Selamlar!
Anket kitabımın ilk kısmına hepiniz hoşgeldiniz kuzucuklarım!
Nasılsınız diye sormayacağım, çünkü sıkılıp buraya geldiğinizi biliyorum şfdmgödişfçs.
Her neyse, fazla sizi yazıya tutmadan hemen sorulara geçelim ne dersiniz?
Haydi bakalım.
ᵃⁿᵏᵉᵗ ᵏᵒⁿᵘˢᵘ: Sensin ♡
1) Şu an mutlu musun yoksa üzgün müsün? Eğer ikisinden birisiysen nedeni nedir bana açıklar mısın?
Şuanlık mutluyum çünkü şuan sevdiğim şeyi yapıyorum clsööfösödsixsiçs.
2) Genellikle Wattpad'te gezinirken hangi tür kitapları okumayı seversin? Örnek; mesela ship okuyorsan en çok hangi shiplere ilgilisin?
Ben genellikle Marvel Quotes okuyorum. Ya da NCT & Stray Kids kurguları. Çok hoşuma gidiyor.
3) Sınavlarını olduysan nasıl bir ortalama bekliyorsun? Biliyorum çok derine indim ama fşfömsmfms
Sınavlarım 23 Kasım'da başlıyor :").
4) Sence şu hayatta seni yansıtan şey yaşadığın olaylardan olsa hangisi olurdu?
Sanırım bu ortaokulda bir anda dersin ortasında şarkı söylemem gldmcnmsf.
5) Bir odadasın ve karşında 2 tane sevdiğin karakter duruyor. Bunlar kim olurdu ve kimi seçerdin?
Bu karakterler Mark ve Yuta olurdu ve ben Mark'ı seçerdim glldödmsmd.
6) İşte o yıldırıcı soru; Fakir ama mutlu olmak mı, yoksa zengin ama mutsuz olmak mı?
Fakir ama mutlu olmak, kesinlikle.
7) TikTok kullanıyor musun? Eğer kullanıyorsan ilk takip ettiğin kişiyi bana söyleyebilir misin? Jdjamdmsms biraz zor olacak ama
İlk takip ettiğim kişi Trevor Wilson'muş. Şaşırtıcı.
8) En farklı anını bana anlatır mısın?
Sizde ;).
10) Buraya anketlerle ilgilenen arkadaşlarını etiketler misin?
♡
Bu kadar.
Umarım eğlenmişsinizdir. ♡
SİZİ SEVİYORUM AŞKLARIM, GÖRÜŞÜRÜZ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anketland - ilk kitap
No FicciónMutlu olmak isteyen herkese! ── 13112020 - 17022023, tüm hakları bu kitabın yazarına aittir, izinsiz alınamaz, çoğaltılamaz.