ᴍɪᴋʀᴏ ʜᴇꜱᴀᴘ ɪŞɪᴍ ʏᴏᴋ ʙᴇɴɪᴍ
Uzun bir aradan sonra yeniden SE-LAM-LAR dostlarım!
Keyifler nasıl? Sıkıldığınızı biliyorum ve benimde bunu engellemem lazım değil mi?
Evet, anket kitabıma biraz ara verdiğimin farkındayım. Fakat bu sömestr tatilinde biraz derslerde olan eksikliklerime bakmak zorundaydım. Ama şimdi buradayım değil mi jıocuıdbvun?
Bu arada anketimize girmeden önce değineceğim birkaç nokta var.
Öncelikle ben genellikle haftada anket bölümleriyle ilgili birçok duyuru atıyorum, fakat duyurularıma sizin cevaplarınız olmadığından dolayı bir sonraki anketin konusunu & sorularını kararlaştıramıyorum.
Ayrıca eğer duyurularım gitmese bile bu kitaptan çıktıktan sonra bir kez panoma bakarsanız beni çok mutlu edersiniz, sonuçta bu anket işi tamamen sizin için.
Asıl duyurumu da yaptıktan sonra buyurun efendim!
ᵃⁿᵏᵉᵗⁱⁿ ᵏᵒⁿᵘˢᵘ: Sensin
1) Tahminen yada düşüncene göre günde kaç saat uyuyorsun?
Tam 8 saat. Gece 12'de yatıp sabah 8 gibi kalkıyorum ve... bunu hiç alarm kurmadan yapıyorum ıfhuıejfvb.
2) Genellikle telefonda gün içinde hangi uygulamaya daha sık giriyorsun?
Bu ya Wattpad, yada Spotify oluyor.
3) Bu ara tatilde bir hobi edindin mi? Yada en çok yaptığın şey neydi?
Örgü öğrendim ve en çok resim çizdim & örgü ördüm.
4) Pekala, biraz da dürüst olalım. Bu zamanda hiç bir sakarlık vb. birşey başına geldi mi?
3 haftada 5 bardak kıran ben buna cevap vermek istemiyorum IFEJVBNEC.
5) Haydi biraz mantıksal yoldan ilerleyelim. İlk Türk astronot uzaya çıktığında atılacak en güzel gazete manşetleri hangileri olabilir?
Şöyle olabilir, "MİLLİ SEVİNCİ UZAYA ULAŞTIRDI!"
6) Sevdiğin kişinin içindeki düşünceleri okumak ister miydin?
Fazla istemem ama fena sayılmaz.
7) Kullanıcı adın neyi anlatıyor?
Benim kullanıcı adım Ichbingulce. Yani Ich bin, Almancada "Ben" anlamına geliyor ve bende kendi adımı sona eklediğimde tam anlamı "Ben Gülce" oluyor.
8) Bu biraz saçma bir soru, fakat yine de sormak istiyorum; en çok neye gülersin?
Untitled Gamze serisi, Kai Anderson - AHS funny moments, NCT voice crack moments videolarına. Kısacasııı, izlediğim videolara gülerim.
9) Kendini en iyi hissettiğin ay hangisi?
Temmuz yada Ağustos diyeceğim.
10) Vee huzurlarınızda son soru; gece uykun geliyor ama uyumak istemiyorsun. En iyi çözüm sence nedir?
Telefona bakmak ooroheıjjıvfhvujıo3.
Böylece 11. Anketimizin daha sonuna geliyoruz.
Umarım sizi uzun bir aradan sonra neşelendirebilmişimdir.
Boş zamanım olduğu zaman mutlaka anketlerle uğraşacağım.
Sizi seviyorum kuzucuklar, hoşçakalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anketland - ilk kitap
NonfiksiMutlu olmak isteyen herkese! ── 13112020 - 17022023, tüm hakları bu kitabın yazarına aittir, izinsiz alınamaz, çoğaltılamaz.