EPILOG

7.7K 249 45
                                    

《NIKOLAJEVA PERSPEKTIVA》

-"Nikolaj i ti si dosao"

Moj otac me zacudjeno gleda dok ja hodam ka kuci.

-" I ti nisi smrknuta"

Filip zakljuci... Trudim se da izgledam haldno kao inace.

-"Mislio sam da neces doci do sledece nedelje"

-" Dosao sam, sta se cudis toliko?"

-" Jesi bio sa Katjom?"

Odmahnem glavom.

-" Ti kao da ne znas u kakvom smo odnosu"

Prevrnem ocima,pravljenje da medju nama nema nista je tesko ali odlucila je da me muci da nikom ne kazemo dok ne raskrsti sa Romanom.

-" Da"

-" Romane morala sam otici sa njim bilo je hitno"

-" Pricacemo"

-" i ja tebe"

Prekinula je vezu pre nego udjem ali cuo sam i samo je posmatrao dok ona namiguje. Princezo kad te dohvatim neces vise pomisliti da i ti njega sta god...

-"Jesi li joj bar rodjendan cestitao?"

-" Tata, jesam..."

Aleksej mi prilazi i poziva me u sobu na sta ja ustajem i kao po obicaju uzimam casu kafe sa sobom. Opet ce da me ispituje.

-" Moramo ozbiljno da pricamo..."

Rekao je te se smjesti na fotelju.

-" Ja sam ceo zivot brinuo o njoj, trudio se da joj nista ne fali... prve 4 godine njenog zivota koje nije bila uz mene su bile dovoljne da budem slab otac koji samo zeli da njegova kcerka ima sve."

-" pa?"

-" Nemoj da budes tako hladan prema njoj, zgotivila te mnogo i znas da bih za njen osmijeh zapalio cijelu Rusiju..."

Blago klimam glavom.

-" Aleksej,za njen osmijeh bih zapalio cijeli svijt... Nikad je ne bih povredio i bicu tu za nju sta god da treba"

-" Zaljubljena je u tebe, ubila bi me da zna da ti ovo pricam..."

-" Rekla ti je to?"

Klima glavom,dok se ja iskezim. Meni nije rekla ali rekla je da je samo moja sto je ipak nesto.

-" Sta se smijes idiote?"

-" Za koju godinu cu je ozeniti..."

Reka sam mrtav ozbiljan.

-" Kovalov kupicemo kucu pored nase da mi bude blize"

-"Smirnov vidji uselicemo tebe sa nama"

Mrtav ozbiljam kazem ironicno dok on blago klima glavom

-" Razmislicu..."

-"Neces razmisliti strikane salio sam se... rekao sam za koju godinu nisam rekao odmah sjutra i o ovome ni rijec njoj jer bi me ubila"

-" Kako cu ja kad se ona uda,pa ne moze jos je mlada! Pazi sta radis Kovelov mora prvo fakultet da zavrsi"

-" Nista ne brini cica neces biti deda pre vremena... "

Potapsem ga po ramenima i izadjem iz radne sobe kad je zateknem u dzemperu i farmericama i eto ga razlog sto je volim...Ne trudi se da bude lijepa, a najljepsa je od svih. Koracao sam prema njoj te tiho prosaputa

-"Posebna si princezo"

Nastavljajuci dalje. Definitivno je ja sam lud za njom! I jedva cekam da joj tiho sapucem Kovelova kada se razdere Kovelov!! Bice moja ili nicija.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Narode to je to sto se tice porodice Smirnov/ Kovelov... Nisam htela da duzim previse nekako je kratko, slatko i cudno zavrseno kao i predhodna prica ❤
Hvala svima sto ste citali i nadam se da ste uzivali i da vam se dopalo.

Ostavite komentare kako vam se dopada i hejtujte me jer nisam napisala jos koji deo necu se ljutiti 😂

SmirnovaWhere stories live. Discover now