzeo je hemijsku sa kojom podvlacim citate i na sred knjige ispisao neke brojeve
-" procitaj ga i citaj dok ne zapamtis i ponovicu svako vece zelim spisak inace gospodjice Smirnov..."
Zastao je i krenuo ici ka ostalima.
-"sta inace?"
Strogo kazem
-" Imace ces videti sta ce biti"
Perverzno se nasmije, oo vec vidim da ce ovak lik biti tvrd orah. Nervira me i preti mi... hm, hm...
أنت تقرأ
Smirnova
عاطفيةKatja Smirnov[18] je veoma pametna devojke koja za manje od tri meseca treba krenuti na fakultet, a otac joj kao pratnju bira Nikolaja Kovelova [24] sina od svog najboljeg prijatelja Filipa za kog smatra da ce se oduprijeti Katjinom sarmu... Da l...