2 meseca kasnije...
《 Katjina perspektiva》
Kuckam na telefon dok kraickom oka gledam u savrsenog Nikolaja. Nasla sam decka,pravog decka kog znaju moji roditelji... Komsija koji je ziveo preko puta mene odselio se prosle godine i upisao je isti fakultet kao ja. Kako sam samo znala njega i Nikolaja koji me je kulirao poceli smo se vise druziti. Ranije bi oterao svakog ko mi pridje, a sada jedva da me pogleda... Ne znam je li mi gore sto sto imam decka Romana koji mi se svidja ali nije Nikolaj ili to sto gledam Nikolaja zeljna da opet imam bliskost sa njim.
Kako je preko noci nas odnos postao tako hladan? Vise ne saljem svoj izvjestaj obaveza, vise me ne prati kao prije cak ni ne prica sa mnom osim kad mora.Doneo je odluku kao i ja,samo se on za razliku od mene pridrzava nje.
Moj brat Lav organizovao je filmsko vece. Sedeo je na podu,Filip je na ogromnoj vreci pored njega i ne trepce. Majka i tata se jedno uz drugo, on nju mazi po kosi ona njezno ostavlja poljubce na njegovu ruku... Meni je film dosadan jer je akcioni te vise gledam u Nikolaja nego u film dok on nista nije bolji od Filipa i Lava gleda film i ni tren ne obrace paznju na bilo koga drugog. Romam je divan, decko koji je pazljiv i veoma kulturan ali nije Nikolaj. Znam da je raskinio sa Andreom i da je par dama nasao jos ljepsu devojku, ali sam ga juce srela u prolazi dok je na fakultetu umalo na sred hodnika pojebao likusu sa cetvrte godine. Ima 24. I za njega su sve deca kako on kaze na prvoj godini.
-" Meni je ovo dosadno idem napolje"
Rekla sam te prisla pored njih koji me ne konstatuju da sam otisla, moj deda je uzivao u gledanju zvjeza na terasi te mu se priblizim i sjednem pored njega
-" Dosadan ti je film?"
Pitao je dok ja potvrdujem.
-"To ili Nikolaj..."
Zastao je da vidi moji reakciju
-" Preko noci ste se odaljili..."
Blago klimam glavom te se naslonim na njegovo rame, a on me pokrije cebencetom.
-"Roman je divan decko,moji ga poznaju i nekako su spustili gard kad je u pitanju pratnja. Mislim da me Nikolaj vise ni ne pazi"
-"to ti smeta?"
Klimam glavom
-" Mislila sam da je sve umisljeno od strane mene, ali ocigledno nije... Posle 2 meseca se nista nije promenilo osim da vise ne prcqmo kao pre"
-" Zasto mu to ne kazes? Bar ti Katja uvek kazes sve sto imas bez pardona"
-" Deda, on ima savrsene devojke kojim ja nisam ni do koljena"
Konacno izustim, sve one su savrsene...
-"Katja ti si savrsena, prava mala damica prirodna"
-" E pa on ne voli takve... necemo o njemu..."
Odmah kazem dok moj deda uzima moju ruku u svoju.
-" Nedostaje ti baka?"
Klima glavom
-"Jako mi nedostaje"
Uskoro se film zavrsio te ja i djed udjemo taman kad su se svjetla popalila. Bacila sam pogled ka njemu koji se protegao i blago pogledao u mene.
-" Hocu li doci ujutru po tebe?"
-"Ne, Roman ce pokupiti mene i Zoi"
Odmah je sklonio pogled i prosao pored mene ka izlaznim vratima. Usla sam u svoju sobu i iznervirano u sebi ga psovala. To mi je postala navika da idem i spujem ga!
(**)
Usla sam u salu za predavanje da bih ugledala u svoj guzvi njega. Gde god da sjedne prvo njega ugledam.
Prisla sam jedinom slobodnom mjestu i shvatajuci da imam jasan pogled na njega. Skoncentrisano je slusao, svi su zapisivali dok sam ja gledala u njega-" Smirnova?"
Profesor izgovori moje prezime i to me natera da odvojim pogled od njega.-" Mislim da ispite mesto vas nece polagati kolega kog posmatrate vec vi... Da cujem rijesenje treceg pitanja"
Ispred mene je sedeo Roman koji mi pokaze prstom na stranu i vjezbu koju radimo te ja odgovorim.
-"Izvrsno Katja, mislio sam da posmatrate kolegu Romana umjesto da pratite"
Blago se osmjehnem i sjednem na svoje mjesto. Nikolaj ni ovoga puta nije pogledao u mene. Taj covek ce da me izludi.
YOU ARE READING
Smirnova
RomanceKatja Smirnov[18] je veoma pametna devojke koja za manje od tri meseca treba krenuti na fakultet, a otac joj kao pratnju bira Nikolaja Kovelova [24] sina od svog najboljeg prijatelja Filipa za kog smatra da ce se oduprijeti Katjinom sarmu... Da l...