-" Majko, shvatila sam..."
Izdahnem te usjem u svoju sobu ostavljajuci joj cvijece. Srecna sam zbog Nikolaja... Poljubila sam ga,poljubio je on mene... ne uspjevam da svarim sta se desilo ali osmijeh mi tetura na licu.
-"Ne postoji mogucnost da zaboravim ovo..."
Rekla sam tiho te prisla prozoru kad zacujem parkiranje ispred nase kuce. Njegovo crveno auto iz kog izlaze Filip i on dok nesto pricaju. Cula sam da otvara nocni klub, da ce mi pokrice biti moj tata i Filip tako da se odalji od svega sto vreba kad uplovi u taj svijet. Taj klub je najjaci klub u Rusiji ne pitajte me kako znam i odakle mom ocu u spisku imovine. Posmatrala sam ga i zaklela bih se da je bacio pogled na moj prozor ali vjesto se sakrijem iza tamno plavih zavijesa.
-" Djubre jedno savrseno"
-" Pricas sama sa sobom?"
Lav uleti u sobi na sta se ja trgnem
-" Nepristojno je tako ulaziti u sobu Lave!"
Opominjem ga dok on pocinje da se smije.-" tata zeli da upozna tvog decka"
-"Izadji klinjo ne izludjuj me"
-" Zvao te je da dodjes..."
-"Dobro"
Kazem bijesno te izadjem iz sobe
-"Zvao si me"
Provirim u njegovu radnu sobu gde su Filip i Nikolaj sedeli i ispijali caj.
-" Udji... Ne desava se svaki dan da mojoj ljepotici salju cvijece."
Usla sam i prisla slobodnoj fotelji te ne gledam u njega koji gleda u mene i ne trepce.
-" Hoces li ga dovesti da ga upoznamo?"
Podignem obrvu.
-" Ne"
Sad je on zbunjen
-"Ne zelim da momak pobjegne od tebe i Kovalova"
Okrenem se ka Filipu koji se smjeska
-" Poznaje nas"
-" Ne poznaje vas toliko da dodje na veceru"
Smireno kazem jer je otac uporan.
-" Katja pa ja moram da ga upoznam bolje."
-" Tata, tek smo poceli da se vidjamo!? Pobogu necu da se udam..."
-"Kako je Filip upoznao Andreu?"
Blago se okrenem prema Nikolaju koji i dalje sjedi mirno u stolicu i gotovo da ne dise.
-"Filip je musko i doveo je devojku koju ne voli...ne zelim da budem on i da dovodim Romana ako 100%nisam sigurna"
Kazem razumno,normalno da ga necu dovesti.
-"Ocigledno nije zaljubljena u njega..."
Nikolaj kaze sa osmijehom
-"Ti se oko toga ne brini Nikolaj."
-"Prva si pocela princezo"
Digao je ruke na sta ja ustanem. Bacim pogled jos jednom pravo u njega i izadjem iz sobe. Kako da budem pored njega da ne poludim? Usla sam u sobu i krenula prepisivati teze za fakultet da bih bar malo sklonila misli sa njega i ludackog ljubljenja sa Nikoljem koji se ponasa kao da se nista nije desilo.
(***)
Gledala sam zvijezde na terasi nase kuce kad osjetim cebence oko sebe te miris kafe koja se stvori u mojim rukama.
-"Prehladices se..."
Njegov glas me vrati u realnost te se okrenem prema njemu koji zauzme stolicu pored mene.-" Ono danas..."
Zapoceo je
-"Ne treba da te odvoji od Romana, nece saznati od mene."
-"Zasto si me poljubio?"
-"Zasto uvek dodjem kod tebe da bi razgovarali, a onda sve zaboravim.
-"Nikolaj, zasto si me poljubio?"
Uporno pitam
-" To ni malo nije bilo pametno,ali oba puta sam se borio da to ne uradim... Nisam za tebe Katja."
-"Nisi za mene, a ljubis me?"
Kazem ironicno spustajuci kafu na sto.
-"Ponovio bih i ne kajem se. Ti si tako posebna, a ja ne zasluzujem posebno"
-"Gospodin voli manekenke koje su poznate"
-" Ti si princezo ne shvatas za ozbiljno moje rijeci... Nijedna nije lijepa kao ti i nijedna me ne izludjuje tako kako me ti izludjujes..."
-"Ne salis se kad kazes da mislis na mene?"
-"Ne... cak ni kad ispod sebe imam devojku potajno zamisljam da si to ti."
Tiho je rekao dodirujuci moju ruku svojom
-"Zasto nisam?"
Sad ozbiljno pitam dozvoljavajuci da se nasi mali prsti dodiruju.
-" Nemoj da ostavis Romana... on je divan momak"
-"Hocemo li Nikolaj?"
Filipov glas se cuje iz dnevne, a on odvaja svoju ruku od moje
-" Nastavicemo kao da se nista nije desilo..."
-" Ne pitas mene sta zelim?"
I samo tako je otisao.
YOU ARE READING
Smirnova
RomanceKatja Smirnov[18] je veoma pametna devojke koja za manje od tri meseca treba krenuti na fakultet, a otac joj kao pratnju bira Nikolaja Kovelova [24] sina od svog najboljeg prijatelja Filipa za kog smatra da ce se oduprijeti Katjinom sarmu... Da l...