-" Idem da treniram malo sa Zevsom"
Odgovorim na pitanje gde sam,kad zacujem iza sebe prodoran muski glas. Razoran ispravicu sebe.
-" Nikolaj"
-"Dobro jutro Aleksej,dosao sam po Katju imam trening za pola sata"
Okrecem se te pogledam u njega koji je obucem u bijelu sportsku trenerku.-" Pa sta ja imam sa tim?"
Pridjem im dok on blago pokazuje svoj telefon.
-" Nijesam dobio raspored, tako da danas ces ici sa mnom dok ja obavljam svoje obaveze jer ti ocigledno nemas svoje"
Pogledam ka tati
-" Zapravo puna sam obaveza danas, javicu ti kad negde krenem"
Coknuo je jezikom
-"Ides sa mnom, rekao sam ti da mi posaljes raspored imala si celo posle podne i nisi. Sad lepo idi imas 10 minuta da se spremis jer cu zakasniti na trening"
Sve ovo govorio je pred mojim tatom koji cuti i ne obrace paznju na mene kojoj bijes kipti i stvara oblak munje iznad glave.
-" Reaguj tata!"
-" Lepo se provedi sa njom Nikolaj,rekao sam ti da sam je dosta razmazio"
-" rulazmazio.... ko?... sta?... ja razmazena?..."
Podignem ruke u vis dok Nikolaj gkeda sat na ruci.
-"Imas jos 9 minuta. Teretana je prepuna ljudi i bices smijesna tako obucena. Ako zelis mozes sa mnom trenirati ili mozes gledati."
Prostrelim ga u ocu, znaci tatin plan je da me natera da nekog slusam jednom u zivotu... Znala sam i zato je dao Nikolaju ovlascenja da bukvalno radi sta oce.
Obukla sam treneru, ali ne da bih trenirala vec kad idem u teretanu moram biti skockana. Vazda ima zgodnih ljudi za bacit pogled. Njegov crveni sportaki auto nas je cekao na parkingu te on baci torbu i udje prvi.-"Moja pratnja mi uvijek otvara vrata"
Rekla sam strogo na sta se on blago nasmije.
-" Cini mi se da si poprilicno sposobna da ih otvoris sama, obje ruke su ti tu koliko vidim"
Skupim oci i streljam ga pogledom, a on da gas takav da me prilijepi za sijediste. To auto i kad vozi 40. ide kao da vozi 90. Cutim i sledjeno sjedim u kozno sjediste, a kad izadjem iz auta dodje mi da ljubim tlo po kom hodam.
Zauzela sam svoje mjesto na velikom dzaku i posmatram musku grupu koja trenira. Dopada mi se teretana imaju muske i zenske termine...-" Zabavljas se"
Tamnoputi decko mi pridje i cucne pored mene umorno. Uuu kakav primjerak nabildovanog narcica.
-"Poprilicno"
Kazem nezaintresovano
-"Jesi poranila na termin ili?"
-"ili brisi"
Ne lazem nikad,necu ni sad gledala sam Nikolja koji je u trikmajici koja sa strane otkriva njegovo tijelo faking opasno razvijeno tijelo. Trenira bez imalo muke sa slusalicama na usima. Zgodan je...
Prisao mi je blize, a momak kad ga vidi ustane i stane ispred njega.-" Nikolaj znaci tvoja pratnja"
Pokusao je biti opusten i zanimljiv-" Rekao sam brisi"
Ali kad mu se Nikolaj ostro obrati odjuri na izlaz teretane.
-" Sta?"
Strogo pitam dok on peskirom brise svoje i baca mi ga pravo u moje ljuto lice.
-"Ne gledaj me tako"
Podigao je obrvu.
-" Ne treba da rasterujes zgodne momke oko mene"
Ozbiljno me pogledao i ispijo malo vode dok ja slazem peskir i stavljam pored sebe. Doveo me je da mu cuvam i slazem stvari!?
-" Lik je propalica i zenskaros, kad ti pridje neki normalni necu"
Pustio je opet muziku na svojim slusalicama
-"Ali ako te vide tako namrstenu nijedan normalan nece prici... Ponavljam ti si kriva sto si ovde ne trebas da me gledas tako"
Taj ljut pogled imam na tatu,kad sam bila dijete zezala sam ga zbog toga ali sad ga imam ja i sve se vraca... POENTA OVOGA.
YOU ARE READING
Smirnova
RomanceKatja Smirnov[18] je veoma pametna devojke koja za manje od tri meseca treba krenuti na fakultet, a otac joj kao pratnju bira Nikolaja Kovelova [24] sina od svog najboljeg prijatelja Filipa za kog smatra da ce se oduprijeti Katjinom sarmu... Da l...