[6]

4.7K 187 20
                                    

Dovezao nas je ispred restorana gde je njegova devojka taman stigla kad smo izasli iz auta. Manekenka definitivno izgleda kao Boginja, i nekako njihova ljepota kad se spoji pravi su par. Prilazila je i dugoj crvenoj haljini sa torbicom u rukama i visokim crvenim stiklama sa tankim kaisem. Pored nje ja izgledam kao prosjak pokupljen sa ulice u debeloj dukserici,farmericama i dubokim zutim starkama. Nikolaj je gleda hladno kao da ispred njega ne prilazi cura koja je proglasena za najljepsi damu rusije ove godine. Vjetar je doprinjeo da njena leprsava haljina krene da se pomjera i otkriva rez na njenim nogama dok plava kosa ide levo desno u skladu sa hodom.
Dodjavola nije ni cudo sto lik nece da me primjeti. Osjetim ljubomoru,neku glupu tegobu u srcu.

-" Ljubavi"

Umiljato mu je prisla i obgrlila ga oko vrata stavljajuci svoje prste u njehovu kosu. Novinari su tu naravno ali ona ne mari za to.

-" Ovo je moja drugarica, Smirnova Katja"

Prisla je i pruzila mi ruku...

-"Adrea Bojnakova,cula sam mnogo o tebi"

Ne nije se ljubazno nasmijala niti nesto odusevljeno prihvati da se rukuje sa mnom
Divan pocetak. Uzela je Nikolaja pod ruku i krenula prema restoranu da bi joj on odmakao stolicu da se smjesti.

-"Vidim znas biti i dzentlumen"

Prosapucem dok zauzimam svoje mjesto,a on se krene smjeskati i gledati u mene. Isti tren ga je uzela za ruku kako bi sklonila njegov pogled sa mene na sebe.

-" Cula sam da si vrlo pametna i govoris par jezika?"

Rekla je sad vec ljubazno.

-"da, govorim..."

Izvratila sam lazni osmijeh.

-" Rekao mi je poznanik da si malo razmazena, ali razumem ipak si kcerka velikog Smirnova kog zna pola sveta"

Moj odgovor uskrati konobar, gledam onaj meni i nista zanimljivo nema sve neke sitne stvari...

-"Imas li sta onako obilno da ja dobro jedem kad sam vec ovde na racun Kovalova?"

Ona damica pokrije rukom svoje lice toboz se srami mog pitanja, dok Nikolaj pa on prsne u smijeh gledajuci meni.

-"Donesi joj duplu pastu, ne pitaj kako znam da volis pastu"

Slegao je ramenima te narucio isto kao i ja sto me nasmije.

-"Veoma sam razmazena"

Vratim pogled ka njoj,dok se ona blago smjeska. Ocigledno nije upucena da je moja baba Ana Smirnov i imam malo gena na nju kad je upitanju provociranje.

-"Tvoj decko me tera da se zdebljam i tvrdi da cu biti ljepsa... A on zapravo nece da prevari devojku"

Prsnem u smijeh dok me oboje gledaju u cudu ne shvatajuci sta pricam.

-"Nikolaj voli mrsavice, a kako je bacio oko na mene pokusava da me zdeblja da ne bi dosao u fazu bluda i nemorala"

Nikolaj skupi oci i pokusava da me ucutka dok se ja ludacki smijem i boli me briga sto su ovde svi poznati ljudi Rusije.

-"Pobogu ne gledaj me tako salim se sta vam je"

Vidim da se lazno smije,te pokusava da me iskulira i krene pricati sa Nikolajem o reviji u Italiji sto je odrzana prosle nedelje potom prica o hotelu iz kog mu je slala neke slike. Ja sam jela pastu i pila koka kolu trudeci se da vise ne pricam. Definitivno puno brbljam i imam neki dobar osjecaj da je ova cura ipak laka za otjerati.
Njen telefon je zazvonio, a ja iskoristim.

-"Dosadno mi je Nikolaj"

Zakukam kad shvatim da me potpuno zeli izbaciti iz razgovora.

-"Katja sad su moje obeveze na red"

Prosapuce da me umiri.

-"i tebi je dosadno. Ajde da idemo odavde "

(****)

-" Cekam te veceras"

Vidim ga kako se kezi i ulazi u auto nakon sto su se ispozdravljali... Malo joj smeta sto smo mnogo brzo odlucili da idemo.

-"Ne gledja me tako"

Naredi kad da gas i odmaknemo se od nje.

-"Totalno je dosadna... Zamisljala sam je zanimljiviju. stavlja salvetu na haljinu, tapka usta njezno drugom. Pravi pauze u hrani i narucila nesto malo sto ne zasiti nikog,a kosta koliko jedna cijela plata"

Prevrnem ocima

-"Cak joj i glasna muzika smeta. Kako izdrzavas?"

Prsne u smijeh te se okrene prema meni.

-"Sta da radim sa tobom?"

Pitao je ne prestajzci da se smije.

-" Vodi me na ulicni sladoled i setnju pored plaze pre nego me ostavis kuci"

Pojacao je muziku najvise sto je mogao te oboje krenemo pjevati. On i ja imamo toliko zajednickog, a ona? Samo je lepa i to je to. Uskori se nadjemo pored rijeke gde zaustavi svoje auto. Cim izadjem osjetim da je na moja ramena stavio svoj mirisljavi duks.

-" Mislim da je hladno za sladoled."

-"Mozda tvojoj manekenki, ima da jedemo taj sladoled"

SmirnovaWhere stories live. Discover now