-" Nase mjesto..."
Kaze kroz smijeh kada se parkiram ispred kucice... toliko mala kucica, a tako savrsena. Jedna prostorija na pocetak sumice.
-"Pitam se cija je zapravi..."
Rekla je dok izlazi iz auta,a ja kao inace pridjem da joj stavim jaknu oko ramena.
-" Nasa za veceras..."
Pogledala me u nevjerici,a kad otkljucam malu kucicu ona odusevljeno pogleda... Sto u cosku pun hrane,torta koju znam da voli i ruze. Taj klipan nije znao da volo zute... ali Aleksej mi se veselo otkrio tajnu i pre nego sam je upoznao.
-" Ti si zaista lud"
Rekla je sa smijeskom dok ja zakljucavam vrata...
-" Srecan rodjendan princezo..."
Njezno stavim ruku na njen obraz ostavljajuci sitan poljubac
-"Gde je nestao Nikolaj kog poznajem?"
Rekla je prilazeci ruzama koje su izvrsno mirisale. Sjela je na krevet i posmatrala je kucicu... nevjerovatno je savrsena unutra,dok spolja ne izgleda u ospte tako lijepo.
-" Mislila sam da neces doci,cijeli dan sam cekala da mi posaljes poruku i nista..."
-" hteo sam da to uradim kad te ukradem i kad ostanemo nasamo pa cak i ako zakasnim koji sat"
Prisao sam dok ona sada stavlja ruku na moj obraz i njezno ga miluje.
-"Pijana sam znas?"
Pitala je dok se ja blago namsijem
-" I imas lijep osmijeh"
-"sad radis ono sto ja radim tebi?"
Nakrivim glavu dok ona ugrize svoju usnu.
-" Imas tako savrsene oci Nikolaj..."
-" Svidjas mi se Katja"
Kazem pre nego ona nastavi da bilo sta prica,podigla je glavu sa mojih usana na oci i kao da se u trenu otrijeznila.
-" Ponovi mi..."
Nje tihi glas me doslovno razarao.
-"Svidjas mi se, jako mi se svidjas... Zaljubljen sam u tebe i zelim da te volim. Da te drzim za ruku na predavanjima, a te vozin kuci, pijem kafu sa tobom... zelim da ja budem taj,ne on"
-" Pre dva dana si mi rekao da ga ne ostavim..."
Jos je tise rekla ne odvajajuci moju ruku sa obraza.
-" Ako postoji bilo koja sansa da mi das sansu..."
-"Ostavicu ga pod jednim uslovom"
Prekida moje rijeci...
-"Zelim te Nikolaj,ovde, sad,ovako pijana i ako me odbijes..."
Ostro kaze.
-" Katja, ne zelim to dok se ne otrijeznis..."
Odlucno kazem, Aleksej bi me ubio da uradim bilo sta... Ona je njemu nesto sveto, ne zelim da se kaje niti da pamti jutro posle svog rodjendana po gresci koju ce uraditi.
-"Nikolaj ovde smo"
Rekla je dok se odmice i u jednom potezi svlaci svoju haljinu
-"Ispred tebe sam samo u vesu i stiklama"
Moj drug reaguje kao lud kada me gurne na krevet i sjedne preko mene.
-"Nisam vise mala... 19 mi je"
Njezno sam krenuo da je ljubim dok rukama lutam po njenoj vreloj kozi. Neopisivo je zelim, nisam takao zensko od kad sam je sreo i sada mi se nudi kao grijeh kom covek tekso odoli. Ubrzavala je ritam ne bi li me navela da uradim ono sto zeli ali ubrzo se smjestila u moje narucije i nastavila njezno da mazi moje obraze.
-" Bas volis da me mucis?"
Pitala je tiho
-"Sjutra kad budes trijezna cemo razgovarati o tvom predlogu..."
-"Sad kad znam da i ti mene volis..."
Zjevnula je kao beba i nije dovrsila recenucu samo je zaspala. Znaci kad popije koju vise samo odjednom zaspe?
♡♡♡♡♡♡♡
Pa nasa mala Katja ovo da radi???? Zarrrrr
YOU ARE READING
Smirnova
RomanceKatja Smirnov[18] je veoma pametna devojke koja za manje od tri meseca treba krenuti na fakultet, a otac joj kao pratnju bira Nikolaja Kovelova [24] sina od svog najboljeg prijatelja Filipa za kog smatra da ce se oduprijeti Katjinom sarmu... Da l...