ᴏ̈ғ ᴄɪᴅᴅᴇɴ ɪᴢʟᴇʏɪɴᴄᴇ ʏᴜ̈ᴢᴜ̈ᴍᴅᴇ ᴍᴀʟ ʙɪʀ ɢᴜ̈ʟᴜ̈ᴍsᴇᴍᴇ ᴏʟᴜşᴜʏᴏʀ ɴᴇᴅᴇɴ ʙᴜɴᴜ ʙᴀɴᴀ ʏᴀᴘɪʏᴏʀsᴜɴᴜᴢ sᴍᴛᴏᴡɴ?
ᴏ̈ʜᴍ ᴏ̈ʜᴍ.
Mer - ha - ba - laar!
Evet, hepiniz kitabımızın 5. anketine hoşgeldiniz!
Keyifler nasıl? Şu birbirimizden uzak olduğumuz günlerde ne yapıyorsunuz?
Her neyse ben sorularımı buraya yansıtmamalıyım.
Evvet, o zamaan...
HAYDİ BERABER GİRİŞ YAPALIM!
ᵃⁿᵏᵉᵗⁱⁿ ᵏᵒⁿᵘˢᵘ: #evdekal, uzaktan eğitim
1) Biliyorsun ki 2020 Mart ayında ülkemize topluca bir sokağa çıkma yasağı gelmişti. Bu süreç içerisinde hayatında hiç yapmadığın şeyleri yaptın mı? Eğer yaptıysan bu nedir?
Evet yaptım. İlk defa kendime makarna yapıp yemiştim.
2) Peki uzaktan eğitimdeki ilk dersinde neler hissettin? Yani girmeden önce tahmin ettiklerin nelerdi?
Ben girmeden önce fazla birşeyler düşünmedim ama bütün derslere müdür gelip denetleyecek zannediyordum. Ama girince hiç unutmam dersimiz tarihti ve ilk 10 dakikayı gülerek geçirmiştik. Hepimiz utanmıştık birbirimizden.
3) Biraz özele inen bir soru ama, hiç odanda bir değişiklik yaptın mı (Yatak yönü değiştirme, v.b.)? Şimdi tekrar bu sürece girdiğimiz için böyle bir planların var mı?
Eskiden açıkçası hiç böyle planlarım yoktu, fakat şuan odam bambaşka bir hal almış durumda öğöföşegmlgelmglöwfşö.
4) 1 milyon dolara karşılık en sevdiğin öğretmenini öldürmelerini isteseler bu kim olur?
Iımm, kimya hocası. Ama ben kıyamam cidden.
5) En sevmediğin öğretmenin abin & ablan olduğunu düşün. Ne hissedersin?
Büyük bir ihtimalle istisnasız her gün kavga ederdik.
6) Şimdi biz tekrar bu lanet sürece girdik. Sence gelecek günlerde veya 2021'de neler olur? Hiç bu konu hakkında düşüncelerin var mı?
Yani bencee... Bu yasaklar olsa bile vakalar düşmez ve 2021'e çok değişik bir şekilde gireriz. Tabi ben halay çekerek gireceğim o ayrı mesele dşdşfööwmfmale.
7) Azıcık ta şu bizi uyuz eden şeylere girelim. Biliyorsun ki hocalar bu anı fırsat bilip haftada 493848828282 tane ödev atmaya başladı (abartmıyorum). Eğer bakanlık yoklama üzerinden puan alacağımızı söylerse ne yaparsın?
Çok sevinirim. Yani ama öyle böyle değil yşrşmgmrmmge.
8) (Sınav olmayanlar için) Sence bu olay uzarsa sınavlar iptal olur mu?
Sanmıyorum.
9) Kendi okulunda müdür seçilirsen ne yaparsın merak ediyorum?
Ne mi yaparım? Ödevleri kaldırırım heheh.
10) Sence eğitim yüz yüze geldiğimiz zamana kadar durmalı mı, yoksa bu yine aynı sistem devam mı etmeli?
D U R M A L I. Türk öğrencilerinin buna ihtiyacı var.
İşte bu kadar!
Nasıldı, sıkıntınız akşam akşam geçti mi?
Umarım sizi bir nebze olsun eğlendirebilmişimdir.
Sizi seviyorum, 6. ankette görüşmek üzere!️♥️♥️♥️♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anketland - ilk kitap
No FicciónMutlu olmak isteyen herkese! ── 13112020 - 17022023, tüm hakları bu kitabın yazarına aittir, izinsiz alınamaz, çoğaltılamaz.