섹션 22

59 11 202
                                    

ɪ'ᴠᴇ ʙᴇᴇɴ ʀᴇᴀʟʟʏ ᴛʀʏɪɴ', ʙᴀʙʏ

ᴛʀʏɪɴ' ᴛᴏ ʜᴏʟᴅ ʙᴀᴄᴋ ᴛʜɪꜱ ꜰᴇᴇʟɪɴɢ ꜰᴏʀ ꜱᴏ ʟᴏɴɢ

Herkese 1 ay sonrası tekrar merhaba kuzucuklarım!

Nasılsınız bakalım? Temmuz ayınız sizin için nasıl geçti, öğrenmek isterim ngnjfekldfkmrekd.

Aklıma bir sürü güzel soru geldi ve bende düzenleyip buraya uçmak istedim, sonuçta her şey sizin için o yüzden kendinizi böyle bölümler geldiğinde kasmayın, içinizden geçenleri yazın vee soruları çözmenin tadını çıkarın. ❤️

Her neyse, öz girişimi yaptığıma göre buyurun bakalım en çok istenen konunun anketine!

Her neyse, öz girişimi yaptığıma göre buyurun bakalım en çok istenen konunun anketine!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ᵃⁿᵏᵉᵗⁱⁿ ᵏᵒⁿᵘˢᵘ: Dizi & Filmler

1) Dizi izlemeye başladın diyelim. O sırada senin için yanında olması gereken şey ne olur?

Ördüş adında peluş bir ördeğim var, onsuz hiçbir diziyi izlemem.

2) Karakter seçimlerine başlayalım o zaman! Sence izlediğin tüm film & dizilerden sonra en en ve en sevdiğin karakter kim ve neden?

Iığıımm, buna net bir şey söyleyemem çünkü  AHS, Riverdale, Elite ve 3-4 Japon dizisi izlediğim için tam tamına 'aha bu benim en çok sevdiğim karakter' diyemem çünkü çok fazla var, çok çok fazla hemde.

3) Hangi dizi dünyası tarafından bir anda kaçırılmak istersin?

Avrupa Yakası, bu konu tartışmaya kapalıdır bende.

4) Bir Türk dizi karakteri seç. Hangi yabancı dizinin karakteriyle arkadaş olur?

Avrupa Yakası'ndan Burhan Altıntop ve The Office'den Michael Scott HJIODKPSLAODJJ. Harbi çok iyi bir ikili olmaz mıydı ama?

5) Hayatında görmüş olabileceğin en komik karakter sence kim?

Çoooook çok var.

6) Arkadaş ortamın hangi diziye benziyor, ve neden?

Kesinlikle Beverly Hills 90210. Çünkü ortama ne zaman girsem neşeleniyorum ve herkes enerjik, sohbetleri sarıyor. Vee tüm arkadaş çevrem siz olduğundan sizi öpüyorum.

7) En en çok tartışılan soruyu yazmasam olmazdı! Film & Dizi en iyi nerede izlenir?

Benim için fark etmiyor ya, ama bilgisayardan daha kolay tabii.

8) Sence bir Türk dizisi nasıl olmalı?

Kısa süreli olmalı. Artı, büyük şirketin sahibi çapkın bir erkeğin, kirada oturup fakirlikten yerlerde olan kızın, zengin kötü kadının, büyük villaları v.s. olan şirketin CEO'su erkeğin ailesinin, fakir kıza kafayı takmış olan 2. zengin erkeğin, iki başrolün önce birbirlerinden nefret etmesinin, ilk kızın sonra erkeğin birbirine aşık olmasının ve bu CEO erkeğin fakir kız ile kötülerle mücadele edip, evlenip çocuk yaptıktan sonra dizinin finali olmayan, gayet gerçek hayatı yansıtan ve boşu boşuna kimsenin dizide birbirinin arkasından atıp tutmadığı bir şey olmalı.

9) İlk izlediğin filmi hatırlıyor musun? Hatırlıyorsan bu hangisiydi?

Ben çoook küçükken Monster High'ın bir filmi çıkmıştı. Başlığını unutmuşum da oydu.

 Başlığını unutmuşum da oydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Heh buydu işte.

10) Final yapan bir diziyi geri getirecek olsan bu hangi dizi olurdu?

Aşk Yeniden.

11) Peki, sevdiğin bir yönetmen var mı? Kim peki?

Joe & Anthony Russo. Avengers'ın yönetmenleri ve gerçekten harika yönetmenlik yapıyorlar.

12) Harry Potter sevenler için bu soru! Hangi binayı kendine daha yakın buluyorsun?

Hufflepuff.

13) Bu soru da Game Of Thrones severlere! Finalinde en çok üzüldüğün şey ne oldu?

Jon'un Dany'yi öldürmesi.

14) E Marvel hayranlarını unutmayalım! Tony'nin ölmesi sence iyi bir şey mi yoksa kötü mü?

Bence bir bakıma gelişecek olaylar için iyi, ama kendisinin olmaması çok üzücü.

15) American Horror Story severler de eminim benden bir soru bekliyor! Sence Apocalypse mi yoksa Cult mı?

Cult. Binlerce kez Cult.

16) The Vampire Diaries'i pek izlemesem de severlerini unutmak asla olmaz! Damon Salvatore'un en çok sevdiğin repliği hangisi?

'Öldürecek ne çok insan var.'

17) Devam edelim bakalım. Sence korku filmlerinde mi ağlanır, yoksa dram filmlerinde mi?

Dram filminde ağlamak baya sarar ya.

18) Yeşilçam izliyor musun?

Evet, ve gerçekten hoşuma gidiyor.

19) Son soruya yaklaştık! Hangi dizi izleme platformu sana kötü geliyor?

Eskiden baya Netflix izlerdim, üyeliğim bile vardı. Ama şu son zamanlarda bence biraz dizlerinin ve filmlerinin tadı kaçtı gibi görünüyor.

20) Veee geldik son soruya! Sana bir oyunculuk teklifi geldiğini düşün. Ama rolde eğer 1 saat paraşütle uçarsan 100 bin dolar verilecek. Kabul eder miydin etmez miydin?

Ederdim.

Ve evet, yine bir anketin sonuna geldik kuzucuklar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve evet, yine bir anketin sonuna geldik kuzucuklar.

Soruları birer birer not alıp gözden geçirerek hazırladım, umarım bu bölüm hoşunuza gitmiştir.

Ayrıca bana fikrinizi belirttiğiniz için çok teşekkür ederim, bundan sonra zaten sizin fikirleriniz doğrultusunda konuyu düzenleyeceğim.

Birazdan yeni konu seçim duyurusu yaparım kuzucuklar, sizi seviyorum sakın kendinizi üzmeyin, hoşça kalın! 🥰🥰🥰🥰

anketland - ilk kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin