ᴏ̈ʜᴍ.
Merhaba!
Görüşmeyeli nasılsınız Watty?
Ah, tamam bunu size sormamalıydım. Çünkü nasıl olduğunuzu biliyorum.
Antisıkıntı özellikli Sıkıntısil hizmetinizde!
Tamam daha fazla cıvıtmadan geçelim isterseniz.
ᵃⁿᵏᵉᵗⁱⁿ ᵏᵒⁿᵘˢᵘ: Kurgusal Karakterler sevdally ve -karamele'nin isteği üzerine ♡
1) Hiç hayatında bir karaktere ya da oyuncuya benzer birisini gördün mü?
Evet gördüm. Bizim caddede fake Jack Sparrow var lflxöflşeföa.
2) Bir şarkı çıkaracaksın. Ama bunu yazarken kurgusal karakterlerin de dünyada var olduğunu düşün. Birisiyle çıkış yapacak olsan bu hangisi olur?
Iıım... Sanırım buna Matteo Balsano diyeceğim. Şarkıları mükemmel.
3) Biraz da seni sıkıştırayım. Hiç küçükken ailen yanında olmadığı zamanlarda kendini birşeylerle bir karaktere benzetmeye çalıştın mı?
Ehhhehehehhe. Evet. Küçükken babamın bütün A4 kağıtlarını kaçırıp saçlarıma yapıştırmıştım ve güya... Rapunzel olmuştum. Ne rezillik ama.
4) Öldüğünü düşün. Öldükten sonra bir dirilme hakkın var fakat bu bir kurgusal karakterin canını alarak diriliş hakkı. Sen olsan hangisinin yerini alarak dirilirsin?
Tony Stark.
5) Hangi dizilerin beraber işbirliği yapmasını istersin?
Avengers ve Justice League.
6) Dinlediğin hangi şarkıcının hangi karakter olmasını istersin?
Misal Conan Gray yeni Yeşil Fener olabilir.
7) Hiç rüyanda bir karakterle beraber olduğunu gördün mü? Gördüysen yazabilir misin?
İlla ki görmüşümdür ama şuan aklıma gelmiyor hşlvögşşdşgös.
8) Ailenden birisi sana süper güçlerinin olduğunu söylese ne tepki verirsin?
İnanmam. Net.
9) Elinde bir süper güç hakkı olsa bu hangisi olur?
Gözden lazer atma.
10) Vee son soru, karakterlerin hayatı mı yoksa kendi hayatın mı?
Kendi hayatım.
Wihu!
Böylece bir anketin sonuna geldik.
Nasıldı, mutlu edebildim mi sizi?
Neyse kuzucuklar, 7. Ankette görüşmek üzere (muhtemelen onu da bu gece ya da yarın atarım) görüşürüz! ❣❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anketland - ilk kitap
Non-FictionMutlu olmak isteyen herkese! ── 13112020 - 17022023, tüm hakları bu kitabın yazarına aittir, izinsiz alınamaz, çoğaltılamaz.