ᴍᴇᴅʏᴀʏᴀ ᴋᴀʟʙɪᴍɪ ʙɪʀᴀᴋɪʏᴏʀᴜᴍ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
İdidççffşhlödlrşw neyse.Selam canı sürekli sıkılan Wattpad Ahali!
Öncelikle istekler üzerine yine yepyeni bir kitapla karşınızdayım.
Canınızın benim gibi sürekli sıkıldığını bildiğim için bakmış olduğunuz üzere sabah saatlerinde bu konu ile ilgili panoma bir soru paylaşmıştım.Ve cevap veren arkadaşlarımın hepsi böyle bir kitap çıkarmamın çok iyi olacağını söyledi.
Ve çok geçmeden sizinde bu kez gerçekten sevebileceğiniz bir anket kitabı çıkardım.
ᵒⁿᶜᵉˡⁱᵏˡᵉ;Pek fazla diğer anket kitaplarında bulunan aynı ve klasik soruları size sormayı hiç düşünmüyorum. Çünkü sizinde hep aynı sorulara yanıt vererek canınızın sıkıntısının geçmediğini biliyorum. ♡♡♡
ⁱᵏⁱⁿᶜⁱˢⁱ;
Yayınlayacağım her bölüm için farklı farklı konular olacak. Yani atıyorum ilk bölüm yaşamınızla alakalıysa, ikinci bölüm K-Pop ile ilgili olacak, gibi.
ᵇⁱʳ ᵒⁿᵉᵐˡⁱ ⁿᵒᵏᵗᵃ ᵈᵃʰᵃ;
Yazdığım soruların altına kendi cevaplarımı da yazacağım. Eğer ki, cevaplarıma ve sorularıma hakaret eden birisi olursa direk gerekli işlemleri yapacağım. Evet, bazı kişilerle zıt düşünebiliriz fakat fikrini dile getirmek küfür etmek ya da karşıdaki kişiyi yazdıklarından dolayı linçlemek değildir.
Giriş bölümü bu kadardı kuzucuklar, umarım aklıma gelen saçma sapan sorulara cevap bulabilirsiniz dpsşfösööfösd. ♡♡♡♡♡1. Bölümde görüşmek üzere Watty Halkı!
Ah, bu fotoya düşmeden gitmek olmaz 🍉❤🥂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anketland - ilk kitap
Non-FictionMutlu olmak isteyen herkese! ── 13112020 - 17022023, tüm hakları bu kitabın yazarına aittir, izinsiz alınamaz, çoğaltılamaz.