ʙᴜʀᴀʏɪ ᴏᴋᴜʏᴏʀsᴀɴ ɪşᴀʀᴇᴛ ᴠᴇʀ ᴄᴏ̈ᴏ̈ᴅғɢᴍᴅᴅᴍғᴍss.
Yenideeen herkese selamlar!
Anket kitabımın 3. Anketine hepiniz hoşgeldinizzz!
*şak şak şak
E tabi aramızdaki bazı kuzucukların sınavları tamamen bitti, bu yüzden hazır araya da girdiğimiz için canınız sıkılıyor.
AMA İMDADINIZA YETİŞTİM!
Evet, bugün yine başka bir konuda cevaplarınızı alacağım.
Bu arada, bu bölümü çok istediği için sevdally'e armağan ediyorum. ♡
E haydi o zaman bu taraftan.
ᵃⁿᵏᵉᵗⁱⁿ ᵏᵒⁿᵘˢᵘ: Müzik ♡
1) Evet, klasik bir soruyla girişimizi yapalım. En çok hangi tür müzik dinlemeyi seviyorsun?
Imm, bu kesinlikle Amerikan Rap ve K-Pop.
2) Peki, bir konsere gitme hakkın var. Ama bu sadece ölmüş sanatçılar için geçerli. Eğer hayatta olsaydı kimin konserine giderdin?
Hiç kuşkusuz buna Barış Manço derim. Adamı çok seviyorum keşke yaşasaydı :").
3) Bu soruyu okuyan arkadaşlarımızın yarısı Spotify kullanıyordur diye tahmin ediyorum. Eğer Premium'a geçmediyseniz sizin en nefret ettiğiniz reklam hangisi? (KULLANMAYANLAR BU SORUYU GEÇSİN!)
Şu "This Is olarak adlandırılar şarkı listemizi duydunuz mu?" ile başlayan reklam. İllet oldum.
4) Hiç hayatında şarkı yazma & besteleme gibi birşeyle uğraştın mı, uğraşmayı düşünüyor musun?
Açık olayım, söz yazmada asla iyi değilim lgmdmfmmdf.
5) İşte o bomba soru... Şu an en sevdiğin şarkı?
Chris Brown & Lil Dicky - Freaky Friday ♡
6) Bir müzik grubu kuracaksın ve yanında tanıdığın kimse yok. Hangi ünlüyü alırsın?
Buna pas diyeceğim flsmmfmdmd
7) Sence dinlediğin şarkıları söyleyen şarkıcılar hakettikleri ilgiyi görüyorlar mı?
Değişiyor. Yani, mesela BTS ilgi görürken Stray Kids malesef hakettikleri yerde değil. Ama bu benim düşüncem, sizinkine saygı duyarım.
8) Hiç bir şarkı dinlerken "Keşke bu şarkıyı ...... söyleseymiş." dediğin anlar oldu mu? Olduysa bunlar hangileri?
Evet mutlaka oldu ama hatırlamıyorum glöfmfmdm.
9) En sevdiğin albüm ne?
J Balvin'den Vibras tabikide.
10) Eğer bir şarkıcıyla evlenmek zorunda kalsan bu kim olurdu?
Hmm, muhtemelen olmazdı.
İşte bu kadar!
Nasıldı? Sizin canınızın sıkkınlığını umarım giderebilmişimdir ♡
Sizi seviyorum canlarım, 4. ankette görüşmek üzere!
♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anketland - ilk kitap
Não FicçãoMutlu olmak isteyen herkese! ── 13112020 - 17022023, tüm hakları bu kitabın yazarına aittir, izinsiz alınamaz, çoğaltılamaz.